TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Opel Calibra 2.0T "4wd" 92a -Marko- http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3083 |
1. leht 6-st |
Autor: | Marko [ 30.09.2007 2:47 ] |
Teema pealkiri: | Opel Calibra 2.0T "4wd" 92a -Marko- |
Engine / Internals Mahle Pistons SPM Rods ARP Head Studs Glyco Rods Bearings Custom z20let Cylinder Head Gasket (2.5mm) Custom Ported Cylinder Head Double Valve Springs Opel C20XE engine Intake Camshaft Opel C20XE engine Exhaust Camshaft NGK BCR8ES Spark Plugs BERU Spark Plug Wire Sets Bosch MotorSport 2x2 Coilpack Custom Coilpack Holder Induction & Cooling Garrett GT3082R Turbocharger (Anti-surge) - T3 inlet with 3" V-band exit .82 ar Thermo-Tec Turbo Insulating Kit Direct Port Wet NOS (200hp) + Purge Kit AEM Water / Alcohol Injection Kit Turbo XS Blow Off Valve Custom Front Mount Intercooler 600x300x76 Core Custom Intake Manifold 70mm Throttle Body Autobahn88 / SFS Performance silicone hoses and connectors 4.0" AEM Dryflow Air Filter Short Neck 9" Element Custom 70mm Stainless-Steel Intake Pipework Custom Simota Oil-Catch Tank with large breather Custom Crankcase & Valve Chamber Ventilation Oil Cooler & Lines Custom Oil & Cooling Lines Slim Electrical Fan Addinol 5W-50 engine oil Fuel System Bosch 1600cc Injectors Bosch Motorsport "044" Fuelpumps Mallory Fuel Pressure Regulator Custom Fuel Surge Tank Custom Aeromotive Fuel Rail Custom AN8 Race Fuel System Engine Management Versatile Engine Management Systems (VEMS) - - WBO2, EGT, 4x20 LCD, SD Card Data Logging, MAP, Knock & Launch Control Peak&Hold Injector Driver V2.0A Intake air temperature sensor Custom Engine Harness Exhaust Custom Stainless Steel 4-1 Exhaust Manifold Tial 44mm External Wastegate Custom 76mm Stainless Steel Downpipe Custom 76mm Stanless Steel Simons Exhaust System Two Simons 76mm Stainless Steel Silencers DEI Exhaust Wrap Drivetrain Sachs Race Engineering Clutch Custom Cerametallic 6 Button Racing Clutch Disc Opel C20XE engine flywheel (6,1kg) Opel Calibra F28 4WD front Quaife ATB differential Opel Omega A rear LSD differential Custom Transmission Upgrade Custom front differential housing reinforcement Brakes , Suspension , Wheels & Tires D2 RACING Big Brake 330mm (front 8 piston & rear 6 piston) ATE Super Blue Racing brake oil Koni adjustable shock absorbers New original springs to all wheels Front Up Tower Bar Rear Up Bar Excalibur 17x8,0 Wheels VSP V001 215/45R17 Tires Electronics & Interior / Exterior Greddy Boost Controller PRofec B-Spec. II Greddy Full Auto Turbo Timer Xenon HID Daylight & High Beam Angeleyes Lights Custom Subaru Impreza STI Steering wheel + NOS Switches VEMS WBO2 and EGT display AutoGauge Meters (Boost, Fuel Pressure, Oil Pressure, Oil Temperature, Water Temperature) Regulating Control Column Custom Shift Knob Custom Interior Design Custom Exterior Spoilers Custom Seat & Bolsters Upgrade Car Alarm System Alpine CDA-9856 Radio / CD / MP3 player Impact 6.5" Component System Sai hangitud selline isend linnas kulgemiseks. |
Autor: | mulk [ 06.10.2007 15:08 ] |
Teema pealkiri: | |
Uudishimust küsiks, et mis puhul kaks "044" pumppa? |
Autor: | temp [ 06.10.2007 15:39 ] |
Teema pealkiri: | |
mina küll ei tahaks, et pika andmise ajal pump peaks ülesse ütlema ... see ei ole koht, kus kokku hoida |
Autor: | mulk [ 06.10.2007 15:49 ] |
Teema pealkiri: | |
temp kirjutas: mina küll ei tahaks, et pika andmise ajal pump peaks ülesse ütlema ...
