Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 17:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 102 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2009 23:18 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Potaka paneks siis selle toru vahele , mis läheb karterist karteri kaane alla ja sealt edasi veax siis kuhugi põhja alla. Peaks piisama küll ja siis ei külmuks ka. Nissanitel ja saabidel on midagi taolist originaalis juba.

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2009 21:36 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Sai täna natukene plokki korrastama hakatud ja O-ringimine ka ära tehtud , nagunii oli juba plokk maha võetud ;)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2009 0:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
kas see soon natuke lai ei ole? Ma ise olen kasutanud (ja arusaanud, et üsna levinud o-ringi materjal üle maailma) on keevitustraat.

A selle jaoks on soon liiga lai ju?
Või sul mingi muu materjal sinna mõeldud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2009 0:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Georg sebib lihtsalt tummisemat traati :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2009 1:00 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Pildilt lihtsalt tundub et soon on lai , silindrite vahel lihtsalt nii vähe materjali et see 0.95mm tundub nagu 2mm. Ja noh pildistamise nurk on ka vastav.


Edit: ühel pildil on ka näha 6mm polt ja soon korraga , eks võrdle ise :-D

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2009 6:49 
Eemal

Liitunud: 12.12.2006 0:13
Postitusi: 65
Asukoht: tallinn - kesk-eesti
On küll võib-olla väga loll küsimus! Aga siiski
Mis eesmärk selle O-ringimisel on? :roll:

Terv. Ardi

_________________
200sx


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2009 9:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
sx200 kirjutas:
On küll võib-olla väga loll küsimus! Aga siiski
Mis eesmärk selle O-ringimisel on? :roll:

Terv. Ardi

Eesmärk on suurendada tavatihendi vastupidavust :)
piltlikult pressitakse sinna soonde pandav keevitustraat tihendi metall rõngasse mis annab talle erilise kuju ja surub tihedamalt kokku osa mida on vaja tihedamalt kokku suruda.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2009 21:57 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Vasktihend ka sisse?

Kas kaanele receiver groove ka olemas?

BTW alla 2 bar ei peeta o-ringe vajalikuks, MLS käib ka. Populaarne on Cometic, meil on 1.5 bar juures Fel Pro oma:

http://www.federal-mogul.com/en/Afterma ... torqueMLS/

Sel on veekanalid ilusti tihendatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2009 22:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Pärtel-pärtel... O-ringi mõte antud juhul on see, et saaks kasutada stokk papist tihendit :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2009 22:29 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Hetkel tuleb originaal papp tihend , ei välista ka vasktihendit. Kaanele ei ole vastus soont teinud , ei tea kas saaksin koduste vahenditega need täpselt ühele joonel.
Otsest vajadust O-ringimise järele puudus , aga kuna see mootor on juba kujunenud selliseks katsejäneseks , siis on parem kõikvõimalikud trikid selle peal ära katsetada ennem kui neid näiteks ascona peal tarbima hakkan.
Kui vasktihend teha , kuda selle kõige paremini pidama saab ? Kas ainult veekanalite ümber silikooni õrnalt või siis o-ringida ka kohe ?

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2009 7:30 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Vasktihendil on veel näiteks need head küljed:

*Erineva paksusega, s.t. kui suveleitsakus on õhk nii hõre, et linnud käivad jala, siis viskad õhema tihendi vahele, et surveastet tõsta.

*Liiga kõrge sil rõhu korral tavatihend kas puruneb või tugeva korral kolvis auk, vask aga annab järele ilma purunemiseta.

Ja neid saab ka korduvalt kasutada. Veesärgi kohta peab konkreetse tihendi kohta uurima, minu huviks olevatel mootoritel veesärki pole, vaid solid billet plokid! :)

http://www.flatoutgroup.com/gaskets/am.asp


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2009 12:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
george16v kirjutas:
Hetkel tuleb originaal papp tihend



Aru ma ei taipa :) Miks te nende papist tihenditega jamate kui metalltihend Opelilie maksab ca. 500.-?

_________________
Kopikas Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2009 13:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Vasktihendi kasutamisel tekib probleeme vee- ja õlikanalite tihendamisega, lisaks väsib ta kiiremini kui tavaline tihend (algul noolutatud vask muutub uuesti jäigaks).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2009 14:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
valdz kirjutas:
george16v kirjutas:
Hetkel tuleb originaal papp tihend



Aru ma ei taipa :) Miks te nende papist tihenditega jamate kui metalltihend Opelilie maksab ca. 500.-?


Miks mitte elu huvitavaks teha? :-D

Tegelikult katsetamiseks ju hea kuna enamus autodele 500 eek eest metalltihendit ei saa.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2009 17:30 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Jaman sellepärast et pole ise kunagi O-ringimist teinud. Ja korralik papptihend maksab opeli 2 liitrisele tõesti samapalju kui tehase originaal metalltihend.
Samas ripub mul puki otsas mootor mille papptihend maksab 4k , nii et kui sinna midagi tugevamat vaja läheb , siis mingi know+how oleks juba enda käest võtta.

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 102 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11