Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 18:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 911 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 61  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nissan 200SX S13 'Astrona
PostitusPostitatud: 18.02.2008 22:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Nissan 200SX RS13 1990
---- Mootor CA18DET ----
- Plokk ja kaas -
* orig mõõdus vänt
* SPM kepsud
* Wiseco kolvid (CR 8.5:1)
* HKS metall-kaanetihend (std 1.2mm paksusega 8.5:1)
* ARP kaanepoldid
* Porditud kaas
* Raadiusega klapipesad
* JUN klapijuhtpuksid
* Custom mehhaanilised tõukurid (tegemisel)
* Tomei klapivedrud (tellitud)
* HKSi 256 nukad
* JUN reguleeritavad nuki-rattad

* ORC 409D sidur ja hooratas
Pilt
* Nismo mootori- ja käigupastipadjad

- Turbondus
- Sisselase & Sisselaske jahutus
Kõik silikon-lõdvikud ja T-Bolt klambrid:
[url=http://www.siliconeintakes.com/]Silicone Intake Systems
Pilt[/url]
* CAI
* 3" APEXi õhufilter
* 3" Z32 MAF
* 3" silikon-lõdvik
* 3" alumiinium toru
* 3"->4" silikon-lõdvik
* 4" lõdvikute ühendus-stuts (teras toru)
* 4"->4.5" turbo sisselaske silikon-lõdvik
Pilt
* Garrett GT2876R kuullaager vesijahutusega turbo( 0.64AR kuum, 0.70AR külm, 280-480hp)
* 2.5" silikon-lõdvik
* Tial BOV (2.5" teras 90 kraadi põlvega)
* 2.5"-> 3" silikon-lõdvik
* 3" 90 kraadi alumiinium-põlv
* 3" silikon-lõdvik
* 3" Vahejahuti õhk-õhk 600x300x75 kärg (780mm laius)
Pilt
* 3" silikon-lõdvik
* XS Power vesi-õhk vahejahuti
Pilt
* 3" silikon-lõdvik
* 3" 90 kraadine põlv
* 3" -> 2.75" silikon-lõdvik
* 19mm IC vee voolikud (8m)
* Bosch PAD 12 V vee-tsirkulatsiooni-pump
* alumiiniumist jääpaak
* IC-veeradiaator (tellimisel)
* stock sisselaskekollektor
* stock gaasisiiber (plaan KA24DE siiber panna +X mm)

- Väljalase
* Roostevaba top-mount väljalaskekollektor (poleeritud :P)
Sumpa - By Madis - Täies ulatuses 3" roostevaba väljalaskesüsteem
* 3" DownPipe
* 3" Simons keskmine pütt + 3" sukk
* 3" Apexi tagapütt (4" otsaga, poleeritud :P)

- Toite- ja süütesüsteem -
* Nissani stock aju + xTronics Pocket ROMulator (progetav) - custom map
* Denso 535cc pihustid
* Z32 MAF
* R33 Skyline Gts-t bensupump(190l/h) + Bosch lisapump jadamisi
* Malpass FPR (reguleeritav küturõhuseregulaator progressiivne??)
* Coolingmist Trunk-mount Water Injection 380cc (50:50 piiritusega) (paigaldada)
* Stock süütesüsteem - Coil Per Plug - 4 süütepooli
* IQ24 küünlad

-Juhitavus-
* KYB AGX reguleeritavad amordid (ees ja taga)
* madaldusvedrud
* Whiteline Handling Pack(
* * Whiteline caster kit
* * Whiteline front camber kit
* * Whiteline rear camber kit
* * Whiteline reguleeritavad stabilisaatorivardad (JÄMEDAD))
* Powerflex subframe puksid + Whiteline subframe lock kit
* tagumine strutbar
* VLSD
* -50kg massi

* S14 peapiduripump
* S14 esipidurid (Brembo)
* Ferodo Racing DS2500 esimesed piduriklotsid
* EBC BlackStuff tagumised piduriklotsid
* B&M short shifter
* Toyo Proxies R888 GG 205/50R15 tänavalegaalsed slickid @ 15x7" ET18
+ Roadstone n3000 225/45R17 @ 17x7.5" ET35
+ Dunlop 210/620R17 rinka vihmarehvid
+ Toyo Proxies R888 235/R17

Välimus ja interjöör
* "All go, no show"
* vanad Cobra Monaco korvistmed
* OMP 4p vööd
* boost, EGT, WB, oil pressure kellad
Pilt

Dieet ehk eemaldamine ja kergendamine
* Kõik polstrid vaibad matid (v.a. uksed ja lagi)
* 50% pigimatist
* tagaistmed + turvavööd
* klaasipesupaak koos juurde kuuluvaga
* ABS
* tagumine kojamees
* el-antenn
* stereo koos kõlaritega
* kerge plast-kapott
* plast-tiivad

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Janno tulemused selle masinaga:
205kw @ 6800 / 340Nm @ 5050 rpm (06.04.2005)
Kiirendus 0-100km/h: 5.xx sek
1/4 miili: 13.323/169km/h (BHRA test & tune 2005 apr - nr 7.)
1 miili lõppkiirusvõistlus: 241 km/h @ OMC 2005
1 km lõppkiirus: 213km/h @ Plasmet Topspeed 2006

