TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 200sx RS13 - Chris
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3296
1. leht 1-st

Autor:  Chris [ 27.11.2007 4:01 ]
Teema pealkiri:  Nissan 200sx RS13 - Chris

Olraid, teen ka teema, aga mitte eputamise pärast vaid, et äkki saan asjalikku nõu. Pärast endal ka hea lugeda, mis teinud olen.

Ajalugu võite siit samast foorumist lugeda : http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=48

Hetke seis :

Kere :

Auto enamvähem luukereks võetud. Küljes klaasid ja veermik. Kere on suhteliselt läbi omadega, vaja päris mitmest kohast keevitada, samas kui see töö tehtud siis on korras. Seega keegi teab, kus saaks tallina lähedal normaalse hinnaga keevitus töid teha ? Või on kellegil uut kere pakkuda ?

Mootor :

CA18DET
Stage 2 chip
Plokikaan väga heas korras.
Väljalaske nukk CA18DE oma. Väntvõll nissani originaal mõõdus, mis pidi suht haruldus olema.
Nissani originaal saaled.

Hooratas 2kg kergem, tugevam siduri korv ja väga vähe kulunud orig. ketas.

Veermik :

Ees koni reg. amordid.
Originaal vedrud.
Peaaegu kulumata piduri kettad.
Enamvähem olraid 17" veljed.

Paar fotot millisena ma ta ostsin:

Pilt
Pilt
Pilt

Sõitvast autost hetkel puudu :

Turbo, bensupaak, bensupump, cooler & torustik, väljalase, plokikaane tihend + asjad mida ma pole avastanud.

Igapäeva sõiduk olemas ja see jääb pühapäeva autoks. Plaan suveks liikuma saada ja mootorist ~ 350 hp välja pigistada, kui vähegi õnnestub :-D

Võite kohe nõu anda, mis selleks tegema peab ?

Mootori blokk hetkel 83,5 mm mõõdus ning paar pisikest kriimu esineb ka. 2 kolvi on vigased, 2 korras. Väidetavalt ~ 10 000++ km sõitnud. Kus blokk lasta puurida 84mm mõõtu ? Ise olen leidnud Drews Auto.

Plaan veel 84mm wiseco kolvid osta. Olen lugenud igast erinevaid foorumeid ning arvan, et 350hp jaoks pole kepse vaja vahetada.

Kui mootori blokiga asjad korras siis edasised plaanid:

*Garret GT28RS turbo
*Walbro 255lph bensu pump
*Pihustid ~ 500-600cc
*Cooler & torustik
*Väljalase alates 2.75"

Nii ja nüüd tahakski nõu, mida peaks tegema et 350hp saavutada. Kas plaanide listis olevatest asjadest piisab või peaks valima paremad ning mis puudu on ? ( z32 õhulugeja ? ja aju ? )

Autor:  Mihkel [ 27.11.2007 4:04 ]
Teema pealkiri: 

2.5" väljalase peaks ka sellise jõu saavutamiseks piisav olema.
2.75" suht vähelevinud mõõt tundub.

Autor:  Chris [ 27.11.2007 4:09 ]
Teema pealkiri: 

Olavi pakkus 2,75" MONGOOSE downpipest kuni lõpupütini varjanti. Aga jätan meelde, et ka 2.5" piisab. Ei ole vaja, et ta väga möirgaks, samas nats kurjemat häält võiks ikka teha. :-D

Autor:  Mihkel [ 27.11.2007 4:13 ]
Teema pealkiri: 

Üldiselt jah mida suurem seda rohkem karjub.
Endal jooskevad Subaruga sõites kõrvad sitavett juba 3" summutist ja vaiksemaks ka ei saa teha, kuna lihtsalt ei mahu rohkem pütte ega suuremat pütid alla.
Üritan talveks taha mingi origianal püti sebida, kuna talvel käivad rattad enivei tühja.

Kui mingit valmislahendust pakutakse siis on iseasi, mõtlesin, et äkki tahad ise kokku keevitama hakata.

Autor:  zoom1 [ 27.11.2007 12:04 ]
Teema pealkiri: 

350hp jaoks tuleks kindlasti listi lisada veel Z32 maf ja aju remappimine (soomes nt.), kaasa aitaks veel kaane portimine ja kangemad nukad.

