Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 14:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 85 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.09.2008 22:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2008 19:09
Postitusi: 72
Asukoht: Keila/tln
Rommi kirjutas:
aeglasem oled ikkaD

sa pane oma kolu kokku ja proovime, enne ära keksi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.09.2008 23:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ära põe ta teeb K26-ga de-tuningut. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.09.2008 10:17 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
küll see kolu üks kord koos on.(ise thetud hästi tehtud)(mis sitasti see uuesti).
mida tähendab de-tuning?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.09.2008 10:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2008 19:09
Postitusi: 72
Asukoht: Keila/tln
Rommi kirjutas:
küll see kolu üks kord koos on.(ise thetud hästi tehtud)(mis sitasti see uuesti).
mida tähendab de-tuning?

de-tuning tähendab seda, et sa tuunid lahjemaks =)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.09.2008 10:35 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
ah miste nüüd. :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.09.2008 22:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2008 19:09
Postitusi: 72
Asukoht: Keila/tln
Paar pildikest kettast ja korvist, mis autu seest välja tulid. Ei ole just kõige ilusamad :D
Mingit sorti LUKi toodang paistab, uus sai Sachsi oma.

http://smcracing.planet.ee/S70/2008/sep ... _ketas.jpg
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/sep ... a_korv.jpg


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.11.2008 22:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2008 19:09
Postitusi: 72
Asukoht: Keila/tln
Nii sai täna koolis (TTK) düno proovitud.

video
http://www.youtube.com/watch?v=YH55prNgOag

pilte, siin ka niisama paar uuemat pilti
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/nov/

graafik
http://smcracing.planet.ee/S70/2008/nov ... raafik.jpg
veebruaris käidud Dynomax näitas rattast 228hj ja 350nm

Seekord mõlemad näitajad umbes 20 ühikut väiksemad.
Huvitav kas pinkidel on mingi erinevus või ilmaolud niipalju erinevad?
Tundub, et kõigil kes tktk's käinud näitab vähem kui dynomaxis.
Auto juures ainuke erinevus on mai kuus soetatud Denso Iridium küünlad, mis teooria(reklaami) järgi peaks paar hobest juurde andma.
Uus makk ja hunnik heliisolatsiooni on ka juurde tulnud aga see võimsust üldiselt ei mõjuta =)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2008 0:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
ole üle 4500 RPM'i vajutades ette vaatlik - tundub sama keiss, mis mul, et ühesõnaga backpressure hakkab VE'd mõjutama, kuumkoda rohkem ei jaksa hingata. Kui sul just hea EBC pole, mis sihilikult 4500'st alla poole sujuvalt rõhku vähendab.
Kütus on kah sama? Ajule tegid mõlemad korrad resetti?
Oled kindel et mõlemal korral oli sama süütenurk ja rõhk?

Tundub, et tõde on kuskil Dynomaxi ja TKTK vahel. Dynomaxi ju testiti uute stock mootoritega ja näitas täpselt.
Suht mõtetu on käia erinevate dünode vahet - võrdlusmoment kaob ära.

1 asi on muidugi see, et seda stendi millel on takistus suurem mõjutab auto pöörlevate masside inerts vähem ja peaks näitama suuremaid numbreid.
Kas TKTK's on kiirem tõmme? Päris mitmed kilowattid kuluvad ka mittevedavate rataste kiirendamiseks, aga selle peaks TKTK ise juurde liitma.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2008 1:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2008 19:09
Postitusi: 72
Asukoht: Keila/tln
Aajule ei teinud kummalgi korral reseti
Süütenurka ja rõhku pole näppinud kordagi, nii nagu tehasest tuli nii on.
Kütus 98 eelmine kord oli Neste ja Statoili segu, seekord ainult Nestest pärit.

Erinevate dünode vahel käimist ei harrasta, aga tahtsin lihtsalt kooli oma ära proovida, edaspidi käin ainult tktk omas. Hea ju näiteks füüsikaloengu asemel paar tõmmet teha :D
Tõmbe kiiruse suhtes on TKTK's aeglasem. Kogub aeglasemalt hoogu, ehk siis on seal takistus suurem??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2008 2:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Sassu kirjutas:
Tõmbe kiiruse suhtes on TKTK's aeglasem. Kogub aeglasemalt hoogu, ehk siis on seal takistus suurem??

Nojah takistus suurem, kiirendus aeglasem ja seega peaks mootori pöörlevate masside inerts ületamiseks kuluv võimsus olema väiksem - ja rohkem peaks jääma tulli keerutamise peale :) - numbrid peaks suuremad olema. Aga noh küsimus on ikkagi selles kas mitte vedavate rataste ringiajamine kompenseeritakse - mis muidugi väikse kiirenduse juures mõjutab vähe.
Peale selle jõuavad kõik asjad aeglasema tõmbega kuumeneda rohkem ja sellest kah võimsust juurde ei tule. Kui knock detection kah töötab, siis võib kukkuda võimsus korralikult, kuna piiratakse rõhku ja krutitakse süüdet hilisemaks. Et stende võrrelda saaks, tuleks üldse ajule reset teha lambda ja knock andur eemaldada ja raudselt sama kütusega testida - kusjuures õhutempi, õhu niiskuse ja õhurõhu kompensatsioon aitaks kah paar % võrra täpsemaks saada.
Dynomaxi numbreid ei ime sealt kuidagi välja :) Aga ega see number kiirendust muuda.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2008 10:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Noh äkki on reaalseid numbreid lihtsalt valus näha :-D

Dynomax on hea foorumikõvatamise dyno.
Mul ju ka päris head numbrid sealt :evil:

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2008 13:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Krt, meil tuleb iga "Lugeja auto" teemas kord juttu pikalt dünodest :lol:
Dynomax jah hea :) kõik olid õnnelikud, kuni tuli TKTK-dyno :lol:

Vaatsin nüüd su DynoMaxi graafikut vahe TKTK'ga on laias laastus 5-7%. Näha on et TKTK's oli raskem, spoolis varem ja võrrelda seega raske.
Peale 4500RPM kasvas sul Dynomaxis võimsus veel 14.6HP, oleks sul TKTK's ta kah nii tootnud, oleks 215HP ära tulnud.

Sassu, võta seda tõsiselt, mis ütlesin selle kohta, miks sul võimsus ei kuku ja ei tõuse üle 4500RPM. Pane EBC ja lase >4500 vaikselt rõhku alla - siis kindel et backpressure otsa peale ei tee. Dynomaxis oli kergem tõmme, ja BP kasvas hiljem ning ühtis üldise VE langusega, seega polnud hästi näha.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2008 14:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2008 19:09
Postitusi: 72
Asukoht: Keila/tln
Mihkel... Ei ole valus. Vahe ei ole nii suur ja ega auto sellest aeglasemaks või kiiremaks ei muutu kui netis teistsuguste numbritega uhkustada :P

Astrona... Ma ei usu hästi, et midagi otsa peale teeb. Kuna rõhk langeb ka tibakene kõrgemal pöördel ja kui ta on 10 aastast töödanud, siis töötab teise 10 veel :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2008 16:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Sassu kirjutas:
Mihkel... Ei ole valus. Vahe ei ole nii suur ja ega auto sellest aeglasemaks või kiiremaks ei muutu kui netis teistsuguste numbritega uhkustada :P

Astrona... Ma ei usu hästi, et midagi otsa peale teeb. Kuna rõhk langeb ka tibakene kõrgemal pöördel ja kui ta on 10 aastast töödanud, siis töötab teise 10 veel :)

Ühesõnaga ta on sul stock?
TKTK näitab 13HP vähem ja DynoMax näitab 13HP rohkem kui passis?
Siis on tõde kuskil Tööstuse ja Väike-Ameerika tänava vahel :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.11.2008 16:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
Siis on tõde kuskil Tööstuse ja Väike-Ameerika tänava vahel :)

Akki kuskil Mere puiestee kandis mingi kala? :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 85 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11