TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel Vectra 2000 4x4 1990 2.0(turbo) Reims
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3399
5. leht 5-st

Autor:  ott5 [ 29.01.2009 23:36 ]
Teema pealkiri: 

tee jah kõik ees ära siis mul hea järgi teha ja nõu ja jõu abi kasutada :P

Autor:  Mihkel [ 30.01.2009 0:37 ]
Teema pealkiri: 

Vaheseina ka ikka wg klapi ja kuumaosa tiiviku vahele tegite?

TIG-ides oleks välimus kenam aga hakkab juba vaikselt looma.

Autor:  Reims [ 30.01.2009 0:39 ]
Teema pealkiri: 

Pilt

Autor:  RKsilver [ 30.01.2009 0:43 ]
Teema pealkiri: 

millejaoks see vahesein hea on, aitab ta midagi üldse ? :)

Autor:  Mihkel [ 30.01.2009 0:52 ]
Teema pealkiri: 

Päris äge.
Oleks veel wg flap-i poole samasugune kaar oleks eriti vinge.
Kunagi ES-is ühte sellist S14 dp-d nägin millel oli polditud ming vaheklots flantsile.

Vahesein on selleks, et wg gaasid tiivikust tulevat õhuvoolu ei takistaks.

Autor:  george16v [ 20.02.2009 20:27 ]
Teema pealkiri: 

Õlisurve tuli ilusti üles ja turbo õli tagasijooxust hakkas ka suht ruttu õli tulema. Nüüd on vaja veel natuke näppimist , küünlad peale keerata , paar juhet siia sinna ja siis peaks juba käivitama ;)

Autor:  george16v [ 20.02.2009 23:41 ]
Teema pealkiri: 

Käib nagu kellavärk 8)

Autor:  Mihkel [ 21.02.2009 12:30 ]
Teema pealkiri: 

Millal siis laiali? :-D

Eks tule siis näitama ka ikka.

Autor:  george16v [ 21.02.2009 14:28 ]
Teema pealkiri: 

Ennem tuleb ikka korralikult kokku saada :lol:
Coilpacki ja WB toite kaableid veidi pikendada ja muud nipetnäpet koristust teha kapoti all. Ja muidugi põhja all on vaja seda 3 tollist summutis olevat auku lappida , pläriseb nii mis hirmus :-D

Autor:  george16v [ 22.02.2009 20:27 ]
Teema pealkiri: 

http://www.youtube.com/watch?v=2YnEH17VAaM

Autor:  george16v [ 14.03.2009 22:46 ]
Teema pealkiri: 

Nonii , kuna suutsime ära unustada mõõta palju kolb peale ploki lihvimist üle ploki turritab , siis sai täna kaan maha võetud ja mõõdetud. Originaalis on 0.4mm ja mõõtmine andis tulemuseks 0.7mm . Kui veel kolbi natuke togida seal sees ja üks serv alla suruda ja siis teisest servast mõõta , siis on see 1mm üle ploki. Tihendi tootja andis tihendi kokku surutud paksuseks 1.2mm. Tundub et täitsa õige otsus oli.

Autor:  Mihkel [ 15.03.2009 0:19 ]
Teema pealkiri: 

Oot, kolvid käisid vastu kaant?

Autor:  jeff01 [ 15.03.2009 9:47 ]
Teema pealkiri: 

mõõtude järgi justkui ei oleks tohtinud käia. Mu NA BMW-l jäi kaane ja kolvi vahele 3 sajandikku ja sellest piisas täiesti :roll:........niikaua kuni 1 saale teise alla ennast keeras ja kolb veidi rohkem tõusma hakkas :-D
Pane või ploki ja plokikaane vahele rihmad nagu erkki blowerit kaane küljes hoiab :-D

Autor:  george16v [ 15.03.2009 13:35 ]
Teema pealkiri: 

Kolvid vastu kaant ei käinud , aga ikkagi oli vaja ju kindlaks teha kui kaugele nad kaanest jäävad. 0.1mm tundub ikka liiga väike vahe olevat , nüüd tuleb natuke paksem tihend sebida ja siis on kindel et ka üle 7k pöörde midagi kuhugi vastu käima ei hakka.

Autor:  Reims [ 01.10.2011 20:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Vectra 2000 4x4 1990 2.0(turbo) Reims

Tänaseks palju sõidetud ja kätte jõudis aeg kerele ring peale teha
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
ja nii ta nööriotsas ära läkski

5. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/