Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2008 22:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
saps18 kirjutas:
[ja kas LSD -st on ka abi esiveo puhul ??????

Loomulikult on, sellest on kasu tegelt kõiksugustel võimsatel masinatel... isegi neliveolisel on ilma tagasilda lukustamata raske jõudu korraliku stardi korral maha saada :D

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.01.2008 19:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Ma võin sulle omast kogemusest rääkida, et näiteks minu autol 466nm ja 340hp ei pane ka koos LSD'ga tavarehviga jõudu maha. Kruiisid vaikselt kolmanda käiguga mõtled äkki, et oleks vaja kiiremini ennast liigutada vahetad teisele käigule, vajutad gaasi põhja - selle asemel, et kiiremini liikuda käivad lihtsalt rattad ringi... mina sain kolmanda käiguga alles pidamise LSD'ga. Ma arvan kui lsd'd ei kasutaks oleks ka kolmandaga raskusi.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.01.2008 20:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pidamine sõltub kõvasti ka sellest, kas kasutad hea seguga tutikaid tänavarehve või mingieid kasutatud rehve.
Vahe on ikka meeletu!

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.01.2008 22:16 
Eemal

Liitunud: 16.04.2007 12:26
Postitusi: 11
Asukoht: Pärnu
ennem kui hakkad endal LSD installima, tee ikka ennem muud asjad korda. Minuteada peaks su isendil väljalase korralikult lekkima kuna üks väljalaske kolle polt on pooleks. Lisaks oleks vaja korraliku IC ja mõistlikku by-passi või BOVi.
Asi on harjutamises mul olid alguses kah probleemid kohapealt ää saamisega kuna polnud autoga harjunud. Eks see kõik võtab aega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.01.2008 20:09 
Eemal

Liitunud: 02.11.2007 14:12
Postitusi: 91
Asukoht: Pärnu
neid vigasi üritangi vabadel võimalustel eemaldada,aga samas kogun infot et mida edasi aretama hakata,ehk tekib suvel peale hooaja lõppu rohkem aega ja võimalusi ,siis ei kulu see aeg vähemalt teoria ja otsimiste peale ära..ja saan vähe sujuvamalt tegutseda

_________________
saab 900 R 2,O 163+KW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.01.2008 22:11 
Eemal

Liitunud: 07.01.2008 22:09
Postitusi: 11
Asukoht: Tln/Prn
muhe auto!

kas 900 SID displeid ei saa midagi sellist tegema panna?

http://www.youtube.com/watch?v=NkVFWEezoKQ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.01.2008 0:42 
Eemal

Liitunud: 02.11.2007 14:12
Postitusi: 91
Asukoht: Pärnu
sellist asja jh ple näinud aga paha ju ei teeks kui kõik ühes kohas olemas ..........

_________________
saab 900 R 2,O 163+KW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2008 12:24 
Eemal

Liitunud: 08.01.2007 20:40
Postitusi: 54
to gsiest: SID-i saab neid asju panna tegema küll. Aga mitte lihtsalt mingid nupukombinatsioone vajutades. Vaja on obd kaablit, softi arvutis ja natuke näppimist. Trionic5 juhtimisega, samas ei tea kas saab. T7 kohta netis juttu olemas sel teemal. Soomlased tegelevad usinalt taoliste programmeerimistega.
to saps: Jõu saab maha niimoodi, et alla 15 sek on võimalik sõita ka saabi üheratta veoga. Selleks aga peab 402m kiirus olema 160kmh. Lihtsalt stardis ei ole mõtet üle 2,5krpm lasta. Teisega saab ikka gaasi juba põhja vajutada peale 70kmh.
IC peab tõesti suurem olema nagu csn ütles. Sul on koleväike see originaalis.

_________________
2,0T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2008 14:32 
Eemal

Liitunud: 02.11.2007 14:12
Postitusi: 91
Asukoht: Pärnu
selge panen kõrva taha .ma tavaliselt olengi katsetades nii 2 kuni 2,5 k pööret startides muidu jääbki ringi käima pastal ,aga kui vähegi niiskem ilm siis maanteel kolmandaga võtab ikka ringi aga eks ta harjutamise ja harjumise asi ole........... :)

_________________
saab 900 R 2,O 163+KW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2008 22:49 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Pidamine sõltub kõvasti ka sellest, kas kasutad hea seguga tutikaid tänavarehve või mingieid kasutatud rehve.
Vahe on ikka meeletu!


