Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 22.01.2007 21:10 
Eemal

Liitunud: 31.12.2006 14:12
Postitusi: 64
Noh jah sai siis kah kunagi pisike kulgur omandatud paneks ta siis ka siia lõpuks väljanäitusele.

Tegemist siis Mitsubishi Galandi universaalkerega versioon mida mujal maailmas Legnum`iks kutsutakse. Auto eripäraks on tavalisest galandist siis 4wd ja twin turbo. Kindlasti olete kõik kursis Markel`i kuldsega - see siis sama auto põhjusmõtteliselt.
Samuti on auto varustatud automaatkasti ja tiptronic`uga kliima (hetkel ei toimi), TCL, AYC, jne.



Technical specifications:

Engine
Configuration — DOHC 24v V type 6 cylinder
Code — 6A13TT
Bore/stroke, capacity — 81.0 × 80.8 mm, 2498 cc
Compression ratio — 8.5:1
Fuelling — ECI-MULTI, Premium unleaded fuel
Peak power — 205 kW (280 PS) @ 5500 rpm
Peak torque — 367 N·m (271 ft·lbf) @ 4000 rpm

Transmission — 5 speed semi-auto / 5 speed manual

Suspension — Multi-link (front & rear)

Dimensions
Length — 4680 mm
Width — 1760 mm
Height — 1420 mm
Wheelbase — 2635 mm
Kerb weight — 1520 kg
Fuel tank — 60 L
Wheels/tyres — 225/50 R16 91V


Viimati muutis MeelisV, 21.09.2007 23:11, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.01.2007 23:20 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Parempoolse rooliga vist, tundub?(kojamehed käivad teisele poole)
Igal juhul päris ilus auto, galandi esiots ja eriti universaalkerega galant on vääga ilus. Ma ei teadnudki, et VR4 galanti(legnum) on ka universaalina tehtud.
Hunt lambanahas...

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.01.2007 1:20 
Eemal

Liitunud: 21.01.2007 2:03
Postitusi: 10
igati meeldib selline auto :) isegi rohkem kui Evo V ja Evo VI. Eriti kõva on veel universaalkere. Kas on mingeid tuuninguplaane ka sellega? Mootoril ju potensiaali kõvasti.

Vaikselt hakkab eestisse ka 2 liitrist suurema kubatuuriga 4wd turbojaapanlasi siginema (Galant VR-4d, Skyline, uus Impreza jne, kui minu omast asja saab siis üks Legacy ka) :)
Kiirendustel võib päris huvitavaks minna juba B-klassis

_________________
tokio drift


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.01.2007 1:58 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 23:34
Postitusi: 73
Yes its really nice, good luck!

its almost 1 year since i brought that car here, is it converted and registered?

/Ubbe

_________________
Proparts OÜ -Biggest supplier of Japanese imports in Estonia, Some imports- Supra MKIV TT Pulsar GTI-R, Subaru impreza STI Mitsu EVO 1,2,3,4,5,6,7,8, Mitsu Legnum/galant VR4, Nissan Skyline Mazda RX7 Toyota MR2 Turbo Toyota Soarer info@proparts.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.01.2007 16:05 
Eemal

Liitunud: 31.12.2006 14:12
Postitusi: 64
d.k. kirjutas:
igati meeldib selline auto :) isegi rohkem kui Evo V ja Evo VI. Eriti kõva on veel universaalkere. Kas on mingeid tuuninguplaane ka sellega? Mootoril ju potensiaali kõvasti.

......


mis tast nüüd kohe tuunima hakata see mis see auto oma olemuse kohta - pereauto - teeb on ikka selleks ka piisav (poeg 1a.10k. tegi tagaistmel esimestel päevadel uue sõna avastuse "appi" - see peaks hetkel piisama) :lol:

enne kui hakkan midagi üldse juurde tegema tahaks olemasoleva piisavasse korrasolekusse viia, nii tehniliselt kui ka visuaalselt. vajalik oleks siis õlid filtrid ja diagnost, seest natuke nokkida "ilu asja", ja väljast kah natuke "mukkida"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.01.2007 16:15 
Eemal

Liitunud: 31.12.2006 14:12
Postitusi: 64
hents99 kirjutas:
Parempoolse rooliga vist, tundub?(kojamehed käivad teisele poole)
Igal juhul päris ilus auto, galandi esiots ja eriti universaalkerega galant on vääga ilus. Ma ei teadnudki, et VR4 galanti(legnum) on ka universaalina tehtud.
Hunt lambanahas...


jah see rool oli kunagi nii jah.....

8 gen. galandi ilu on jah päris arvestatav eriti just nina pool, tagumik ilma selle tiivata jääb poolikuks.

ei tea palju kumbagi mudelit tehti aga vr4 foorumis jääb küll mulje et just legnumeid on seal rohkem.

see "hunt lambanahas" on päris hea, nii mõnigi on selle auto kohta väga vale eelarvamusega :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.01.2007 15:44 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
2wd/4wd ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.01.2007 16:17 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Kui teemat algusest peale loeksid, siis esimeses postis on kirjas, et 4wd.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.01.2007 19:41 
Eemal

Liitunud: 31.12.2006 14:12
Postitusi: 64
just

peaks olema siis 50:50 pidev 4wd


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.01.2007 17:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Päris kenake teine tõesti.
Oskab keegi täpselt ka öelda mis nelivedu asjal on, on ta miski libisemisvahemikuga, et jaotab jõudu esi ja tagasilla vahel vastavalt oludele või on täisjäik jne?

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.01.2007 17:31 
Eemal

Liitunud: 10.12.2004 5:33
Postitusi: 26
Asukoht: tallinn
endalgi kunagi selline liikur olnud (sedaan ja manuaal kk.) ja väga hea auto oli igapäevaseks kiireks liiklemiseks :)


ranz kirjutas:
Päris kenake teine tõesti.
Oskab keegi täpselt ka öelda mis nelivedu asjal on, on ta miski libisemisvahemikuga, et jaotab jõudu esi ja tagasilla vahel vastavalt oludele või on täisjäik jne?


4wd süsteem on antud autol väga asjalik, ei oska autom.kk. kohta täpselt öelda aga manuaalil oli kogu 4wd süsteem EVO 4/5/6 identne..ehk siis pidev nelivedu ja AYC (active yaw control - oli võimalus lisana tellida) jaotab tagateljel jõudu rattalt-rattale vastavalt haardumisele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.01.2007 17:53 
Eemal

Liitunud: 31.12.2006 14:12
Postitusi: 64
evol5 kirjutas:
endalgi kunagi selline liikur olnud (sedaan ja manuaal kk.) ja väga hea auto oli igapäevaseks kiireks liiklemiseks :)


ranz kirjutas:
Päris kenake teine tõesti.
Oskab keegi täpselt ka öelda mis nelivedu asjal on, on ta miski libisemisvahemikuga, et jaotab jõudu esi ja tagasilla vahel vastavalt oludele või on täisjäik jne?


4wd süsteem on antud autol väga asjalik, ei oska autom.kk. kohta täpselt öelda aga manuaalil oli kogu 4wd süsteem EVO 4/5/6 identne..ehk siis pidev nelivedu ja AYC (active yaw control - oli võimalus lisana tellida) jaotab tagateljel jõudu rattalt-rattale vastavalt haardumisele.


mul on see AYC kah peal.
sellest ja ka keskdifrist on juttu siin
http://www.mitsubishi-cars.co.uk/features/ayc.asp


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2007 18:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.02.2007 23:09
Postitusi: 17
Jah see pill on küll väärt masin. Seda asja on pedaal mulle isiklikult tõestada saanud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.09.2007 23:10 
Eemal

Liitunud: 31.12.2006 14:12
Postitusi: 64
nüüd jääb auto mingiks ajaks seisma :(
on ta mind siin maal teeninud hästi selle sõbraliku 20000 km mis me koos oleme olnud pole mingeid probleeme olnud - ehk pole ma rohkemat teinud kui 2 korda õli vahetanud
ei pole autol hullu midagi ta täitsa liigub aga vajab nüüd natuke hoolet
silla osa ei pea meie suurepärastele :badgrin: ja üli siledatele teedele vastu :evil:

ehk otsin finantsi ja samas ka kohta kust hankida
amordid
puksid
rooliotsad
võimalik et veel midagi sildades - see selgub

krt seda teab millal vahetatud rihm - seega võiks ka selle vahetada
mootori padjad on natuke väsinud ja tahavad ka uuendada

muu tehnika käib hästi ja polnud probleeme ei -30C ega ka +30c ilmaga

ah jah lisaks õli vahetusele sai ka stanged üle võõbatud - olid teised muidu liiga kriimulised

Pilt


(omale märkuseks turbod on TD03)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.09.2007 0:20 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
Ilus masin vaatasin sellist isegi.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11