TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel Calibra 2.0T "4wd" 92a -Marko-
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=3083
6. leht 6-st

Autor:  ott5 [ 10.06.2009 22:03 ]
Teema pealkiri: 

see esialge tihendi mõte läheb siis ikka käiku, ei olnudki selles äda?

Autor:  Marko [ 10.06.2009 22:27 ]
Teema pealkiri: 

Tagumine spoiler kiskus jõuga ennast viltu ja võrreldes originaaliga oli kordades raskem.
Tean kuidas ARP tootja on soovitanud polte paigaldada, teadlikult keerasin poldid plokki keermeliimiga.
Hetkel tundub, et see tihendi teema toimib. Mingil päeval saab tõstukipeale ja siis teen täpsema katsetuse. Kindel on see, et üle ajanud keermeliim oli põhjuseks miks enne lekkis.

Autor:  mart154 [ 10.06.2009 22:30 ]
Teema pealkiri: 

A võti? :-D

Varsti oleks vaja endalgi mõnda asja väänata :)

Autor:  tarts [ 11.06.2009 0:30 ]
Teema pealkiri: 

Ei usu ,et karteri tihend lekib ,mitmekordsed ponnistused on lõpuks viinud ikka viimase raamipakuni ,mis tahab ikka heasti hermetsimist.

Autor:  Marko [ 27.06.2009 15:45 ]
Teema pealkiri: 

tarvo46 kirjutas:
Ei usu ,et karteri tihend lekib ,mitmekordsed ponnistused on lõpuks viinud ikka viimase raamipakuni ,mis tahab ikka heasti hermetsimist.


Sa ei peagi ju uskuma, lekkis karteri tihend ;)
Täna vahetan esisilla stabika puksid ja kondid ning žarniirid. Rohkem seal sillas ja veermikus vahetamata juppe polegi :)
Kuna kast maas siis kindluse mõttes vahetan ka difri simmerid uute vastu ja loomulikult paigaldan kergema hooratta.

Inimlikust lohakusest tuli soetada uus pihusti ja coil kuna ühelt autolt teisele aju paigaldamine on täielik lollus. Seda enam ei juhtu, igal masinal oma aju :oops:
Selline eksimus või(s)b mootori maksma minna, pihusti oli 100% avatud ja pihustas silindrisse väga palju kütet. Starterit andes poos mootori kinni, surved oli hiljem mõõtes korras.

Releed ja kaitsmed paigutab selliselt et tava inimene ei märkagi muudatusi. Vems paigaldasin originaal aju kohale.

Pilt

Subaru ehituse käigus tahtsin proovida endisest võimsamat turbot ja hetkel Calibra ilma föönita. Halb tunne oli töötavat asja lõhkuda kuid proovimata ei tahtnud Subarule samasugust turbot soetama hakata. Eks elu näitab millal see auto omal jõul jälle liikuma hakkab.
PiltPiltPiltPilt
Hea uudis on see, et tuleb mõõtmetelt sobilikum sisselaske kollektor.

Autor:  tarts [ 07.10.2009 0:25 ]
Teema pealkiri: 

Selleks, et differ väga hea saaks vaja veel õli jahutus teha. Nissan 300zx käigukastil väidetavalt elektriline õlipump olemas. Homme peab VKM`ist läbi lippama ja kasti uurima, seal selline vidin riiulis.

Tugevdus lõpuni viimistlemata, vaja kelleltki laenuks saada difri poolse pooltelje simmeri kinnituse korpus. Selle järgi saab freesida ava vastavasse mõõtu ja keevitaja kätte jupid viia.
Küsiks
Kas on ikka piisavalt tõestatud ,et ikka korpus venib ja seetõttu nurkülekande hammakad saba annavad? või hammakad nõrgad?(on kolm korda laiali saanud enda masinal)
Kindlasti se abinõu ei laiene sellele toruvõllile milleabil saavad tagarattad ülekande ehk teisisõnu võll millest läheb läbi p.esimene veovõll (ka poolteist korda lahkunud),kasti peavõll ka murdunud ei tea ehk oli kah juba vana.
Aga eks seekord proovin ka veel selle lisatugevduse teha.
Kui liikuma saad oleks hea teada mis jõu ja rõhujuures veel kestab.
Edu.

Autor:  wtf [ 27.01.2012 12:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra 2.0T "4wd" 92a -Marko-

Nii, kaugel see Calibra on? Kas midagi toimunud ka vahepeal või siiamaani seisab ilma turbota? :)

Palju sellise kompoti juures umbes jõudu võis/võib olla? :evil:

6. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/