Minu tulemused
Kiirendus 0-100km/h: 4.9sek (2008.04 @ 1.1bar 235 toyo)
Tartu drag C-klassi II koht: 13.37/179kmh @ 1.1bar (2008.04)

353hp @ 6000 ja 332lb-ft @ 5000RPM @ 1.5bar (DynoJet: rwhp) (2008.06)
Kiirendus 0-100km/h: 4.5sek? (2008.06)
OMC katkestasin sulanud kolbidega 230kmh @ 800m (2008.06)
Pilt
plaanid
To-Do List on nii pikk, et TurboClubi serverisse ei mahu ära.

-Ajalugu-
1990.05....2003. ei tea midagi
2004....2008 auto oli "jk" oma.
2006-2007 oli see ka "Respeckt" omanduses
2008.01... Auto minu käes
2008.06... peale kolbide sulatamist ootab uut plokki, kolbe...
2009.04 >400rwhp / <1100kg / 11.99s @ 200kmh / :)
EDIT: Ennustus täitus 2010.06. 12.0s
2011: 10.99? :lol:


*** Kolvid *** :lol:
2005 Stock kolvid (ei sulatatud, aga läksid CP'd sisse)
2006 CP kolvid (ei jõudnud sissesõitugi teha)
2007 Wiseco kolvid (6-7000km vms kuni 800m @ OMC 2008 1.5bar@7700RPM)
2008 Wiseco kolvid (2008.10 tellitud-paigaldamata)

"jk" kirjutas antud autost --> siin.
Ostes oli auto laiali aga päris palju oli juba paremaks muudetud, nii juhitavuse kui ka mootori juures, seega sain kõva "lendstardi". Puudu oli veel turbo, IC, IC-torustik, kogu väljalaske süsteem, hallitas, pindmist roostet + paarist kohast läbi roostetanud + esiosa avariiga ja kõvasti liiva ja männi-okkaid täis jne
2008.06

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Viimati muutis Astrona, 22.01.2011 11:32, muudetud 10 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2008 22:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mõned pildid kah:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Üritan vaikselt pilte juurde tuua, kui aega leian.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.02.2008 0:50 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
miks S14 kast?
Kastid on ju sisuliselt samad s13-l jas14-l :)

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.02.2008 1:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Siim kirjutas:
miks S14 kast?
Kastid on ju sisuliselt samad s13-l jas14-l :)

Vat ei teagi :) Seepärast paningi vist küsimärgi lõppu :-D

Aga tegelt pole sellele eriti mõelnud, ja ajasin vist sassi Z32'ga. Olavi midagi mulle rääkis, et pidavat sidurikoja aint natuke ümber tegema vms. Tead midagi paremat soovitada?

Tean vaid, et jk ütles, et kast on suht mineku peal - vist mingid võlli otsa laagrid vms. Täpselt ei teagi, pole ise veel sellega sõita saanud.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.02.2008 9:13 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Laagrite pärast kasti ära nüüd küll vaheta. Lase faktos kõik võlli laagrid uued panna.

Vahevõlli omad on siin:

http://www.zone.ee/e500/S14_layshaft.jpg

Peavõlli omad vaheta ka igaks juhuks ära.

Sinu hj numbrite juures progetavat aju suurt ei ole mõtet panna, eriti arvestades kui suur oskusteave on Soomes olemas Nissani originaalajudega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.02.2008 10:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Taavi kirjutas:
Sinu hj numbrite juures progetavat aju suurt ei ole mõtet panna, eriti arvestades kui suur oskusteave on Soomes olemas Nissani originaalajudega.

Kust maalt siis sinu arvates läheb progetavat aju vaja?
Arvestades et see nissani on on kah progetav, ega pole vaja jah. Ainult et iga muudatuse järel ei tahaks 5-10K seadistuse peale matta. Pealegi on MS mul riiulis olemas, ja know-how'd on kah mõne saja tunni jagu.
1. Raksuga üritan ikka soomes ära käia, ja kui peale seda igav hakkab, siis panen MS peale samad mäpid.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.02.2008 11:04 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Oleneb kuidas sa ehitad enda mootorit ja milleks kasutad. Kas tahad valmis ehitada, nii et 450hj on lagi ja oled sellega rahul või pidevalt meeldib uut jullat külge keerata ja võistluste jaoks viimase piirini kruttida.
Kuid isegi Viljar on enda 10sek auto Teemu juures seadesse pannud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.02.2008 15:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Taavi kirjutas:
Oleneb kuidas sa ehitad enda mootorit ja milleks kasutad. Kas tahad valmis ehitada, nii et 450hj on lagi ja oled sellega rahul või pidevalt meeldib uut jullat külge keerata ja võistluste jaoks viimase piirini kruttida.
Kuid isegi Viljar on enda 10sek auto Teemu juures seadesse pannud.

