Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 9:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 191 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nissan 200SX S14 - Siim
PostitusPostitatud: 03.02.2008 10:09 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
MÜÜDUD


Viimati muutis Siim, 03.02.2009 16:04, muudetud 38 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 12:27 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Cool! Suht hardcore rajaauto. Kuidas siis sõita on? Millised emotsioonid - kirjelda! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 12:34 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
kena masin :evil: .
roostes asjad hakkavad kapoti all silma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 17:31 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Taavi kirjutas:
Cool! Suht hardcore rajaauto. Kuidas siis sõita on? Millised emotsioonid - kirjelda! :)


Raske on kirjeldada, seda pead ise proovima. Mulle väga meeldib. Jäik, täpne, lihtsalt kontrollitav ning vali. Sidur on parajalt raske, mis muudab linnas liiklemise eriti "meeldivaks" aga ma ei pea seda ültse miinuseks. Väike trenn ei tee liiga. Kunagiste S13-ga ei anna võrrelda. Minek on ka täiesti ok 1bar kohta. Kuigi möödasõidu kiirendus võiks olla etem.

Rommi kirjutas:
kena masin :evil: .
roostes asjad hakkavad kapoti all silma.


Torustik tuleb ringi teha nii või naa, siis saab sealt ka rooste maha.
Vana aku alus tuleb lihtsalt roostest puhtaks teha ja üle värvida.

Simonsi 3" resod
Pilt
Denso IK24
Pilt
Pidurivedelik
Pilt
Liqui Moly race Tech 10W60 ja filter
Pilt
Tänasest tööst oli nii palju vähemalt kasu, et nägin ära palju cooleri kõrgust muuta tuleb ja kuhu tulede uued kinnitused teha. Võimalik, et ostan ka uue parema poritiiva. Lihtsam tuld ja parktuld kinnitada.
Käisin linnas kapotikinnitusi ka otsimas aga leidnud neid kuskilt kahjuks[/img]

_________________
302hp/464nm


Viimati muutis Siim, 06.03.2008 0:29, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 17:32 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Trusti õlicooler
http://siimfeldmann.planet.ee/200SX/End ... 022io5.jpg


Viimati muutis Siim, 22.04.2008 10:53, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 19:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2005 14:17
Postitusi: 110
Imageshack on saast, imagevenue tunduvalt parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 19:41 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
mul kh.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 21:06 
Eemal

Liitunud: 07.10.2005 14:26
Postitusi: 87
Mida lömmis küljekarbiga plaanid teha? Summutile kavatsed mõlemad resod vahele panna? Mis Vectrast on saanud?
Ennast hirmutasid need puudu olevad keredetailid ja nagu näha, siis pididki piiri taha vaatama, et neid saada.


Muidu väga vinge toorik, loodan et sellest saab veel prillikivi :) !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 21:19 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Tiit kirjutas:
Mida lömmis küljekarbiga plaanid teha? Summutile kavatsed mõlemad resod vahele panna? Mis Vectrast on saanud?
Ennast hirmutasid need puudu olevad keredetailid ja nagu näha, siis pididki piiri taha vaatama, et neid saada.


Muidu väga vinge toorik, loodan et sellest saab veel prillikivi :) !


Lömmis karpe tõmmatakse välja.
Summutile lähevad mõlemad resod vahele pluss sukk ette.
Vectra on uue omaniku käes ja sai korraliku kap. remondi.
Ennem ostmist tegin ma väikest jupi uuringut lõunamaades, too hetk midagi müüa polnud kuid orjenteeruvad hinnad sain. Pealegi selle auto hind oli nii hea, et ei saanud ostmata jätta. See pidi saama minu omaks lihtsalt. Pealegi peale Opeli soetamist kirusin ma tükk aega et Joonaselt varem ei uurinud S14-e hinda.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2008 19:37 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Homme läheb peale uus rool
MOMO Tuner 350mm ja MOMO vahetükk.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.02.2008 21:29 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Pilt
Pilt
Pilt

JDM S14 tuled. Plastikust ja tunduvalt kergemad kui originaalid. Legaalsus on ainult küsitav neil, samas pimedas seda auto palju ei kavatse kasutada ka.

_________________
302hp/464nm


Viimati muutis Siim, 06.03.2008 0:31, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2008 21:52 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Uusi juppe garaazi tekkinud vahepeal.
parem poritiib, carbon kapott, s14a karbid ja Q45 õhulugeja

kapotiga tuleks veel selline asi teha http://www.es-tuning.ee/UserFiles/Image ... CF6077.jpg

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2008 13:16 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
302hp/464nm


Viimati muutis Siim, 06.03.2008 0:33, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2008 17:37 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Tore project muidu aga paar asja mis mulle silma jäid. Võta seda kui head kriitikat :)

NR1 Cooleri torud.. piltde pealt tunbub et üleminekud ei ole päris sujuvad.. erite see mis on enne TB.
Nr.2 Cooleri Torude läbimõõt.. silma järgi ei ütle aga 2.5" võiks olla.. äkki on praegu juba. Minu soovitus oleks 2.5" sisse ja 2.75" välja aga see ei pea nii olema, see on vaid soovituslik siis pääseb coolerisse surutud õhk kiiremini välja.

Sellised soovitused on muidugi suurema fööni korral aga vaadates seda õhulugejat siis ilmselt praegu kasutusel olev vurr sinna külge ju ei jää? :D

M

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2008 19:34 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
NR. 1 - pead silmas toru nurka või keevitust?
NR. 2 - on 2.5" juba

Turbo tuleb kindlasti mingi hetk suurem. GT2871R näiteks
Maf on jah paras jurakas 90mm. :D tühikäiku pidi suht suur jama paika saada olema. Teemule rohkem tööd

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 191 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11