Nissan 200SX RS13 1990
---- Mootor CA18DET ----- Plokk ja kaas -* orig mõõdus vänt
* SPM kepsud* Wiseco kolvid (CR 8.5:1)
* HKS metall-kaanetihend (std 1.2mm paksusega 8.5:1)
* ARP kaanepoldid
* Porditud kaas
* Raadiusega klapipesad
* JUN klapijuhtpuksid
* Custom mehhaanilised tõukurid (tegemisel)
* Tomei klapivedrud (tellitud)
* HKSi 256 nukad
* JUN reguleeritavad nuki-rattad
* ORC 409D sidur ja hooratas* Nismo mootori- ja käigupastipadjad
- Turbondus - Sisselase & Sisselaske jahutus Kõik silikon-lõdvikud ja T-Bolt klambrid:
[url=http://www.siliconeintakes.com/]Silicone Intake Systems
[/url]
* CAI
* 3" APEXi õhufilter
* 3" Z32 MAF
* 3" silikon-lõdvik
* 3" alumiinium toru
* 3"->4" silikon-lõdvik
* 4" lõdvikute ühendus-stuts (teras toru)
* 4"->4.5" turbo sisselaske silikon-lõdvik
* Garrett GT2876R kuullaager vesijahutusega turbo( 0.64AR kuum, 0.70AR külm, 280-480hp)* 2.5" silikon-lõdvik
* Tial BOV (2.5" teras 90 kraadi põlvega)
* 2.5"-> 3" silikon-lõdvik
* 3" 90 kraadi alumiinium-põlv
* 3" silikon-lõdvik
* 3" Vahejahuti õhk-õhk 600x300x75 kärg (780mm laius)
* 3" silikon-lõdvik
* XS Power vesi-õhk vahejahuti
* 3" silikon-lõdvik
* 3" 90 kraadine põlv
* 3" -> 2.75" silikon-lõdvik
* 19mm IC vee voolikud (8m)
*
Bosch PAD 12 V vee-tsirkulatsiooni-pump * alumiiniumist jääpaak
* IC-veeradiaator (tellimisel)
* stock sisselaskekollektor
* stock gaasisiiber (plaan KA24DE siiber panna +X mm)
- Väljalase * Roostevaba top-mount väljalaskekollektor (poleeritud :P)
Sumpa - By Madis - Täies ulatuses 3" roostevaba väljalaskesüsteem
* 3" DownPipe
* 3" Simons keskmine pütt + 3" sukk
* 3" Apexi tagapütt (4" otsaga, poleeritud :P)
- Toite- ja süütesüsteem -* Nissani stock aju + xTronics Pocket ROMulator (progetav) - custom map
* Denso 535cc pihustid
* Z32 MAF
* R33 Skyline Gts-t bensupump(190l/h) + Bosch lisapump jadamisi
* Malpass FPR (reguleeritav küturõhuseregulaator progressiivne??)
* Coolingmist Trunk-mount Water Injection 380cc (50:50 piiritusega) (paigaldada)
* Stock süütesüsteem - Coil Per Plug - 4 süütepooli
* IQ24 küünlad
-Juhitavus-* KYB AGX reguleeritavad amordid (ees ja taga)
* madaldusvedrud
* Whiteline Handling Pack(
* * Whiteline caster kit
* * Whiteline front camber kit
* * Whiteline rear camber kit
* * Whiteline reguleeritavad stabilisaatorivardad (JÄMEDAD))
* Powerflex subframe puksid + Whiteline subframe lock kit
* tagumine strutbar
* VLSD
* -50kg massi
* S14 peapiduripump
* S14 esipidurid (Brembo)
* Ferodo Racing DS2500 esimesed piduriklotsid
* EBC BlackStuff tagumised piduriklotsid
* B&M short shifter
* Toyo Proxies R888 GG 205/50R15 tänavalegaalsed slickid @ 15x7" ET18
+ Roadstone n3000 225/45R17 @ 17x7.5" ET35
+ Dunlop 210/620R17 rinka vihmarehvid
+ Toyo Proxies R888 235/R17
Välimus ja interjöör* "All go, no show"
* vanad Cobra Monaco korvistmed
* OMP 4p vööd
* boost, EGT, WB, oil pressure kellad
Dieet ehk eemaldamine ja kergendamine
* Kõik polstrid vaibad matid (v.a. uksed ja lagi)
* 50% pigimatist
* tagaistmed + turvavööd
* klaasipesupaak koos juurde kuuluvaga
* ABS
* tagumine kojamees
* el-antenn
* stereo koos kõlaritega
* kerge plast-kapott
* plast-tiivad
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Janno tulemused selle masinaga:205kw @ 6800 / 340Nm @ 5050 rpm (06.04.2005)
Kiirendus 0-100km/h: 5.xx sek
1/4 miili: 13.323/169km/h (BHRA test & tune 2005 apr - nr 7.)
1 miili lõppkiirusvõistlus: 241 km/h @ OMC 2005
1 km lõppkiirus: 213km/h @ Plasmet Topspeed 2006
Minu tulemusedKiirendus 0-100km/h: 4.9sek (2008.04 @ 1.1bar 235 toyo)
Tartu drag C-klassi II koht: 13.37/179kmh @ 1.1bar (2008.04)
353hp @ 6000 ja 332lb-ft @ 5000RPM @ 1.5bar (DynoJet: rwhp) (2008.06)
Kiirendus 0-100km/h: 4.5sek? (2008.06)
OMC katkestasin sulanud kolbidega 230kmh @ 800m (2008.06)
plaanidTo-Do List on nii pikk, et TurboClubi serverisse ei mahu ära.
-Ajalugu-1990.05....2003. ei tea midagi
2004....2008 auto oli "jk" oma.
2006-2007 oli see ka "Respeckt" omanduses
2008.01... Auto minu käes
2008.06... peale kolbide sulatamist ootab uut plokki, kolbe...
2009.04 >400rwhp / <1100kg / 11.99s @ 200kmh /
EDIT: Ennustus täitus 2010.06. 12.0s
2011: 10.99?
*** Kolvid ***
2005 Stock kolvid (ei sulatatud, aga läksid CP'd sisse)
2006 CP kolvid (ei jõudnud sissesõitugi teha)
2007 Wiseco kolvid (6-7000km vms kuni 800m @ OMC 2008 1.5bar@7700RPM)
2008 Wiseco kolvid (2008.10 tellitud-paigaldamata)
"jk" kirjutas antud autost -->
siin.
Ostes oli auto laiali aga päris palju oli juba paremaks muudetud, nii juhitavuse kui ka mootori juures, seega sain kõva "lendstardi". Puudu oli veel turbo, IC, IC-torustik, kogu väljalaske süsteem, hallitas, pindmist roostet + paarist kohast läbi roostetanud + esiosa avariiga ja kõvasti liiva ja männi-okkaid täis jne
2008.06