Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.06.2009 22:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
see esialge tihendi mõte läheb siis ikka käiku, ei olnudki selles äda?

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.06.2009 22:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
Tagumine spoiler kiskus jõuga ennast viltu ja võrreldes originaaliga oli kordades raskem.
Tean kuidas ARP tootja on soovitanud polte paigaldada, teadlikult keerasin poldid plokki keermeliimiga.
Hetkel tundub, et see tihendi teema toimib. Mingil päeval saab tõstukipeale ja siis teen täpsema katsetuse. Kindel on see, et üle ajanud keermeliim oli põhjuseks miks enne lekkis.

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.06.2009 22:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
A võti? :-D

Varsti oleks vaja endalgi mõnda asja väänata :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2009 0:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Ei usu ,et karteri tihend lekib ,mitmekordsed ponnistused on lõpuks viinud ikka viimase raamipakuni ,mis tahab ikka heasti hermetsimist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.06.2009 15:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
tarvo46 kirjutas:
Ei usu ,et karteri tihend lekib ,mitmekordsed ponnistused on lõpuks viinud ikka viimase raamipakuni ,mis tahab ikka heasti hermetsimist.


Sa ei peagi ju uskuma, lekkis karteri tihend ;)
Täna vahetan esisilla stabika puksid ja kondid ning žarniirid. Rohkem seal sillas ja veermikus vahetamata juppe polegi :)
Kuna kast maas siis kindluse mõttes vahetan ka difri simmerid uute vastu ja loomulikult paigaldan kergema hooratta.

Inimlikust lohakusest tuli soetada uus pihusti ja coil kuna ühelt autolt teisele aju paigaldamine on täielik lollus. Seda enam ei juhtu, igal masinal oma aju :oops:
Selline eksimus või(s)b mootori maksma minna, pihusti oli 100% avatud ja pihustas silindrisse väga palju kütet. Starterit andes poos mootori kinni, surved oli hiljem mõõtes korras.

Releed ja kaitsmed paigutab selliselt et tava inimene ei märkagi muudatusi. Vems paigaldasin originaal aju kohale.

Pilt

Subaru ehituse käigus tahtsin proovida endisest võimsamat turbot ja hetkel Calibra ilma föönita. Halb tunne oli töötavat asja lõhkuda kuid proovimata ei tahtnud Subarule samasugust turbot soetama hakata. Eks elu näitab millal see auto omal jõul jälle liikuma hakkab.
PiltPiltPiltPilt
Hea uudis on see, et tuleb mõõtmetelt sobilikum sisselaske kollektor.

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Viimati muutis Marko, 28.06.2009 12:26, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2009 0:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
Selleks, et differ väga hea saaks vaja veel õli jahutus teha. Nissan 300zx käigukastil väidetavalt elektriline õlipump olemas. Homme peab VKM`ist läbi lippama ja kasti uurima, seal selline vidin riiulis.

Tugevdus lõpuni viimistlemata, vaja kelleltki laenuks saada difri poolse pooltelje simmeri kinnituse korpus. Selle järgi saab freesida ava vastavasse mõõtu ja keevitaja kätte jupid viia.
Küsiks
Kas on ikka piisavalt tõestatud ,et ikka korpus venib ja seetõttu nurkülekande hammakad saba annavad? või hammakad nõrgad?(on kolm korda laiali saanud enda masinal)
Kindlasti se abinõu ei laiene sellele toruvõllile milleabil saavad tagarattad ülekande ehk teisisõnu võll millest läheb läbi p.esimene veovõll (ka poolteist korda lahkunud),kasti peavõll ka murdunud ei tea ehk oli kah juba vana.
Aga eks seekord proovin ka veel selle lisatugevduse teha.
Kui liikuma saad oleks hea teada mis jõu ja rõhujuures veel kestab.
Edu.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2012 12:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2010 17:47
Postitusi: 4
Nii, kaugel see Calibra on? Kas midagi toimunud ka vahepeal või siiamaani seisab ilma turbota? :)

Palju sellise kompoti juures umbes jõudu võis/võib olla? :evil:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11