Autor:  KungLao [ 27.11.2007 22:22 ]
Teema pealkiri: 

Tundub et see Nissan 200sx RS13 väga popp auto:)


otseläbi pütole aitab silenceri sissepanekust ka. aint vaja korralikult kinni panna:)

Autor:  jeff01 [ 27.11.2007 22:47 ]
Teema pealkiri: 

zoom1 kirjutas:
350hp jaoks tuleks kindlasti listi lisada veel Z32 maf ja aju remappimine (soomes nt.), kaasa aitaks veel kaane portimine ja kangemad nukad.
soome mõtled saata siis terve auto? aju? kivi? toorikuid neil omalgi olemas aga kui tervet autot ei vii siis on ta 1 paras "crapp". Palju selline lõbu maksma läheb ka? kas odavama progetava aju paigaldamine poleks otstarbekas? :roll: Korraliku juhtimise puudumiseta vist seda sama plokkigi jahedaks lastud. ;)

Autor:  Siim [ 27.11.2007 23:36 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
zoom1 kirjutas:
350hp jaoks tuleks kindlasti listi lisada veel Z32 maf ja aju remappimine (soomes nt.), kaasa aitaks veel kaane portimine ja kangemad nukad.
soome mõtled saata siis terve auto? aju? kivi? toorikuid neil omalgi olemas aga kui tervet autot ei vii siis on ta 1 paras "crapp". Palju selline lõbu maksma läheb ka? kas odavama progetava aju paigaldamine poleks otstarbekas? :roll: Korraliku juhtimise puudumiseta vist seda sama plokkigi jahedaks lastud. ;)


http://www.z-power.fi/

Teemu Suikki
Ühel SR20DET mootoriga Nissanil tegi ajuloputust ja tundub täiesti normaalselt toimivat.

Autor:  Mihkel [ 28.11.2007 0:49 ]
Teema pealkiri: 

KungLao kirjutas:
otseläbi pütole aitab silenceri sissepanekust ka. aint vaja korralikult kinni panna:)


Minu autol oli tunda, et siis kui silencer hääle normaalsele tasemele viis oli ka mootori erksus osaliselt kadunud.
Pidin lihtsalt enamus avad silenceris sulgema, et silencerist kasu oleks.
Seega lähen mina prooviks nüüd jämeda aga mitte otseläbi püti teed.
Peaks tunduvalt vähem umbsem olema kui silencer.

Autor:  zoom1 [ 28.11.2007 10:56 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
zoom1 kirjutas:
350hp jaoks tuleks kindlasti listi lisada veel Z32 maf ja aju remappimine (soomes nt.), kaasa aitaks veel kaane portimine ja kangemad nukad.
soome mõtled saata siis terve auto? aju? kivi? toorikuid neil omalgi olemas aga kui tervet autot ei vii siis on ta 1 paras "crapp". Palju selline lõbu maksma läheb ka? kas odavama progetava aju paigaldamine poleks otstarbekas? :roll: Korraliku juhtimise puudumiseta vist seda sama plokkigi jahedaks lastud. ;)


Ikka terve auto. Tuleks arvestada alates 200eur olenevalt kohast + sõit.
eks need oskavad täpsemalt öelda kes käinud, ning mida nad võiksidki siin ka teha :)

vems 12k + paigaldus 2k + häälestus 2k, on nii?

Autor:  Chris [ 10.01.2008 2:08 ]
Teema pealkiri: 

Väike update.

Eile tõin koju uue kere. Läbivat roostet pole leidnud ja tundub üldiselt heas korras olevat. Mingiaeg teen paar pilti ka. :)

Tänud kasutajale Laisu !

Autor:  temp [ 11.01.2008 22:45 ]
Teema pealkiri: 

väljalaskel väga oluliseks punktiks on just downpipe. See peaks olema kindlasti 3". 3" võiks ka olla sealt mõnimaa edasi. Kui gaas jahtub ei ole tal enam niipalju ruumi vaja ja kuskilt keskosast võid rahumeeli panna 2.5" sellise jõu puhul. Hääl peaks päris ok jääma.

Sellise jõu saavutamiseks kindlasti chippimine. Teemu teeb 150euri eest custom chipi just sinu autole. See eeldab ühte päeva soomes.
Kui tahad seadistada dünos siis lisandub düno tasu, aga sellise jõu puhul ei ole suurt mõtet, saab ilusti tänaval hakkama.

Suve poole plaanis minna Teemu juurde seega võib mineku ühte auku sättida.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/