Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 4:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 143 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.10.2007 10:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
mihkel, kui sa tahad proovida nii kõrge surve astmega, siis peaksid mootorit lahti võttes vaatama, äkki on võimalik kolvi alla lisa õli pritsida, et pisut temperatuuri (ja detonatsiooni) vaos hoida.

Poleks esimese hooga sepiskolve ka vaja, kuna tegelikult sepise peamine eelis on see, et ta kannatab paremini temperatuuri.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.10.2007 10:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma arvan, et originaal surveastmega see mootor enam ei jää, kui juba korra lahti saab võetud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2007 3:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sidurikomplekt lõpuks käes.
Eks jääb paremaid aegu ootama.

Pilt Pilt Pilt Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2007 9:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
sellisega kannatab igapäevases liikluses sõita ve?

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2007 11:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Korv on ikka sellise ehitusega et tõsisema lammutamise juures annavad need plekiribad seal otsad.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2007 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Antud komplekti hind oli suhteliselt mõistlik ja tootja lubab, et peab antud kettaga 250NM, mis peaks olema piisav antud mootorile.
Kuna siduri tööpind ainult 180mm, siis ei olnud suurt muud varianti, et asi pidama saada.

Seda kas tänaval sõita kannatab näeb siis, kui auto jälle sõidukorras ja sidur vahetatud.
Aga üldiselt peaks ta kannatama ka tänaval sõitu, iseasi kui mugav see on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2007 13:12 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Silwer kirjutas:
Korv on ikka sellise ehitusega et tõsisema lammutamise juures annavad need plekiribad seal otsad.


Kasutan ise sarnast Shacs Race korvi ja pidurimeistri ketast Audi 200 20v (u350hp ja 500nm)pole midagi lagunenud isegi suure valu juures.


Muhe projekt muidu Edu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2007 14:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Ringrajal laguneb suht kiiresti.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2007 15:00 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
E85 biokütus põleb madalama temperatuuriga ja ei ole nii detonatsioonimaias kui tavakütus = 10 ja 11.0:1 on täiesti ok surveaste e85 ja turbotamise jaoks!

Madalam EGT, madalam mootori üldine temp jne jne..

Ma prooviks veel selle variandi ära.. Õlipihustid on muidugi ka hea idee ja mingis stages kindlasti vajalikud
Tsiteeri:
mihkel, kui sa tahad proovida nii kõrge surve astmega, siis peaksid mootorit lahti võttes vaatama, äkki on võimalik kolvi alla lisa õli pritsida, et pisut temperatuuri (ja detonatsiooni) vaos hoida.

Poleks esimese hooga sepiskolve ka vaja, kuna tegelikult sepise peamine eelis on see, et ta kannatab paremini temperatuuri.

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2007 15:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Silwer kirjutas:
Ringrajal laguneb suht kiiresti.


Mis m6jub rinkal korvi lamellidele nii saatuslikult v6rreldes tänavakasutusega?

Temperatuur, ei?
Pedaali vajutamite arv?

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.11.2007 16:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Siin oli sellel teemal pikem arutelu: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... =21&page=4

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2008 23:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mootor nüüdseks auto pealt eemaldatud ja mingi aeg hakkab teda lahti võtma.

Eile sai teise auto pealt pärit samasugust mootorit lammutatud.
Huvitav avastust oli see, et VW 1.4 44kw mootoril on juba originaalis metallist plokikaanetihend.
Kepsud on küll nagu mänguasjad ja imestan, et seda 0.7bar rõhku vastu peavad.
Kepsusaaledel pole lukuavasid. Kolvidel on süvendid/põlemiskambrid sees.
See mootor mis lahti sai võetud on puuduliku õlituse tõttu kepsusaale ringi tõmmanud.
Alumine ots suht prügikasti kaup. Loodan, et Kaido mootor on paremas seisus.

Võin mingi hetk pilte teha mootori sisust.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.01.2008 8:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
Kui te niikuinii hakkate sinna sisse ju uut sisu tellima miks te ei kasuta näiteks siis juba 1.8 mootorit ja ka 16 ventiilist kaant.Peaks ju tulemus parem saama :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.01.2008 10:44 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Miks mitte juba 2.0 või 2.2? :D

Tsiteeri:
Kui te niikuinii hakkate sinna sisse ju uut sisu tellima miks te ei kasuta näiteks siis juba 1.8 mootorit ja ka 16 ventiilist kaant.Peaks ju tulemus parem saama Rolling Eyes


Markus

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.01.2008 16:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Uut sisu sinna sisse ei ole mõtet tellida.
Enne on mõtekam sama raha eest juba 20VT conversion teha.
Lisaks pole selle mootori tarvis suurt midagi saadagi.

Probleem on ka selles, et kapotialune on ikka väga väike.
Probleeme pidavat tekkima sellega, et keeramisel võib hakata ratas vastu käigukasti käima.
Kuigi lansekas peaks tegelikult kastiga samal kõrgusel olema.
Omanikul ei ole ka ehitamise vastu ilmselt nii suurt huvi, et 20VT conversion teha.
Selle baasil saaks asja juba väga kiireks.

Eks teeb sisule remondi ja üritab surveastme madalamaks saada.
Ei taha lihtsalt, et terve see eelmine ehitus aiataha läheks.
Asjaga oli juba omajagu funny praeguses confis.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 143 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11