TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel Vectra 2000 4x4 1990 2.0(turbo) Reims
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3399
1. leht 5-st

Autor:  Reims [ 26.12.2007 21:58 ]
Teema pealkiri:  Opel Vectra 2000 4x4 1990 2.0(turbo) Reims

Tervitused siis minu poolt ka turbokummardajate poole.Suuremat sorti kirjamees ma pole,aga kuna endalegi meeldib mingit sortigi infot autode kohta lugeda,siis tirin mõned read ikkagi kuvarile.Kuna hetkel aega on,siis mõtlesin ka oma väikse nn"projekti" siia üles upitada,et vajadusel saada väikest know-howd.Hetkel siis masin veel liikvel vabalthingavana,mootor renoveeritud täielikult aastake tagasi koos itb-de setup-iga ning Megasquirti juhtimisega.Nelikvedu on ka paraku Opeli mitteniivägakindla elektroonika väsimisega ümber tehtud pidevaks.
Kuna tegemist siiski turboklubiga ei hakka ma siia neid iseimeva mootori pilte üles upitama.Nii nagu ilmselt teistelegi siin resideerivate kodanikega jäi ka minu punasele välgule rammu väheks.Kuigi talvel oli seda lõbu juba vahvalt,siis suvel pidi nii mõnigi kord alla vanduma ilma ülekandekadudeta autodele.Originaalkonditsioonis on vectra 4x4 2000 kiirendus 0-100km/h-ni 9,5s ,mille ma siis suutsin G-techiga mõõtes ümber veenda 8,2-ni(libiseva siduriga).
Auto ostsin mõni aasta tagasi siinselt kasutajalt tt-lt.Kõige rohkem meeldis mulle selle masina juures see,et ta oli originaal konditsioonis ja ei olnud läbinud "tjuuningut".
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kuna tegu siiski ju talveautoga,siis sai kohe hangitud ka tutikad Good Year Ultra Grip 500-d,ootavad kolmandat talve ja siiani on ennast väga hästi õigustanud .
Paraku olid lood nii,et opel oli hobiautoks ja näpud sügelesid.Vahetatud on terve veermiku jagu kuluvaid detaile:Bilsteini amordid,Kileni vedrud,puksid ja muud tilulilu ka.Ette sai tehtud piduri conversion turbocalibra omade vastu.Hetkel ootavad 288mm Zimmermanni kettad endale Brembo sadulaid.
Pilt
Ostes oli autol tavaline spidomeeter seieriga,aga kuna saatus juhatas meile sõbraga ühe vectra 2000 4x4 doonoriks,siis sealt sain ma endale digi spido(üheksakümnendate nostalgia)
Pilt
Pilt
piduritest pilt
Pilt
Pilt
Plokikaan on Coscast toodang.Windorfis löödi asemele pronkspuksid ja sooveldati ka klapid sisse,siinkohal suured tänud Tiidule.Portimis tööd tegi Jaak Pipar
enne portimist
Pilt
peale
Pilt
Kuna ülelaadimis soov aina süvenes,siis sai ka ühed kolvid soodsa võimaluse korral treipinki saadetud surveastme langetamiseks
Pilt
vahepeal sai autosse installitud wb lambda koos vems-i kellaga
Pilt
läks veidi aega mööda ja saabusid sõbraga tellitud tagavara vahekastid ka maarjamaale
Pilt
mingi hetk aga viirus süvenes ja sai ostetud siinse foorumi kaudu selline föönihakatis
Pilt
Pilt
GT2860rs
läks mõni aeg mööda ja avastasin taaskord siit foorumist c20let-i kolvid,mis polnud isegi haiget saanud,kuna lugenud rootslaste saavutusi nende mootorite ehitamisel,siis kõlbavad Mahle originaal kolvid väga hästi ka minu mootorisse.Tänan siinkohal Markot kolbide eest,kuna tema originaalmõõdus kolvid sobivad minu garaazis seisvale minimaalselt kulunud mootoriplokile ideaalselt.Alloleval pildil siis näha ka turboflantsid ja ka mõned sisselaske detailid
Pilt
plaan siis ehitada sisselase midagi sellist
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Olemas on veel siis 359cc@3 bar saabi punased pihustid(ei tea kas piisab)
Keisei suur cooler,70mm gaasisiiber ja FSE rõhuregulaator.
Kuna Mart Pere garaazis nähtud kõverad originaalkepsud ei kutsu kuidagi neid sisse panema,siis tuleb veel tellida SPM-i kepsud,kuigi seal vist oli ka NOS-i käsi mängus :) ning võibki hakata vast alumist otsa kokku panema.Olemas on ka väljalaskekollektori põlved,mis ootavad kokkusobitamist.

