Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 5:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 15:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Sõbra auto, ta on vist praeguseks mingi 3 kasti vist laiali lasknud, millest kaks olid kasutatud ja üks tutikas. Auto võimsuselt stock minu teada. 13,7 aega sõitis veerandmiilil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 22:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Eks igaüks räägib ikka omadest kogemustest... Ja kes siis kiiresti sõites gaasi, vahetamisel järgi laseb :evil:, see ju kiiruse surm (ei pea üldse olema otse, ega bemmi kast).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 10:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Selle subaru kastiga samas päris nii nagu bemmi kastiga vist ei julge käituda. Olgugi, et kiirus kahaneb juba turbo spoolimise tõttu märgatavalt. Ei taha päris kohe kasti vahetama hakata :)

Millest tulebki välja üks häda mis mul tegelt on. Nimelt sidur hetkel lahutab sellel autol jube kõrgelt. Aga samas esimese käigu sissesaamiseks peab siduri täiesti põhja lükkama. Üks variantidest on vast see, et siduri hüdraulika tahab õhutamist, mida proovibki täna lahendada, vahetades välja sidurivedeliku. Eks vaatab mis sellest saab.

Praegu peakski mu auto olema tõstuki peal. Vahetatakse välja väljalaskesüsteem, pannakse tagasi originaalsupportid, vahetatakse piduriõli ja sidurisüsteemi piduriõli, kinnitatakse asjalikumalt tagadifri pantser ja vahetatakse välja mootoriõli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2007 15:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2007 20:38
Postitusi: 134
Asukoht: rapla-tallinn
kus sul autol siduri õli vahetatakse? ega selle siduri õhutamine pole nii kerge nagu tundub.
ja las parem lahutab kõrgel kui üldse mitte. rallikatel hakab ka hästi kõrgelt lahutama, seda rääkis üks kes tegeleb selle asjaga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2007 16:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Juba saime teada, et pole nii kerge midagi, hetkel auto garaazhis ja härrad kratsivad kukalt selle ümber :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.10.2007 17:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mina õhutasin nii, et võtsin silindri kasti küljest ära ja tõmbasin pitskruviga kokku.
Nii õpetab vist ka manual.

Asi töötas pool aastat peale õhutamist probleemideta.
Töötab hetkel ka aga mulle tundub, et üks silindritest sisemiselt lekib, kuna linnavahel palju pedaali sõtkudes tekib pedaalile kuidagi jube häiriv tühikäik.

Peaksin ka uuesti õhutata proovima.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2007 0:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Hetkel on garaazhis selline seis, et pedaal käib tühja lihtsalt ülesse alla :) Eks proovin siin ja ps'is saadud variante homme selle õhutamiseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2007 3:52 
Eemal

Liitunud: 25.08.2007 16:34
Postitusi: 9
Asukoht: Tallinn
miks saata selliseid ideid PS'ga, kui oleks võimalus need avalikult postitada nii, et kunagi teistele ka kasu võiks olla?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 1:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Siduriõhutus lahenes tegelikult veidi lihtsamalt. Tuli välja, et silindril oli kaks õhutusniplit :P Alguses sai valet keeratud :)

Nüüd siis uus väljalase all. Sellest ka küsimus laiale ringile... kas see on normaalne, et vabama väljalaskega nüüd mul viskab 0.1-0.15 baari rohkem boosti üles? Seda küll mitte ühtlaselt, kuid on kusagil 1 - 1,05 baari peale spaikima hakanud nüüd.
Samas vajab see väljalase veel veidi kohendamist. Hetkel on toru tagant difripantseri vastus ja tänu sellele ühe teise koha pealt surub vastu keret. Võite arvata kui popid helid mul salongis tänu sellele on :D Proovib lähipäevadel selle jama eemaldada.

Samuti on teine probleem veel. Uue väljalaske downpipe küljes pole kinnitusi sellele originaalkuumakaitsele, mis turbo kuumaosa ümber oli. Hetkel siis sõidan ilma selle kaitsmeta. Kas tasuks sinna mingi uus popp lahendus välja mõelda või pole väga vahet? Endale jäi mulje, et võibolla nüüd saab intercooler liiga palju sooja turbojuurest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 1:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Minul ka neid originaal katteid pole, kasutan teipi.

See et sul nüüd kõrgemale spaigib on normaalne, kuna turbiin saab kiiremini ringi käia, sest takistust on summutis vähem.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 12:56 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Ühinen Mihkli arvamusega..

Paremale hinagmisele on sul vähem exhaust backpressurit ja tänu sellele spaigibki kõrgemale..

Kas vahetasid ainul kolle + up ja downpipe? Mis firma toode ? Ja kas equal lenght? Või läks kogu süsteem otsast lõpuni vahetusse.

Kas boost hakkas ka hiljem tulema tänu pikematele väljalasketorudele turbo ja mootori vahel, või kompenseerib selle parema hingamise andnud downpipe? Termotech võiks olla kolle ümber kuna subaru kapoti alt niigi kuuma ja sul on vist see heat soaking interwarmer(cooler) ja veel kasutuses..see veidi aitab..


Tsiteeri:
Nüüd siis uus väljalase all. Sellest ka küsimus laiale ringile... kas see on normaalne, et vabama väljalaskega nüüd mul viskab 0.1-0.15 baari rohkem boosti üles? Seda küll mitte ühtlaselt, kuid on kusagil 1 - 1,05 baari peale spaikima hakanud nüüd.
Samas vajab see väljalase veel veidi kohendamist. Hetkel on toru tagant difripantseri vastus ja tänu sellele ühe teise koha pealt surub vastu keret. Võite arvata kui popid helid mul salongis tänu sellele on :D Proovib lähipäevadel selle jama eemaldada

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 13:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Audiophile kirjutas:
Ühinen Mihkli arvamusega..

Paremale hinagmisele on sul vähem exhaust backpressurit ja tänu sellele spaigibki kõrgemale..

Kas vahetasid ainul kolle + up ja downpipe? Mis firma toode ? Ja kas equal lenght? Või läks kogu süsteem otsast lõpuni vahetusse.

Kas boost hakkas ka hiljem tulema tänu pikematele väljalasketorudele turbo ja mootori vahel, või kompenseerib selle parema hingamise andnud downpipe? Termotech võiks olla kolle ümber kuna subaru kapoti alt niigi kuuma ja sul on vist see heat soaking interwarmer(cooler) ka veel kasutuses..see veidi aitab..


Vahetusse läks kõik otsast lõpuni... ainuke tükk väljalaskes, mis jäi originaal, on turbo :P
Boost võibolla tuleb kriipsuvõrra hiljem, päris kindel pole, eriti märgatavat vahet pole.
Ma olen iga kord garaazhis vaadanud seda kolle tootjafirmat ja iga kord suudan ma selle ära unustada selleks hetkeks kui arvui taha jõuan. Päris equal lenght ei ole vist. Turbopoolsed torud on veidi lühemad kui juhipoolsed torud, vähemalt selline mulje jäi peale vaadates. Up-pipe on antud kollektoril kohe kollektori küljes ja eraldi eemaldada ei saa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 16:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Kolle tootja on Feral Racing ja väljalaske tootjat ei mäleta.
IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.11.2007 18:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
vaheta see InterHeater (tm) ka välja seal :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.11.2007 3:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Eks ta plaanides vast on mingi aeg. Front mounti eriti ei taha ehitada, väidavad, et tekitab turbolagi juurde.
Samas mingi suurema kolaka võiks ju sinna mootori peale visata. Aga siis võiks ju samas juba ka turbo ära vahetada jne :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11