Vastab tõele! Mingi Saksamaa prügimäelt siia tassitud 4 mm mustriga korraliku firma rehvid, mis on vedelenud 3-4 aastat lahtise taeva all ja mida siin 300-700 kr tükk müüakse, on tihti pidamiselt märksa kehvemad kui isegi mingid odavad juustud. Jutt muidugi suverehvidest.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 13:02 
Eemal

Liitunud: 02.11.2007 14:12
Postitusi: 91
Asukoht: Pärnu
No nii uuendan oma auto teemat ka vahepeal :

Vahepeal sai turbo ja mootor vahetatud

Uus väljalase otseläbi ja lõpupütt

Suurem IC(sellega seoses loobusin kondist-radikas tuli eest ära võtta et ic ära mahuks )

Õhuvõtt sai viidud bumperisse udutule asemele


Siis sai auto mingi aja seista kuna sain käigukasti ja pikema pooltelje nuudiga ühele poole
Muretsesin uue kasti ja pooltelje ning hakkasin ka autot natuke arendama

* Saabiklubist Ivometsa käest sai muretsetud pur pukisdega ja taastatud sarniiridega õõtsad -peab mainima, et super asjad ikka koos reg. Koni amortidega

* Muidugi sai vahetud ka stabika kondid ja rooliotsad-mingi aeg lähen käin ka sillastendis ära.

* Paremaks hingmiseks sai muretsetud AEM koonus.

* Pidurimeistri juures käis sidur katmisel.

* 9-5 BPC klapp sai ka muretsetud

* Uus 3 bar map andur sai ka tellitud

* Esimesed koltsid sai ka vahetatud Ferodo Sl vastu

Siis sai ühendust võetud CR Saab Performanciga ja lasin uue ecu kirjutada (u 250hp)

Vana aju, mis oli paigaldatud Heuschmid tuningu poolt oli siiski hirshi ecu.
Vahetasin oma 900 BPC klapi 9-5 BPC vastu ning uus 3bar MAP andur et uus soft toimima hakkaks.

Kuid asi ei hakkanud algul õieti tööle- kontrolliti ja testiti igat pidi ja mis siis lõpuks peale pikka päeva välja tuli , oli see et ainuke uus andur autol ,nimelt map, ei töötanud .Kirjutati vana soft uuesti peale (2,5orginaal MAP sensoriga ei toimiks uus ecu) ja sõitsin õnnetult Tallinnast tagasi Pärnu ja kirjutasin ebayst tellitud anduri firmasse , et nende saadetud toode vigane ja ilma igasuguse vaidluse ja uurimiseta pandi uus teele .

Uus andur tuli suht kiirelt (6 päevaga ) usast kohale ja taaskord sai mindud CR Saab Performance´isse ja uus soft uuesti peale loetud

Mineku vahe vana 163kw ecu on väga suur -softis request on 1,35 baari, .
Pärast 5000RPM hakkab muidugi vaikselt ära kukkuma, aga see on T25 jaoks normaalne.Fuel cut-off on nüüd tänu 3bar MAP sensorile 1,7 baari.
Vähemalt möödasõitudel üllatusi ei tohiks tulla


Manused:
IC.jpg
IC.jpg [ 151.95 KB | Vaadatud 9021 korda ]
sisse1.jpg
sisse1.jpg [ 170.07 KB | Vaadatud 9021 korda ]
sa1.jpg
sa1.jpg [ 134 KB | Vaadatud 9021 korda ]

_________________
saab 900 R 2,O 163+KW


Viimati muutis saps18, 04.10.2010 15:55, muudetud 2 korda kokku.
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 13:05 
Eemal

Liitunud: 02.11.2007 14:12
Postitusi: 91
Asukoht: Pärnu
mõned pildid veel


Manused:
Faili kommentaar: Ja sellised istmed peaks orginaalis 900 RS il olema aga kuna esimene omanik ei tahtnud,pandi tava ng nahk esiistmed.
Kui keegi peaks kuskil ringi liigutes selliseid asju nägema võiks mulle teada anda

sisu.jpg
sisu.jpg [ 47.78 KB | Vaadatud 9019 korda ]
Faili kommentaar: Esistangel sai ava natuke suuremaks lõigatud et võimalikult suur pind avatud oleks
külg.jpg
külg.jpg [ 159.59 KB | Vaadatud 9019 korda ]
õõtsad.jpg
õõtsad.jpg [ 52.76 KB | Vaadatud 9020 korda ]

_________________
saab 900 R 2,O 163+KW
Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.10.2010 22:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Istmed paistavad küll päris head 8)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.10.2010 11:36 
Eemal

Liitunud: 02.11.2007 14:12
Postitusi: 91
Asukoht: Pärnu
Neid kahjuks mul pole, kuigi peaks orginaalis olema 900RS -is .Et kuigi keegi peaks kuskil nägema selliseid asju siis võtke minuga ühendust

_________________
saab 900 R 2,O 163+KW


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11