Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 0:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 26.10.2007 0:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Riputan enda talverallika kah siis siia üles. Meph liitus ka lõpuks siis ülelaetud rividega :) Tekst suht üksühele subaruklubi foorumist pastetud.

Tegu siis 2000 aasta lõpukuude toodanguga väidetavalt, pole jõudnud VIN dekooderiga üle käia veel.

Hõbedast värvi, täpselt ei oska veel õelda, mida kõike eelmised omanikud "tuuninud" seal on :)

Ise olen avastanud:
Alumiiniumist mootorikaitse ja tagadifrikaitse, esimene strutbar, miskid esimesed tjuuningtuled, millele xenonkit peale ehitatud.

Endal garaazhis ootamas täispikk 3'' väljalase ja torukollektor.

Vigadest:
Juhitooli tagumendialune osa loksub, tundub, et kas midagi on lahti või katki sellega.
katuseluuk ei tööta korralikult, väidetavalt kusagilt mingid hambad katki, kui lahti teha, siis kinni jookseb viltu ja jääb kinni, tuleb jõuga lammutada, et uuesti omale kohale saada, imelikku krõbinat kostab ka.
Esimene käik ei taha päris perfektselt kohapeal sisse minna, MM Motorspordist õeldi, et tüüpiline häda :P
Kaugtulesid lülitades ei hakka tuled põlema ja lükkab ühe xenonitest välja. Miski juhtmeprobleem vist, tekkis miski hetk sõidu ajal lambist. Ei ole jõudnud süveneda sellesse veel.
Recirc bypass lekib boostist maha tulles atmosfääri.

Plaanidest:
Väljalase järele aidata, praegune on vist neljast erinevast kohast puruks ja teeb traktorihäält :)
Veits helitehnikat järele aidata. Korralikut kompod ette koos võimendusega, uus makk, ja mingi teisaldatav bassikast.
Räme kogus näidikuid. Dashi peal olev panipaik eemaldada ja sinna see kolme näidikuauguga junn osta, kuhu läheks veetemp, õlitemp ja volt.
Kui leiab siis näidukiplokile tuuningplast osta, millel on kahe näidiku augud olemas, sinna siis õlisurve ja egt.
Ja siis piilarisse boost ja wb afr.

Olen jah näidikupede... nii palju mootorijamasid endal erinevate isenditega olnud, et parem karta kui kahetseda :P
Turbotimerit tahaks ka.
Miski ecu remap kah tõenäoliselt plaanidesse.
Tahaks miskit peenikesed veljed ja piigid ka talveks hankida. Autot vaja ju sihtotstarbeliselt ka kasutada :>
Shortshifter tuleb ka vist lähiajal plaanidesse.
Hunnik silikoonvollasid.
BOV ja miski asisem TMIC.
Polypuksiring veermikku.
Mingeid amorte ja vedrusid peaks ka tulevikus nillima.

Sellest vast alustuseks peaks piisama :) Ideid ja plaane on palju, raha lihtsalt ei jõua mõttelendudele järele :P

Üks pilt ka otse kuulutusest, kuna pole ise mahti saanud klõpsida veel:

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2007 7:28 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Väljalaske kolle ja downpipe on esimesed asjad mis sellel autol vahetamist vajavad (korralise hoolduse järel muidugi). Kohustuslik oleks sul soetada 2 näidukit
1: mis näitab segu ja väljalaske gaasi tempi-i (näit VEMSI kell)
2: boosti näidik.

Kui sa remap-imist kavatsed tegema hakata siis EcuTeck on selline kaval seadeldis mis subaru originaalaju vahele istub, sellega kannatab üht-teist ära teha kui modifikatsioonid kosmosesse veele ei küündi.. Kui oleksin samas olukorras kui sina siis laseks REMAP-i teha üldsegi biokütusele E85 kuna see on odavam 12.30 liiter, ja lõpptulemusena on sul võimalik saada ca 300-310 hj originaalturboga, kui tavabenaga jääb see number sinna 270 hj kanti. Selleks et E85 sõita pead ära vahetama benapumba (näit walbro) ja pihustid.. ca 550cc peaks olema piisab.. Pihustid on vaja vahetada selle pärast et E85-te kulub veidi rohkem kuna ta põleb aeglasemini.. aga 109 oktaanarv ja sellest tulenev varasem süütenurk kompenseerib selle :)

Markus

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2007 9:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Lähim mappimise võimalus soomes ja mulle öeldi selt hinnaks ~20k eek.
IMO veidi overpriced. Enamus inimesi väidavad, et kolle vahetusega antud autol lag veel suureneb.
Ma hea meelega paneks enda omale Kakumei kolle näiteks aga kui lag sellest veel suuremaks läheb siis jääb ära.
Eks mingi aeg peab ära proovima ja boxeri helist ka loobuda ei taha.

Mis firma kolle sul garaažis ootab?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2007 14:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Kurat, hea küss mis firma oma... ma alguses arvasin, et ongi kakumei, aga lähemalt uurides nimi algas K tähega küll, aga oli märksa lühem :) Ehk siis peast praegu ei ütle seda.
Võibolla lähen peale tööd garaazhist läbi, siis panen endale kusagile kirja.
MM-Motorsport väitis ka, et torukollega lagi tuleb juurde kusjuures. Aga endal peab kollektori eniveis ära vahetama, kuna ta näeb selline välja, et varsti hakkab tükkhaaval auto küljest ära kukkuma. Ja kuna see kollektor oli mõttetult odavalt saada, siis sai selle kasuks otsustatud.

Hetkel on autos miski trisco boostikell olemas.... eriti rämedalt kole vidin ja väidetavalt ka üpris ebatäpne. Läheb väljavahetamisele kindlasti.
Näidukite koha pealt sai esimesse posti juba väike kirjeldus ka pandud, mis plaanis.
Sellest ka küsimus... kas kellegil kogemusi PLX Devicesi OLED kelladega on? Või on need rohkem blingväärtusega? Keisei-racingu kaudu õnnestuks saada sellist kraami. Välja näevad küll päris põnevad :)

Kui 20k remappimisele läheb, siis tuleb igatepidi mõistlikum vems autole peale visata. Aju järeleaitamise koha pealt on suht lahtine hetkel. Kõigepealt tahaks ümber mootori oleva kraami paika saada.
Oskab keegi rääkida, palju originaalajuga boosti kannatab ohutult peale keerata? Kuulsin mingeid jutte 1.2 bari pealt tulevast fuelcutist. Et siis kusagil 1.1 bari ja rohkem pole mõtet punnitada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2007 17:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mina sõitsin 1.1bar-iga ja probleeme nagu polnud.
Subarul enivei lõpu ots originaalsi sigarikas.

Mis remappi puudutab, siis mina just nii tegingi.
VEMS seisab varsti juba aasta aega riiulis ootamas, kuna aega peale installida on :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2007 22:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2007 20:38
Postitusi: 134
Asukoht: rapla-tallinn
[quote="Mihkel"]Mina sõitsin 1.1bar-iga ja probleeme nagu polnud.
Subarul enivei lõpu ots originaalsi sigarikas.

Mis remappi puudutab, siis mina just nii tegingi.
VEMS seisab varsti juba aasta aega riiulis ootamas, kuna aega peale installida on :)[/quote]


võiksid selle vemsi peale installida, saaks teada mis võimalused sellel subaru jaoks on.


ja loodaks seda imprezat siin rajal ka kohata:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2007 23:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
torukolle igati norm asi, algust annad ära kuid lõppu saad juurde ;)
mina paneksin uuesti 3 näidikut ja sinna originaal kella kohale - VEMS`i egt+wb, boost ja õlitemp (rõhk)
kakumei kolle koos otsast lõpuni 3" jooksuga on super lahendus, minule vähemalt tundus nii. mulle meeldib ka bov :)
vali mingi elektroone boostcontroller, saad iga kell muuta rõhku jne. kütusepump lausa kohustus kuna selle originaali peale küll kindel olla ei saa.
tööd selle masina kallal samuti jagub, õnneks on tuning asju suurtes kogustes saada, et hankimise probleemi küll ei tohiks tekkida.

edu,

ps. varu juba varakult mõni käigukast nurka ootele :lol: :lol: :lol:

