TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel Calibra 2.0T "4wd" 92a -Marko-
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3083
1. leht 6-st

Autor:  Marko [ 30.09.2007 2:47 ]
Teema pealkiri:  Opel Calibra 2.0T "4wd" 92a -Marko-

Engine / Internals
Mahle Pistons
SPM Rods
ARP Head Studs
Glyco Rods Bearings
Custom z20let Cylinder Head Gasket (2.5mm)
Custom Ported Cylinder Head
Double Valve Springs
Opel C20XE engine Intake Camshaft
Opel C20XE engine Exhaust Camshaft
NGK BCR8ES Spark Plugs
BERU Spark Plug Wire Sets
Bosch MotorSport 2x2 Coilpack
Custom Coilpack Holder

Induction & Cooling
Garrett GT3082R Turbocharger (Anti-surge) - T3 inlet with 3" V-band exit .82 ar
Thermo-Tec Turbo Insulating Kit
Direct Port Wet NOS (200hp) + Purge Kit
AEM Water / Alcohol Injection Kit
Turbo XS Blow Off Valve
Custom Front Mount Intercooler 600x300x76 Core
Custom Intake Manifold
70mm Throttle Body
Autobahn88 / SFS Performance silicone hoses and connectors
4.0" AEM Dryflow Air Filter Short Neck 9" Element
Custom 70mm Stainless-Steel Intake Pipework
Custom Simota Oil-Catch Tank with large breather
Custom Crankcase & Valve Chamber Ventilation
Oil Cooler & Lines
Custom Oil & Cooling Lines
Slim Electrical Fan
Addinol 5W-50 engine oil

Fuel System
Bosch 1600cc Injectors
Bosch Motorsport "044" Fuelpumps
Mallory Fuel Pressure Regulator
Custom Fuel Surge Tank
Custom Aeromotive Fuel Rail
Custom AN8 Race Fuel System

Engine Management
Versatile Engine Management Systems (VEMS) -
- WBO2, EGT, 4x20 LCD, SD Card Data Logging, MAP, Knock & Launch Control
Peak&Hold Injector Driver V2.0A
Intake air temperature sensor
Custom Engine Harness

Exhaust
Custom Stainless Steel 4-1 Exhaust Manifold
Tial 44mm External Wastegate
Custom 76mm Stainless Steel Downpipe
Custom 76mm Stanless Steel Simons Exhaust System
Two Simons 76mm Stainless Steel Silencers
DEI Exhaust Wrap

Drivetrain
Sachs Race Engineering Clutch
Custom Cerametallic 6 Button Racing Clutch Disc
Opel C20XE engine flywheel (6,1kg)
Opel Calibra F28 4WD front Quaife ATB differential
Opel Omega A rear LSD differential
Custom Transmission Upgrade
Custom front differential housing reinforcement

Brakes , Suspension , Wheels & Tires
D2 RACING Big Brake 330mm (front 8 piston & rear 6 piston)
ATE Super Blue Racing brake oil
Koni adjustable shock absorbers
New original springs to all wheels
Front Up Tower Bar
Rear Up Bar
Excalibur 17x8,0 Wheels
VSP V001 215/45R17 Tires

Electronics & Interior / Exterior
Greddy Boost Controller PRofec B-Spec. II
Greddy Full Auto Turbo Timer
Xenon HID Daylight & High Beam
Angeleyes Lights
Custom Subaru Impreza STI Steering wheel + NOS Switches
VEMS WBO2 and EGT display
AutoGauge Meters (Boost, Fuel Pressure, Oil Pressure, Oil Temperature, Water Temperature)
Regulating Control Column
Custom Shift Knob
Custom Interior Design
Custom Exterior Spoilers
Custom Seat & Bolsters Upgrade
Car Alarm System
Alpine CDA-9856 Radio / CD / MP3 player
Impact 6.5" Component System


Sai hangitud selline isend linnas kulgemiseks.

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  mulk [ 06.10.2007 15:08 ]
Teema pealkiri: 

Uudishimust küsiks, et mis puhul kaks "044" pumppa?

Autor:  temp [ 06.10.2007 15:39 ]
Teema pealkiri: 

mina küll ei tahaks, et pika andmise ajal pump peaks ülesse ütlema ...
see ei ole koht, kus kokku hoida ;)

Autor:  mulk [ 06.10.2007 15:49 ]
Teema pealkiri: 

temp kirjutas:
mina küll ei tahaks, et pika andmise ajal pump peaks ülesse ütlema ...
see ei ole koht, kus kokku hoida ;)


Et üks 044 ei suuda, või et üks on tagavaraks nö.? :shock:

Autor:  temp [ 06.10.2007 15:55 ]
Teema pealkiri: 

mis iganes pumbaga juhtuda võib .. millegi pärast ei suuda siis teine ikka abiks.

Autor:  mulk [ 06.10.2007 17:26 ]
Teema pealkiri: 

No selisel juhul on enamus autotootjaid võtnud riski
Kui jah safari reisil bensupumpp üles ütleb, võib sellest küll elu sõltuda.

Autor:  Marko [ 07.10.2007 0:42 ]
Teema pealkiri: 

mulk kirjutas:
No selisel juhul on enamus autotootjaid võtnud riski
Kui jah safari reisil bensupumpp üles ütleb, võib sellest küll elu sõltuda.


dubleeritud süsteem tuleb ja mõlemad pumbad pumpavad läbi kütusemahuti. see maandab riske, et mingil hetkel ei jääks küttest puudu.

Autor:  Marko [ 06.11.2007 3:07 ]
Teema pealkiri: 

tehtud on rohkem kui piltidelt näha... esispoiler tuleb teine!

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Marko [ 29.12.2007 15:51 ]
Teema pealkiri: 

upitaks ka teemat...

näidikute paigutus selline, oli suht lihtsalt ja kiiresti teostatav. korra oli plaan 2 näidikut piilarisse panna kuid seda ei juhtunud

Pilt



kollektorile vaja teha veel välise wg koht ja egt sensori kinnitus, see õnneks nädalate töö pole

Pilt


wg valiku 2 nõuet oli, et tial ja v-band klambritega

Pilt


mis siis enam öelda... -evulutsioon- :lol:

Pilt
Pilt

Autor:  Marko [ 11.03.2008 19:20 ]
Teema pealkiri: 

vaja mõned toimetused veel teha ja saab ehk see kuu isegi liikuma...

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Reims [ 11.03.2008 20:27 ]
Teema pealkiri: 

8) uskumatu,aga tundub,et mu silmad ei peta.Sa oled istmed kätte saanud.Mis veljed need suveks on?

Autor:  Askonz [ 11.03.2008 22:14 ]
Teema pealkiri: 

ilusad autod kõik seal :) loodame ,et varsti näeme neid kõik tänavatel :)

Autor:  Marko [ 13.03.2008 21:45 ]
Teema pealkiri: 

Reims kirjutas:
8) uskumatu,aga tundub,et mu silmad ei peta.Sa oled istmed kätte saanud.Mis veljed need suveks on?


osaliselt sain kätte - polstrid, peatoed ja tagumise istme põhi veel teha. vend ehitab neid (venitab kummi) juba 3kuud. veljed on tavalised 17X8" mingist pildilt nägin, et calibrale sellise stiiliga velg 5+
velgedest võib sulle Olavi täpsemalt rääkida

Autor:  uhti [ 14.03.2008 12:10 ]
Teema pealkiri: 

Ilus auto ja veljed ka.
OT. aga kus mulle lubatud veljed jäid :x Nõrk oled.Isegi telefonile ei julgend pärast vastata :lol:

Autor:  hents99 [ 17.03.2008 1:42 ]
Teema pealkiri: 

Marko, kust sa selle TIAL`i ostsid, mis maksis ja mis on klapi diameeter? 38mm?
Miks just V-klambritega eelistad?

1. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/