Ega kui kaua näppida, küll siis midagi ikka õhku lendab :)
Ses mõttes on Teemu "way to go".
Aga ausalt öelda pole ma 250hj/t autos istunudki :) Eks mu soovid on alles väljakujunemisfaasis.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2008 18:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Tagasilöök tagasilöögi otsa:

* cooleri torustiku jms komplekt, mille kalli hinnaga ostsin, ei aita - ikka vaja torud pooleks lõigata ja kasutada lisa põlvi jms. Peale selle oli alu-90kraadise põlve sise raadius 0.01mm, ehk siis terav nagu zhilett - ideaalne turbulentsi tekitamiseks, kui üle 10hj tahta - ei teagi mis sellega teha - paras pas*, kindlasti aitas kaasa top-mount kollektor
Üldse pole rahul selle torundusega :x

* Turbol oli 1 DPipe'i poldi auk madalam :x
* DownPipe'il oli 1mm suurune auk sees :x
* DownPipe'i flants oli nii kõver, et ei hakanud isegi tihendit veel pressima - valgus isegi paistis läbi:x
* garaazi omanik ütles et mul kuuaega kolimiseks, tahab pleisi maha müüa :x Ideaalne muidugi oleks, kui saaks selleks ajaks masina juba kokku :lol:
* no kõike enam ei mäleta aga paras kepp käib

Aga muidu hea uudis on see, et cooler läheb ette isegi ilma stanget maha võtmata. :p Maha on vaja võtta need 3 posti, mis radika ja cooleri vahel on ja torude paigaldamiseks on soovitav tuled koos raamidega ära võtta.

* Turbo-õli-tagasivoolu-flantsi-komplekt (flants, tihend, poldid, stuts) jõudis kah "kasai"st kohale - tellisin 2tk, kel vaja võib küsida ( annan 350.-'ga). Hydroscandis lasi ka selle vooliku teha - teflonist, mille keere läheb otse flantsi sisse, ja pole vaja kasutada flantsi stutsi. Flantsi keere käis natuke raskelt, aga vb see käibki asja juurde.
Nüüd turbo paigaldamiseks kõik olemas, kui downpipe'i flantsi sirgeks saab. Puudu siis veel muidugi see 12cm vms õhu sisselaske toru ja WG aktuaatori kinnitus jms.

Mõned tundmatud voolikud sisselaskekollektori juures veel ripuvad - võibolla keegi teab neid unepealt? Manualist siukest kohta ei leidnud.

järgm kord teen paar pilti kah
:arrow:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2008 21:59 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Võtab kiruma või mis? :-D
täpsusta mis voolikud. kust kohast tulevad ning kuhu suunduvad enam-vähem.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2008 21:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Siim kirjutas:
Võtab kiruma või mis? :-D
täpsusta mis voolikud. kust kohast tulevad ning kuhu suunduvad enam-vähem.

lähen kohe vaatan täpsemalt järgi, kust need voolikud tulevad. Teen pilti kah.


Dpipe'i viisin Janimet'i, muidu hea pleiss, aga ilgelt peab peale käima. Freesib seda flantsi vist nädala aega.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2008 22:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ei krt, kõht on täis ja ei viitsi täna kuhugi minna :) Sundima kah ei hakka - fun peab olema.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2008 23:40 
Eemal

Liitunud: 04.06.2005 19:37
Postitusi: 205
Lõpuks on siis mees kah, kes selle projekti käima paneb!. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2008 14:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Siim kirjutas:
Võtab kiruma või mis? :-D
täpsusta mis voolikud. kust kohast tulevad ning kuhu suunduvad enam-vähem.


1 all rippuv voolik osutus radika tuulutuseks. Aga...

Ees õhufiltri kõrval mingi voolik, mis tundub jooksvat lõpuks auto alla taha poole.
Pilt

See on vist gaasisiibri soojendus (jah-ved), aga kuhu ma ta pistan? Panen pimeda?
Pilt

See tundub olevat õhuvoolik. Kuhu??? Panen pimeda?
Pilt


Peale selle tundus õhumõõdiku juures lõdvikus olevat 1 auk klapikambrituulutuseks ja veel 3-4mm auguke ei tea mille jaoks.



Cooler omal kohal:
Pilt

turbotorundus:
Pilt

Downpipe
Pilt

3" all the way
Pilt

enne
Pilt

Terava "siseraadiusega" 90kraadine põlv
Pilt



Downpipe flants oli kõver:
K: helistasin, öeldi et kiire, reedeks saab, tule homme
N: viisin toru kohale
R: "ei ole jõudnud, homme on puhkepäev vaatame esmaspäe"
L: x
P: x
E: "ei ole jõudnud, võibolla homme"
T: "ei ole jõudnud, õhtuks peaks valmis saama"

Peaks tegema MTÜ Priitahtlikud Luksepad...

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Viimati muutis Astrona, 04.03.2008 18:15, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2008 17:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Need tundmatud voolikud sul seal on söekanistri omad, mõeldud bensiiniaurude ärapõletamiseks mootoris. Ühesõnaga ökövärk ja kui sa seda vajalikuks ei pea, siis võid jah nad kinni panna. :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 911 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 61  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11