see ei ole koht, kus kokku hoida Et üks 044 ei suuda, või et üks on tagavaraks nö.? |
Autor: | temp [ 06.10.2007 15:55 ] |
Teema pealkiri: | |
mis iganes pumbaga juhtuda võib .. millegi pärast ei suuda siis teine ikka abiks. |
Autor: | mulk [ 06.10.2007 17:26 ] |
Teema pealkiri: | |
No selisel juhul on enamus autotootjaid võtnud riski Kui jah safari reisil bensupumpp üles ütleb, võib sellest küll elu sõltuda. |
Autor: | Marko [ 07.10.2007 0:42 ] |
Teema pealkiri: | |
mulk kirjutas: No selisel juhul on enamus autotootjaid võtnud riski
Kui jah safari reisil bensupumpp üles ütleb, võib sellest küll elu sõltuda. dubleeritud süsteem tuleb ja mõlemad pumbad pumpavad läbi kütusemahuti. see maandab riske, et mingil hetkel ei jääks küttest puudu. |
Autor: | Marko [ 06.11.2007 3:07 ] |
Teema pealkiri: | |
tehtud on rohkem kui piltidelt näha... esispoiler tuleb teine! |
Autor: | Marko [ 29.12.2007 15:51 ] |
Teema pealkiri: | |
upitaks ka teemat... näidikute paigutus selline, oli suht lihtsalt ja kiiresti teostatav. korra oli plaan 2 näidikut piilarisse panna kuid seda ei juhtunud kollektorile vaja teha veel välise wg koht ja egt sensori kinnitus, see õnneks nädalate töö pole wg valiku 2 nõuet oli, et tial ja v-band klambritega mis siis enam öelda... -evulutsioon- |
Autor: | Marko [ 11.03.2008 19:20 ] |
Teema pealkiri: | |
vaja mõned toimetused veel teha ja saab ehk see kuu isegi liikuma... |
Autor: | Reims [ 11.03.2008 20:27 ] |
Teema pealkiri: | |
uskumatu,aga tundub,et mu silmad ei peta.Sa oled istmed kätte saanud.Mis veljed need suveks on? |
Autor: | Askonz [ 11.03.2008 22:14 ] |
Teema pealkiri: | |
ilusad autod kõik seal loodame ,et varsti näeme neid kõik tänavatel |
Autor: | Marko [ 13.03.2008 21:45 ] |
Teema pealkiri: | |
Reims kirjutas: 8) uskumatu,aga tundub,et mu silmad ei peta.Sa oled istmed kätte saanud.Mis veljed need suveks on?
osaliselt sain kätte - polstrid, peatoed ja tagumise istme põhi veel teha. vend ehitab neid (venitab kummi) juba 3kuud. veljed on tavalised 17X8" mingist pildilt nägin, et calibrale sellise stiiliga velg 5+ velgedest võib sulle Olavi täpsemalt rääkida |
Autor: | uhti [ 14.03.2008 12:10 ] |
Teema pealkiri: | |
Ilus auto ja veljed ka. OT. aga kus mulle lubatud veljed jäid Nõrk oled.Isegi telefonile ei julgend pärast vastata |
Autor: | hents99 [ 17.03.2008 1:42 ] |
Teema pealkiri: | |
Marko, kust sa selle TIAL`i ostsid, mis maksis ja mis on klapi diameeter? 38mm? Miks just V-klambritega eelistad? |
1. leht 6-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |