TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Mitsubishi Lancer Evolution VII´2002 - tt
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3232
2. leht 3-st

Autor:  tt [ 15.11.2007 10:30 ]
Teema pealkiri: 

Mul on tekkinud mõned küsimused - äkki on siin teadjaid?
Esimene küsimus on seoses Intercooleri watersprayga.
Millist vedeliku sinna talvisteks tingimusteks valada?
Kas mingi piirituse ja vee segu?
Teine küsimus on turbotimeri kohta: millist on kõige lihtsam Mitsule paigaldada ja kasutada?
Kas auto uksed sulgedes ja alarm peale pannes asi jääb toimima nii, et DEFA lõugama ei haka?
Kolmas küsimus on seoses juhiistmega:
Kuidas oleks võimalik seda madalamale paigaldada - tuleb seal palju lõigata ja keevitada?
Neljas küsimus on seoses spidokaga: Kas keegi eestis pakub sellele mingit kleebist, mis kataks kinni mph skaala ja asendaks selle kmh skaalaga?

Autor:  enkei [ 15.11.2007 10:38 ]
Teema pealkiri: 

talvel tõmba spray paak kuivale ja pole midagi vaja sinna sisse valada.külm õhk jahutab talvel

Autor:  tt [ 15.11.2007 10:44 ]
Teema pealkiri: 

See sai juba tehtud jah.

Autor:  enkei [ 15.11.2007 10:49 ]
Teema pealkiri: 

apex turbo timer.lihtne kasutada ja on pisikene.ausalt öeldes polegi teistega kokku puutund
http://www.ktmotorsport.gr/images/APEX_ ... _TIMER.jpg

Autor:  Miku [ 15.11.2007 16:06 ]
Teema pealkiri: 

Minu autol on peal HKS timer.
http://www.hksusa.com/products/more.asp?id=845

Autor:  ando100 [ 22.11.2007 0:20 ]
Teema pealkiri: 

mul sama HKS timer, rahul sellega.
Kui Usast tellima hakkad, vaata, et Metric systeemi oma valid.
Enda kogemusest:
timer toimib. Signa ja timer koos yhest puldilevajutusest ei toimi. Kuna, kes paigaldasid timeri ei teadud ööd ega mytsi sellest signast. Nyyd on nii, et pult toimib koos kesklukuga+ timer töös, mitte signaga. Kunagi Subaruga oli sama teema päevakorral, Mariine lahendas kiirelt ja positiivselt. Nii et signa läks peale ja uksed lukku koheselt, samal ajal timer töötas. Yhe puldivajutusega.
Praegu pean siis iga kord peale 1 min ( timeri aeg) alarmi eraldi puldist peale panem.. Kui keegi teab head lahendust, palun PM mulle.
Sul vbla aitab Defa paigaldaja.
Igapäevaselt:
mugav lihtne kasutus. Enamasti mul näitab km/h, istub rooli peal.
Päeval norm, pimedas on yliere. Sageli lylitan pimedas välja. Võimalust "maha keerata" ei ole või pole mina seda leidnud.

Autor:  tt [ 10.12.2007 12:07 ]
Teema pealkiri: 

Sai nädalavahetusel natuke auto kallal nokitsetud.
Kapoti tuulutusribid olid juba päris kõvasti oma musta värvkatet kaotanud - sai uuesti mustaks värvitud.
Lähitulede elemendid said Philipsi +30% pirnid (kahjuks ei näita need siiski praktiliselt mitte midagi).
K&N-i filter sai asendatud Pipercrossi mudelikohase filtriga.
Jokkerist sai ostetud Graystoni porilapakate toorikud 300x500x3 mm, millest, võttes aluseks Ralliarti porikummide foto netist, sai välja lõigatud sobivad detailid ning need auto kõlge kinnitatud.
Originaal käigukangi nupp lendas kõrge kaarega autost välja ning asendus OMP ümmarguse nupuga.
Silberist sai ära tellitud Evo IX esistange nubrialuse adapter (võimaldab kasutada juhipool pikka reg märki), mis väikese modimise järel vabastab cooleriesise reg märgist.
Mõned fotod pühapäeva hommikust:
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Raceboy [ 10.12.2007 14:48 ]
Teema pealkiri: 

Kas see on mingi optiline pete või on viimasel pildil tagumine velg väikese kõksuga (ülaosas)?

Autor:  tt [ 10.12.2007 15:10 ]
Teema pealkiri: 

Tegelikult ei ole optiline pete, velg on tõesti selle koha pealt sirge.
Kuna velg õhku peab, ei hakanud seda puutuma ka - sõidu aeg tunda ei anna.
Kevadeks käib nii või teisiti uue velje otsing - suure tõenäosusega jään Kosei kergete velgede juurde.
Lisaks sellele veljele on autol iluvigu nagu sigu :oops:
Kevadel tuleb mõlemad stanged täielikult renoveerida (tagastangele tuleb võibolla Evo IX swap) ja parempoolne tagauks tuleb pahteldada-värvida, aga ausaltöeldes ega seda autot välimuse järgi ju ei ostnudki ning värvitöödega on nii-ehk-naa arvestatud.

Autor:  rainer [ 10.12.2007 17:36 ]
Teema pealkiri: 

Signa saad korda kui vahetad infrapuna mahuandurid mikrolaine andurite vastu.

Autor:  marauder [ 10.12.2007 22:59 ]
Teema pealkiri: 

Mis need lapakad maksid ja mis nende körgus umbes on?

Autor:  tt [ 11.12.2007 10:29 ]
Teema pealkiri: 

http://www.rallyshop.ee/index.php?alam=3
vaata siia.

Autor:  tt [ 27.01.2008 14:31 ]
Teema pealkiri: 

Vahepeal olen auto kallal ka natuke nokitseda saanud - installitud sai Walbro 255l/h pump ja sai ette võetud ka "grommeti" (WG solenoidi stutsi sees käiv pisike hülss, mis stutsi sisemõõtu vähendab) deinstall - inglaste väide, et see pisike asi kipub väljakookides kergesiti kaotsi minema, vastab tõele - õnneks leidsin julla siiski maast üles.
Eile sai enese rahustuseks paigaldatud esimene lisanäidik, mis annab aimu turbo rõhust - tulemuseks see, et I,II ja III käiguga hoiab 1,5 bar-i (stockis peaks max rõhk jääma 1,0 bar-i kanti) ülerõhku, IV ja V käiguga käib 1,7 bar-i peal ära - no FC :wink:
Kõige suuremaks probleemiks kella installimisel sai vaakumi vedamine salongist mootoriruumi - no ei ole kohta, kust selle saaks läbi vedada.
Minu installi puhul tuli appi sõber 14-ne metallipuur ja alumiiniumtoru, et terav plekk vaakumvoolikut ära ei lõhuks.
Kui aga juba kapotiall mässamiseks läks siis sai installitud ka HKS SSQV bov, mida sai terve eilse õhtu regullitud, et avaneks piisavalt madalal rõhul (ei teeks liiga turbo labadele, seda tagurpidi käima ajades) ja, et samas klapp ka lekkima ei hakaks.

Autor:  Mihkel [ 27.01.2008 23:28 ]
Teema pealkiri: 

Kummipunni on lihtsam kasutada tulemüüri aukude sees ja tulemus jääb originaalilähedasem.
Neid saab erinevates mõõtudes näiteks Ben-ist ja AutoeEksperdist.

Autor:  tt [ 28.01.2008 10:01 ]
Teema pealkiri: 

Jama selles, et seal kohas, kust ma puurida sain on kahekordne plekk ja kahe pleki vahel u 30 mm tühja maad.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/