Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 19:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 138 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nissan 200sx 1,8T 92` zoom1
PostitusPostitatud: 07.12.2004 22:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Auto sai siis ostetud rohkem hobisõitude tarbeks.
Tehtust niipalju et peal juba suurem turbo T28, boost controller, walbro bensiini pump, omp koonus

Orig turbo, -pumba ja 1,0 bar-iga sõitnud 14,8s

Millegipärast tundus sunny algul veic kiirem :shock:

Mingid pildid :oops:


Pilt
Pilt
ehtne maastur :lol:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Viimati muutis zoom1, 23.04.2005 21:34, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2004 14:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
hia projekt sul käsile võetud! Kui aega räägi ka natukene oma nissanist.
Kas kütuse pumba vahetasid ise ära? kui siis kust leidsid selle?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.12.2004 18:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
pump oli varem vahetatud.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2004 19:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
keerasin rõhu 0,8bar peale ja nüüd imelikult poob 4000-5000rpm siis hakkab jälle minema.
Ja kui pikalt põhja gaasiga kiirendada siis vahel teeb paugu nagu keraks keegi järsku kütte ja sädeme kinni - lihtsalt tuleb korraks jõnks sisse :?

Kas tõesti juba jääb kütusest väheks, enne sõitis 1bariga väidetavalt ja suht edukalt :roll:

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.12.2004 23:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Vastus enda küsimusele - kütust saab liiga vähe.
Mõõtsin segu ära ja seda nagu polekski, :lol: keerasin rõhku vähemaks.

Eks järgmisena proovin mis 1 või 2 lisapihustiga teeb (sunny puhul nt ilma nendeta ma ei saanudki liikuma)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2004 16:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
no Sunny oli sul N/A ja turboinstalliga kaasnes väga suur kütusepuudus. 200sxil peaks orig pritse teatud piires piisama ka suurema boostiga, selleks vaja pihustite lahtioleku aega pikendada = chiptuning. See oleks alguseks kindlasti parem lahendus kui lisapihustite paigaldus

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2004 20:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Seda küll aga pihustite paigaldus ei lähe mulle midagi maksma ja huvi pärast proovin ära mis tegema hakkab.

Eelmise turboga sõitis 1bar ja segu jäi normipiiridesse, nüüd keerasin 0,8+~ ja segu hakks juba väga lahjaks jääma, 1bar jaoks on siis vaja vähemalt 1 pihustit juurde.

Kas enne turbot õlijahutus radikat panna on mingit mõtet, turbos nagunii läheb õli jälle kuumaks. Või on mingi parem varjant kuhu radikat panna, siis oleks ka kolbide jahutuspihustitest rohkem kasu.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2004 20:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Väiksema turboga oli rõhk kõrgel pöördel ju väiksem? Nüüd suudab rõhku pikemalt hoida ja selle pärast jääbki kütusest puudu...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2004 16:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
jäi 2 silma vahele, et tootlikum föön paigaldatud. Sel juhul pole mõtet enam rääkida üksnes rõhust, siin tuleb arvestada juba ka õhukogusega.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2005 22:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Mõtlesin et kirjutaks midagi.

Fuel cut eemaldatud (chip janno käest). Segu on kuni 0,9 bar normis. Alates 1,1 bar aga ei ole enam nii rõõmus see asi.

Uus summuti 2,5" + 1 reso. Outlet pipe on orig 54mm seest - arvan et peaks piisama

Saabi cooler paigaldatud.
Aku pagassi viidud, kuna kapoti alla enam ei mahtund.

Tulemas 2x370cc lisapihustid nende juhtimimine hakkab välja nägema ka miskit sarnast rõhulülitiga
Bov eemaltatud ja koonus tagasi pandud :-D

orig ic :lol:
Pilt

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Viimati muutis zoom1, 25.10.2005 14:50, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.03.2005 13:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Rõõm kuulda, et FCR chip töötab :-D

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.03.2005 11:47 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Kas sul on originaal istmed sees we. Mul ka enda arust originaalid aga ei meenuta kuidagi selliseid nagu sul. :?

_________________
302hp/464nm


Viimati muutis Siim, 05.08.2005 18:58, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.03.2005 20:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
sul on facelifiti järgsed istmed

hmm, zoomil kah ju uuem :roll:

mul on 90 aasta oma ja kah sellised istmed nagu zoomil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.03.2005 21:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Ma arvan et mul on need istmed välja vahetatud, sest vanema tüübi omad paremad ;)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.03.2005 21:37 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
:(Nissani insenärid, ikka oli vaja neil muuta midagi

_________________
302hp/464nm


Viimati muutis Siim, 05.08.2005 19:00, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 138 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11