Autor:  Ragnar [ 26.12.2007 22:46 ]
Teema pealkiri: 

Väga paljuks neist pihustites siiski vist ei piisa. Ma ise sõitsin orig. pihustiga mis on rated 384cc@2.5bar koostöös Walbro pumbaga ja need toitsin minu auto puhul 1.4-1.5bar'i küll ära GT2860RS'iga. Muidugi sai kütuse rõhku ka tõstetud kuid ma ei mäleta täpselt kui palju, kui ma ei eksi siis tühikäigul vist 0.7bar'i rohkem kui originaalis.

Autor:  Mihkel [ 27.12.2007 0:53 ]
Teema pealkiri: 

Pihustid iseenesest suht väiksed jah aga Ragz sul oli veel stock aju, mille chip polnud teps mitte selle turbo jaoks tehtud.
Seega ei saa asja nii 1:1-ele võtta ja sa ei näinud ju pihusti dutyt ka.

Autor:  Kuuno [ 27.12.2007 3:57 ]
Teema pealkiri: 

teema pealkiri! :)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=3042

Autor:  sada1000 [ 28.12.2007 2:59 ]
Teema pealkiri: 

Ilus projekt ja oi kui ilus turbo :-D

Autor:  VectraT [ 28.12.2007 12:07 ]
Teema pealkiri: 

Originaalkepsud sai kõveraks siiski ilma Nitrota.... :)

Autor:  Renn [ 28.12.2007 12:23 ]
Teema pealkiri: 

Nende pihustite kohapealt:
originaal turbo, 98 bensiini, vaakumiga 3,5 bari kütuserõhu ja 1,6 bari ülerõhuga üle 4500 pöörde segu sinna 13,2-13,5 kanti(Renn@tugineb oma kogemusele)
Kasutaja Siim võib rääkida täpsemalt, mis ta peale moto lahtivõtmist sealt avastas... :roll:

Autor:  Raceboy [ 28.12.2007 12:28 ]
Teema pealkiri: 

Turboauto jaoks on selline segu lahja maksimaalkoormusel.

Autor:  Reims [ 30.12.2007 14:58 ]
Teema pealkiri: 

Eile sain Brembo sadulad kätte,aitäh Markusele :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Sai nad ka eile õhtul puhtaks pestud,nüüd vaja lasta uus värv peale ja on jälle üks asi tehtud.

Autor:  Mihkel [ 30.12.2007 15:03 ]
Teema pealkiri: 

Katsu ikka enne hoog korralikult üles saada ja siis mõtle alles pidurdamisele :-D

Ma naudin ka veel oma tagumisi trummelpidureid.
Tuleb lihtsalt arvestada, et peale kolmandat korda hoo üles võtmist ja järsemat pidurdust ei tasu neljanda pidamasaamisega väga arvestada :-D

Autor:  ahto10 [ 17.03.2008 22:42 ]
Teema pealkiri: 

Kas äki oskad öelda millise saabi pealt need punased pihustid pärit on?

Autor:  Siim [ 17.03.2008 23:06 ]
Teema pealkiri: 

ahto10 kirjutas:
Kas äki oskad öelda millise saabi pealt need punased pihustid pärit on?


Saab 9000 Turbo

Autor:  Reims [ 28.09.2008 1:14 ]
Teema pealkiri: 

vahepealsest siis:
oli veidi aega ka töö kõrvalt veidi mootoriga tegeleda,pihustid sain kätte(470cc)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
ÕLIPIHUSTI AUK
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

sai siis preparaadile paigutatud 20% tootlikum õlipump koos Windorfi Tiidu paigutatud õlipihustitega,millele kaasnes ka ümber tehtud õlivõtt.Paagist pihustini on koostatud teflonist kütusevoolik,mis on kaetud roostevaba rüüga-pumbaks on 044 BOSCH.
sisse ja väljalase on roostevaba.Nüüdseks on komplekst koos ja läheb Soome tasakaalustusse.Käigukast on Getragi kuuene ja vahekast on plokeeritud.



Pilt
Pilt
Pilt
PiltPilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
uued tõukurid
Pilt

Autor:  Reims [ 28.09.2008 1:50 ]
Teema pealkiri: 

Pilt
Pilt

Autor:  george16v [ 28.09.2008 3:28 ]
Teema pealkiri: 

klaver põõsas ja p......................

1. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/