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2007 23:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Juba jah veidi nende kastilegendide koha pealt mõeldud küll... Huvitav kas RA speki kasti õnnestub veel miskitpidi meie banaanivabariiki tarbida... ja seda siis sellise hinnaga, mille eest päris teist samasugust autot kõrvale osta ei saaks :)

Ja siis kas uuemate WRX'ide kast näiteks GT'le alla istub?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2007 0:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ka RA kast laguneb nagu selgunud on :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2007 23:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Noh, eks kõik laguneb, kui piisavalt palju lõhkuda :)
Väidetavalt RA kast pidi veidi kangem originaalist siiski olema. MM'i rahvas rääkis, et sellega olevat isegi rallisid mingi aeg sõidetud. Pommikindel ta nüüd samas kindlasti ei ole. Hetkeseisuga ise kiirendama selle autoga vast ei hakka, pigem talvel funnimiseks suunatud. Võibolla siis veidi peab see kast ka vastu. Eks näis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 8:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Selle kasti hävitab jõhker siduriga ümber käimine ja äkkstardid asfaltil. Kui sõidustiil on mitte rapsiv ja käigu vahetuseks lastakse gaas maha, ei näe väga probleemi. Vähemalt need eksemplarid mida olen ise omanud ja millega on mu sõbrad sõitnud pole kellelgi pobleemi olnud.

Ilus on see klassikaline impreza. Ja Audru rajal sõidab tehase seades alla 1.10 kenasti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 11:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
erik kirjutas:
Selle kasti hävitab jõhker siduriga ümber käimine ja äkkstardid asfaltil. Kui sõidustiil on mitte rapsiv ja käigu vahetuseks lastakse gaas maha, ei näe väga probleemi. Vähemalt need eksemplarid mida olen ise omanud ja millega on mu sõbrad sõitnud pole kellelgi pobleemi olnud.

Ilus on see klassikaline impreza. Ja Audru rajal sõidab tehase seades alla 1.10 kenasti.


minu kõikidel tuttavatel impreza kastid vähemalt korra puruks olnud - see ikka nn tehase möödalaskmine kasti materjali vallas. seda käiguvahetus et saa ka tõena võtta kuna kes jätab gaasi põhja käiguvahetuse ajaks? ega sellel masinal otsekast ei ole ;) kummaline on see, et sidur ei anna järgi vaid laseb kastil hambad maha.

ps. kui kastist jagu saad siis soomest saab uue sisu kasti oluliselt viisakama hinnaga kui seda eestist leida õnnestub :)

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 12:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2005 3:26
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Niipalju kui ma uurinud ja tuttavate ekspluatatsioonist olen näinud, siis kastid kipuvad puruks minema ikka rapsimise peale. Näiteks tutikas GT kast peab vastu 130 dragistarti umbes. Peale seda tükid järel.
Dragi sõites näiteks bemmiga mina vahetan käike põhjagaasiga, seega väide, et seda ei tehtaks, pole ka päris õige :) Ajavahe on suht märgatav kusjuures. Bemmi kastist ka kahju pole, kuna neid leiab paarituhande krooniga, kui tükkideks lasta. Samas siiamaani pole õnneks veel läinud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 12:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tooks sisse kvaliteedivõrdluse Audi versus Subaru.
Audi vennad paugutavad 11s keskpaiga aegasid drag-is korduvalt põhjagaasiga startides ja ei juhtu nende kastidega suurt midagi, aegajalt ehk käivad laiali.
Kui nüüd Subaruga sama aega peaks paugutama ja samamoodi startima, siis ei taha mõeldagi nende pilbaste peale mis lendama hakkavad.
Juba stock konditsioonis lähevad Subaru kastid suht tihti, mida ei saa öelda Audi kastide kohta.

Tagaveoline ei näe tänavarehviga elus sellist stressi mida näeb 4wd auto kast.
Neid ei saa omavahel võrrelda. RWD autol hakkavad rattad lihtsalt tühja käima aga kui 4wd autol rattad tühja käivad on see juba midagi muud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 15:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2006 18:01
Postitusi: 41
Asukoht: Evo istmel
meph kirjutas:
Näiteks tutikas GT kast peab vastu 130 dragistarti umbes. Peale seda tükid järel.

No seda asja tahaks ma küll oma silmaga näha :lol: :lol:

_________________
Mitsubishi Lancer Evo 6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11