Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 7:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 143 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2009 8:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
arvasin tehase tolerants on suurem kui 2 sajandikku :? ploki puurimisel vaadati suurest raamatust margi põhjal järele ja m30b35 mootorilt ütles ta 6 sajandikku, ma nüüd ei teagi kas tegi lihtsalt tarka nägu ja luuletas või oli se tõesti niii kirjas. igatahes ühes silindris oli tolerantsiks 16 sajandikku ja sellest ka kloppiv hääl külmäivitustel.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2009 10:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
See 10 sajandikku lõtku ei ole midagi hullu. Ongi hea kohe paugutama hakata ja ei pea autot pikka aega sisse sõitma. Minu autol olid lõtkud jäetud sihilikult 2 sajandiku asemel 6 sajandikku selleks et saaks kohe paugutama hakata. Olen kuulnud ka võistlusmootoritest millel lõtku kuni 14 sajandikku. Sellisega mindi siis otse komplekteerimisest võistlusele (ralliga oli tegemist).

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2009 10:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No BMW enamus mootoritel ja ka VW mootoritel 2 sajandiku lõtk tehase järgi.
Kolvil peal tavaliselt 2 sajandiku väiksem mõõt kui ametlikult silindri bore on.

Ise eelistan muidugi tihedat mootorit rohkem aga antud hetkel olid need tükid lihtsalt käepärast.

Suure lõtkuga lähevad ka rõngavahed üle lubatu ning sellega suureneb blow-by.
Antud mootorile ei ole ka B-osa juppe kiirkorras muud kui STD võtta.

Tihti on probleem selles, et üldine lõtk on küll vaid veidi suurem, kui tehase oma aga
paraku on silindri ülemisse serva tekkinud reversal bore wear randid, mis on suurema läbimõõduga kui ülejäänud silinder.
Sierra mootori peal sain selle katsetatud ja veidi kahetsen, et ikkagi uusi kolbe ei ostnud.
Samas tundub, et performance on parem kui varem, seega on remont ikkagi asja ette läinud.

Mina hindaks mootori tihedust blow-by järgi.
Reno mootoril oli enne ja peale remonti tulemus ikka öö ja päev, kuigi rõngavahed said päris suured.
Lõtk sai jäetud 8 sajandiku, kuna see pidi olema sepiskolbidega selline keskmine lõtk, kuna sepiskolb paisub palju rohkem kui valukolb.
Blow-by suht olematu võrreldes näiteks minu Sierra mootoriga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2009 10:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Silwer kirjutas:
See 10 sajandikku lõtku ei ole midagi hullu. Ongi hea kohe paugutama hakata ja ei pea autot pikka aega sisse sõitma. Minu autol olid lõtkud jäetud sihilikult 2 sajandiku asemel 6 sajandikku selleks et saaks kohe paugutama hakata. Olen kuulnud ka võistlusmootoritest millel lõtku kuni 14 sajandikku. Sellisega mindi siis otse komplekteerimisest võistlusele (ralliga oli tegemist).



No mu m20-l hooniti plokki 7 sajandikku üle.
Peale komplekteerimist oli blowby näiteks ümar null.

Gaase hakkas allapoole jõudma alles siis, kui ma ühe silindri jätsin kuuks ajaks vett täis ja see sutsu rooste läks :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2009 10:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kusjuures ka see Polo plokk sai 7 sajandiku lõtkuga hoonitud Detjonosovide poolt.
Ütles, et see on veel viimane piir, kui mälu ei peta.
7 sajandiku sisse arvestas ta ilmselt ka originaal kolvi mõõdu, kuna eilne mõõtmine tuvastas silindrite bore-i suurenemiseks ~5 sajandiku.
Tõukuris Sierra plokki hooniti mälu järgi nagu vähem, samas selle mõõtmiseks ei olnud mul korraliku vahendit ka.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2009 12:30 
Eemal

Liitunud: 12.12.2006 0:13
Postitusi: 65
Asukoht: tallinn - kesk-eesti
Tiba teemast küll välja aga siiski :)
Mihkel mis eesmärk sellel mootori elektrolüüsil on?

Terv Ardi!

_________________
200sx


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2009 12:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
sx200 kirjutas:
Tiba teemast küll välja aga siiski :)
Mihkel mis eesmärk sellel mootori elektrolüüsil on?

Terv Ardi!


Rooste-eemaldus :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2009 19:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mitte et se oluline oleks aga veidi aega tagasi kuulsin tartu kandis tegutsevast mehest, kes on isegi kulunud originaal kolbidel seeelikuid jämedamaks pressinud :) (pole küll performance mootorite rida aga siiski huvitav teada)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.10.2009 20:18 
Eemal

Liitunud: 12.01.2008 20:25
Postitusi: 65
Asukoht: Tartu
jeff01 kirjutas:
Mitte et se oluline oleks aga veidi aega tagasi kuulsin tartu kandis tegutsevast mehest, kes on isegi kulunud originaal kolbidel seeelikuid jämedamaks pressinud :) (pole küll performance mootorite rida aga siiski huvitav teada)


Kui kellegil peaks vaja minema, siis sama isik teeb ka ise rõngaid, kui on mõni mootor, millele enam ei toodeta ja remondib ka turbosid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.10.2009 23:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Peale vaikset nokitsemist hetkeseis selline:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.10.2009 23:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sai täna surveaste veel ise üle kontrollitud ja minu mõõtmistäpsust arvestades on reaalne tulemus tõesti seal 10.0:1 ja 10.2:1 vahel.
Tehas annab 10.2:1 surveastmeks aga tihti ei pruugi need andmed 100% täpsed olla.
Seega läheb ilmselt see 4-ja tihendi idee käiku. Kõhklesin enne kas panna 3 või 4 tihendit.
Homme saan toreda M11x1.5 keermepuuri ka, et plokikaane poltide keermed ära puhastada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.10.2009 1:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Vana polti + rellakat ei osanud kasutada, et keermepuuri hankima läksid? :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.10.2009 1:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No keermepuuri hari on tavaliselt kõrgem.
Olen ka vana poldi ja keermepuuri imitatsiooni lahendust kasutanud aga keermepuuriga hiljem üle käies on ikka saasta sealt veel välja tulnud.
Vahet pole, kõva 60.- eek pidi see keermepuur maksma, nii saab asja ehk vähe puhtamaks, kui poldi meetodil.
Oleks see keermepuur 600.- maksnud, siis oleks loomulikult poldimeetodit kasutanud.

Kusjuures vaatasin saksas pakutavat kit-i millel kasutatakse vaheplaati ja seal ei ole küll kit-is mingit regullitavat nukaratast.
Peab vaatama, palju asjad nihkesse lähevad, kuna väntvõlli rihmarattaga saab ka veidi mängida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.10.2009 17:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
se arvutus on ju imelihtne....arvuta ise ära mitu kraadi nuka ajastus muutub......päris sekundi täpsusega küll ei saa kuna rihm pole ploki kaane pinna suhtes vist 100% risti aga tõele väga lähedale jõuad küll kui nukkvõlli ratta läbimõõtu või ümbermõõtu või raadiust tead. 4 tihendit tekitab sulle küll vist umbes sellise põlemiskambri seina: " S " mis tahma koguma hakkab.
Keermepuuridest niipalju, et mõned ajad tagasi käisin 3/8" pulka ostmas ja just niipalju nad maksidki, et vene omast kallimat ei raatsinud osta.... (2 osast koosnev vene komplekt oli kokku 120.- ja würthiski müüdav profikas oli 790.- täpset mõõtu puur selle ürituse tarbeks 140.-

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.10.2009 19:33 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
jeff01 kirjutas:
se arvutus on ju imelihtne....arvuta ise ära mitu kraadi nuka ajastus muutub......päris sekundi täpsusega küll ei saa kuna rihm pole ploki kaane pinna suhtes vist 100% risti aga tõele väga lähedale jõuad küll kui nukkvõlli ratta läbimõõtu või ümbermõõtu või raadiust tead. 4 tihendit tekitab sulle küll vist umbes sellise põlemiskambri seina: " S " mis tahma koguma hakkab.
Keermepuuridest niipalju, et mõned ajad tagasi käisin 3/8" pulka ostmas ja just niipalju nad maksidki, et vene omast kallimat ei raatsinud osta.... (2 osast koosnev vene komplekt oli kokku 120.- ja würthiski müüdav profikas oli 790.- täpset mõõtu puur selle ürituse tarbeks 140.-

Sa käid ikka "õiges kohas" keermepuure ja puure ostmas. :)

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 143 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11