TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Opel Vectra 2000 4x4 1990 2.0(turbo) Reims http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3399 |
5. leht 5-st |
Autor: | ott5 [ 29.01.2009 23:36 ] |
Teema pealkiri: | |
tee jah kõik ees ära siis mul hea järgi teha ja nõu ja jõu abi kasutada :P |
Autor: | Mihkel [ 30.01.2009 0:37 ] |
Teema pealkiri: | |
Vaheseina ka ikka wg klapi ja kuumaosa tiiviku vahele tegite? TIG-ides oleks välimus kenam aga hakkab juba vaikselt looma. |
Autor: | Reims [ 30.01.2009 0:39 ] |
Teema pealkiri: | |
Autor: | RKsilver [ 30.01.2009 0:43 ] |
Teema pealkiri: | |
millejaoks see vahesein hea on, aitab ta midagi üldse ? |
Autor: | Mihkel [ 30.01.2009 0:52 ] |
Teema pealkiri: | |
Päris äge. Oleks veel wg flap-i poole samasugune kaar oleks eriti vinge. Kunagi ES-is ühte sellist S14 dp-d nägin millel oli polditud ming vaheklots flantsile. Vahesein on selleks, et wg gaasid tiivikust tulevat õhuvoolu ei takistaks. |
Autor: | george16v [ 20.02.2009 20:27 ] |
Teema pealkiri: | |
Õlisurve tuli ilusti üles ja turbo õli tagasijooxust hakkas ka suht ruttu õli tulema. Nüüd on vaja veel natuke näppimist , küünlad peale keerata , paar juhet siia sinna ja siis peaks juba käivitama |
Autor: | george16v [ 20.02.2009 23:41 ] |
Teema pealkiri: | |
Käib nagu kellavärk |
Autor: | Mihkel [ 21.02.2009 12:30 ] |
Teema pealkiri: | |
Millal siis laiali? Eks tule siis näitama ka ikka. |
Autor: | george16v [ 21.02.2009 14:28 ] |
Teema pealkiri: | |
Ennem tuleb ikka korralikult kokku saada Coilpacki ja WB toite kaableid veidi pikendada ja muud nipetnäpet koristust teha kapoti all. Ja muidugi põhja all on vaja seda 3 tollist summutis olevat auku lappida , pläriseb nii mis hirmus |
Autor: | george16v [ 22.02.2009 20:27 ] |
Teema pealkiri: | |
http://www.youtube.com/watch?v=2YnEH17VAaM |
Autor: | george16v [ 14.03.2009 22:46 ] |
Teema pealkiri: | |
Nonii , kuna suutsime ära unustada mõõta palju kolb peale ploki lihvimist üle ploki turritab , siis sai täna kaan maha võetud ja mõõdetud. Originaalis on 0.4mm ja mõõtmine andis tulemuseks 0.7mm . Kui veel kolbi natuke togida seal sees ja üks serv alla suruda ja siis teisest servast mõõta , siis on see 1mm üle ploki. Tihendi tootja andis tihendi kokku surutud paksuseks 1.2mm. Tundub et täitsa õige otsus oli. |
Autor: | Mihkel [ 15.03.2009 0:19 ] |
Teema pealkiri: | |
Oot, kolvid käisid vastu kaant? |
Autor: | jeff01 [ 15.03.2009 9:47 ] |
Teema pealkiri: | |
mõõtude järgi justkui ei oleks tohtinud käia. Mu NA BMW-l jäi kaane ja kolvi vahele 3 sajandikku ja sellest piisas täiesti ........niikaua kuni 1 saale teise alla ennast keeras ja kolb veidi rohkem tõusma hakkas Pane või ploki ja plokikaane vahele rihmad nagu erkki blowerit kaane küljes hoiab |
Autor: | george16v [ 15.03.2009 13:35 ] |
Teema pealkiri: | |
Kolvid vastu kaant ei käinud , aga ikkagi oli vaja ju kindlaks teha kui kaugele nad kaanest jäävad. 0.1mm tundub ikka liiga väike vahe olevat , nüüd tuleb natuke paksem tihend sebida ja siis on kindel et ka üle 7k pöörde midagi kuhugi vastu käima ei hakka. |
Autor: | Reims [ 01.10.2011 20:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Vectra 2000 4x4 1990 2.0(turbo) Reims |
Tänaseks palju sõidetud ja kätte jõudis aeg kerele ring peale teha ja nii ta nööriotsas ära läkski |
5. leht 5-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |