TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2996 |
10. leht 10-st |
Autor: | Mossemeez [ 18.06.2010 14:04 ] |
Teema pealkiri: | |
Mihkel kirjutas: Sierra on piisavalt Logani sarnane auto.
see on nüüd kyll sierrade mõnitamine |
Autor: | Toomas [ 18.06.2010 20:24 ] |
Teema pealkiri: | |
Aga samas turbo Logan oleks ju päris huvitav. |
Autor: | Mihkel [ 08.09.2010 22:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel |
Täna sai külastatud dynomax-i --> http://www.youtube.com/watch?v=3tlHMXV8sEw Ja numbrid tulid sealt sellised @ 1.05 bar: 163hp/120kw@4100rpm & 307nm@3350rpm mootorist (15% kadu) 142hp/104kw@4100rpm & 267nm@3350rpm rattast 120kw ja 307nm antud mootorist ei ole IMO paha tulemus. Seda enam, et kepsud seal mootoris on sellised: http://m-tuning.ee/galerii/albums/Igasugust/aah.jpg http://m-tuning.ee/galerii/albums/Igasugust/aag.jpg Lisaks Polole käis veel 1 NA auto (tehtud koonus ja summuti), mis tõmbas välja tehasenumbrid +5hp ning chipitud turbodiisel, mis tõmbas tehase kw ja tehas +30NM. Seega lahjade autode puhul on pingi eksimus täiesti talutavuse piirides. NM tundub kuidagi kahtlane aga samas on 250cc pihustid 3300rpm peal 65% lahti 12.3 seguga. Edit: TYPO |
Autor: | Astrona [ 09.09.2010 0:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel |
see 65% annab siis 162cc/min, mis mu valemite järgi annab 3300rpm peal 270-300nm. Seega võib tõesti uskuda neid numbreid. Mis tal seal 4100 peal juhtub, bensuga sõidad ikka? Meenus, et mul istub mootor siis veel vaakumis |
Autor: | Mihkel [ 09.09.2010 0:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel |
Kütuseks 98 ikka jah. Dynosheet ise: Nagu näha kukub pöördemoment päris kiiresti ära peale max pöördemomendi kohta. Ilmselt nukk selliselt valitud, et all otsas on rohkem minekut, kuna piiraja on 5600rpm peal. Turbo on aga parasjagu nii suur, et spoolib 4-jandaga suht keskmister pööretel mitte väga madalal. Omanik kommenteeris ka, et sõites on tunda, nagu 3-mas tõmbab madalalt paremini kui teine. Teisega ei spooli ilmselt nii vara 1bar üles, et sinna max pöördemomendi kohta sattuda. Nüüd peaks veel veidi TIP-i mõõtma, et reaalselt näha, kas midagi lõpus takistab või ongi see mootor sellise ehitusega, et lõpp kukub ära. Downpipe peaks tegelikult bellmouth flantsi ja 63mm peale ehitama nagu ülejäänud summuti. |
Autor: | Astrona [ 09.09.2010 12:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel |
Imo see moment langeb vaikselt. 3.3-4K ja tundub, et sealt jääb turbo väikseks, sest hj langus on praktiliselt meh kadude kasv aga muidu konstantne - ehk siis turbiin pudelikael. Sul kiiruse kasvades peale maxNm, süüde varasemaks läheb? Sealt võib kah väike langus tulla, kui hoiad konst nurka. |
Autor: | Mihkel [ 13.09.2010 0:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel |
Süüde kasvab koos pööretega nagu peab. Kuna antud mootori põlemiskamber on ilmselt ülerõhku mittesoosiv, siis on süütenurk detonatsiooni tõttu max pöördemomendi kohas ka 8.7 surveastmega päris madal. Originaalis on surveaste 10.2 ja siis oli juba 0.65bar boostil maks pöördemomendi kohas süütenurk stiilis 6 kraadi, et detot poleks (kuigi üli hetkeks käis siiski deto läbi). Leidsin ka antud mootori stock graafiku, mis tõmmatud RotoTest dynoga: |
10. leht 10-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |