Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.06.2024 1:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 102 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.02.2008 3:38 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Tere siis ka siinsele rahvale!
Autox siis nagu mainitud vectra 2000 2l doch mootoriga.
Kuna vabalthingava lärinast sai kõrini (võimsus isenesest oli juba suht piisav , 0-100ni 7 sekki jne) siis otsustasin teha rahuliku piimaauto mis olex ka piisavalt vaikne. Et mitte kaotada kiiruses ja samas saavutada suhteliselt vaikne masin , tuligi peale panna turbo ja kuna garaasis juba ammu üx TD04H-13C turbo vedeles , siis saigi see aastavahetusel rõõmsalt peale pandud. Eelmine nädal sai ka dünos nalja pärast käidud ja enne seda üx 10minutit rõhuga mängitud ja kergelt seadistatud et päris ei uputax.
Numbrid tulid suht head , 257 jõudu rattas kuskil 5k pöörde juures ja kuskil 400nm oli seal 4k pöörde kandis , seda ei mäleta , kas see vääne oli rattas või mootoris. Rõhuga oli see jama , et 4k pöörde juures oli 1.1bar ja hakkas sealt vaikselt langema , 5k juures oli juba 0.7 peale kukkunud ja 6k juures aint 0.5 bari. Ise arvan et wastgate actuator on lihtsalt nõrk (originaalis 0.5bar) ja ei suuda wastegate-i enam kinni hoida. Arvatavasti tähendab see ka seda , et rõhk väljalaske kolles hakkab ka juba omajagu kasvama ja kui mõõta , siis ma ei imestaks kui ta sellise väikse turboga ei olex juba üle 1bari seal 5k pöörde juures. Kahjux ei ole egt andurit ega kella autos , nii et see on ainult teooria. Ahjaa , ajux on autol viimased kax aastat olnud megasquirt (nagu mu eelmiselgi autol)

Mootor:
madalamax treitud vanema tüübi vabalthingava kolvid
originaal kepsud , uued saaled tihendid jne.
td04h-13c turbo
ise tehtud sisselaske kolle
ise tehtud väljalaske kolle
sumpa joox on 2.5 otsast lõpuni koos otseläbi püttidega
olavi cooler
2.5 cooleri torustik
saab 9-5 aero plastik blow off (bosch originaal)
saab 9-5 aero küünlad (saabi tükid sellepärast , et vend on speedpartsi esindaja eestis :lol: )
bosch motorspordi coilpack ja originaal xe küünlajuhtmed

veermik on lihtsalt täiesti korda tehtud ja uued bilsu amordid pandud

piduritex on turboka/v6-e suppordid ja kettad 284mm

kere on ka korrashoitud ja tehtud niipalju kui vaja. ja auto välimuse olen ka koguaeg säilitanud originaalis , ei mingit tuning vidinaid , kunagi ehk veljed , aga see olex ka kõik

mihkel ehk paneb ka düno graafiku siia üles

mõni pilt ka siis:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
;)

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2008 10:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.12.2004 16:10
Postitusi: 161
Asukoht: Tartu lähistel
Väga kõva ja head numbrid.
Saabi by-bassi pead asendama mingi blow-offiga sest tühikäigul hoiab ta seda kogu aeg lahti ja imeb sealt tolmu sisse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2008 10:29 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Isegi imestasin , et nii palju sellest turbost tuli , aga by-bassi kohta niipalju , et turbo nii väike , et sealt tühikäigul tuleb täiega õhku ja kui gaasi paned , siis lastakse see hetkega kinni ka. Algul oli plaan selle ots muidugi filtri alla vedada nagu peab , aga läx kiirex ja praegu on ta nii jäänud. Ex teise sisselaskega teeb ka uue torustiku ja siis parandab ka selle vea.

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Viimati muutis george16v, 14.02.2008 10:51, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2008 10:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Haige tüüp siia ka ära eksinud :-D

Mis sa jamad Georg, pane ilus replica BOV sinna, saad by-passina teda ka ju kasutada, kuidas tuju tuleb.
See turbo peaks suhtkoht otsas ka olema sinu mootorivõimsuse juures.
Kuna sul voolavus suht hea kaanel, siis ei ole ka ime, et rõhk ära kukub, kuna kõik eest ära tarbitakse.

Kodus üritan lõpuks kõigile osalejatele dynograafikud ka laiali saata.

Varsti siis hakkame minu M10-et samale tasemele upitama ;)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2008 10:53 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
niikaua kuni see ennast rõhu all kinni suudab hoida , ei tule sinna mingit muud junni :lol: see boschi junn peab oma 300 krooni ilusti välja teenima :lol:

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2008 13:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma tulen šaboteerin siis veidi seda klappi :-D

Panen video ka varsti sellest Georgi tõmbest.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2008 21:37 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Sisselaske temp full loadis oli max 28 kraadi , päris hea arvestades et turbo oli viimase vindini aetud ja cooler on kuskil 30% stange taga peidus ;)

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.02.2008 23:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nagu Maxim ütles, et hea ventilaator on tal, et sul nii palju jõudu puhus (loe: ventilaator tekitas mootoris ülerõhu, turbo ju miniatuurne) :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2008 0:15 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Ega ausalt öelda polex keegi teine ka paremat põhjendust leida nendele numbritele , võttis ka temal ju suu päris naerule :lol:

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2008 0:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vabandan viivituse pärast aga lubatud graafik ja numbrid ning väike video.
Kuulake omaniku dynotõmbe lõpus :-D

Kokkuvõtlikult sain mina sellised tulemused:
220kw/296hp mootorist (192kw/258hp rattast) @ 4800rpm
475nm mootorist (413nm rattast) @ 4150rpm

Video --> http://www.youtube.com/watch?v=KneZSkW0kYw

Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2008 8:11 
Eemal

Liitunud: 04.07.2005 16:06
Postitusi: 96
Kuidas pidamine on? kas kast on tavaline f16 või lsd-ga?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2008 12:09 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
pidamine on nii ja naa , väga hull ei olegi , vaikselt hakkab juba harjuma. f20 käigukast on all , see juba vabalthingavana oli selline pool pidune , ex ta varsti viskab hambad laiali :lol:

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2008 13:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
väga kõva tulemus, vääne on võimas.
Aga kaua see orig moto sisu sellisele jõule vastu peab.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2008 14:47 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Praegu ei olegi asi selles kaua mootor vastu peab (nagunii see talle eriti ei meeldi) rohkem huvitab mind see , et mida üldse temaga teha saab. Kui leian endale sobiva mootori/turbo jne kombinatsiooni , küll siis teeb ka põhja mis sellele vastu peab ja keerab rõhku ka normaalselt.

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2008 17:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
minu meelest ikka müstika et originaal sidur, kast ja kepsud seda asja kannatavad.
kastid lähevad mõnel mehel juba vabalthingavatel...ja kepse on ka kõveraks lastud tunduvalt väiksema väändega.
Nüüd jääme siis huviga ootama mis esimesena läheb :D

PS Hea naer oli :D:D:D

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 102 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11