Kütuseks 98 ikka jah.
Dynosheet ise:
Nagu näha kukub pöördemoment päris kiiresti ära peale max pöördemomendi kohta.
Ilmselt nukk selliselt valitud, et all otsas on rohkem minekut, kuna piiraja on 5600rpm peal.
Turbo on aga parasjagu nii suur, et spoolib 4-jandaga suht keskmister pööretel mitte väga madalal.
Omanik kommenteeris ka, et sõites on tunda, nagu 3-mas tõmbab madalalt paremini kui teine.
Teisega ei spooli ilmselt nii vara 1bar üles, et sinna max pöördemomendi kohta sattuda.
Nüüd peaks veel veidi TIP-i mõõtma, et reaalselt näha, kas midagi lõpus takistab või ongi see mootor sellise ehitusega, et lõpp kukub ära.
Downpipe peaks tegelikult bellmouth flantsi ja 63mm peale ehitama nagu ülejäänud summuti.
_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning -
http://www.m-tuning.ee |
@FacebookTavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.