Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 0:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 143 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2010 14:04 
Eemal

Liitunud: 04.07.2005 16:06
Postitusi: 96
Mihkel kirjutas:
Sierra on piisavalt Logani sarnane auto. :-D

see on nüüd kyll sierrade mõnitamine


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2010 20:24 
Eemal

Liitunud: 21.04.2005 8:20
Postitusi: 101
Asukoht: Tallinn
Aga samas turbo Logan oleks ju päris huvitav.
:-D

_________________
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. WWW.AUDIHOOLDUS.EE
Ibiza Cupra 1.8T


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.09.2010 22:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Täna sai külastatud dynomax-i --> http://www.youtube.com/watch?v=3tlHMXV8sEw

Ja numbrid tulid sealt sellised @ 1.05 bar:
163hp/120kw@4100rpm & 307nm@3350rpm mootorist (15% kadu)
142hp/104kw@4100rpm & 267nm@3350rpm rattast

120kw ja 307nm antud mootorist ei ole IMO paha tulemus.
Seda enam, et kepsud seal mootoris on sellised:
http://m-tuning.ee/galerii/albums/Igasugust/aah.jpg
http://m-tuning.ee/galerii/albums/Igasugust/aag.jpg

Lisaks Polole käis veel 1 NA auto (tehtud koonus ja summuti), mis tõmbas välja tehasenumbrid +5hp
ning chipitud turbodiisel, mis tõmbas tehase kw ja tehas +30NM.
Seega lahjade autode puhul on pingi eksimus täiesti talutavuse piirides.
NM tundub kuidagi kahtlane aga samas on 250cc pihustid 3300rpm peal 65% lahti 12.3 seguga.

Edit: TYPO

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2010 0:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
see 65% annab siis 162cc/min, mis mu valemite järgi annab 3300rpm peal 270-300nm. Seega võib tõesti uskuda neid numbreid. Mis tal seal 4100 peal juhtub, bensuga sõidad ikka? Meenus, et mul istub mootor siis veel vaakumis :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2010 0:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kütuseks 98 ikka jah.

Dynosheet ise:
Pilt

Nagu näha kukub pöördemoment päris kiiresti ära peale max pöördemomendi kohta.
Ilmselt nukk selliselt valitud, et all otsas on rohkem minekut, kuna piiraja on 5600rpm peal.
Turbo on aga parasjagu nii suur, et spoolib 4-jandaga suht keskmister pööretel mitte väga madalal.

Omanik kommenteeris ka, et sõites on tunda, nagu 3-mas tõmbab madalalt paremini kui teine.
Teisega ei spooli ilmselt nii vara 1bar üles, et sinna max pöördemomendi kohta sattuda.

Nüüd peaks veel veidi TIP-i mõõtma, et reaalselt näha, kas midagi lõpus takistab või ongi see mootor sellise ehitusega, et lõpp kukub ära.
Downpipe peaks tegelikult bellmouth flantsi ja 63mm peale ehitama nagu ülejäänud summuti.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2010 12:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Imo see moment langeb vaikselt. 3.3-4K ja tundub, et sealt jääb turbo väikseks, sest hj langus on praktiliselt meh kadude kasv aga muidu konstantne - ehk siis turbiin pudelikael.
Sul kiiruse kasvades peale maxNm, süüde varasemaks läheb? Sealt võib kah väike langus tulla, kui hoiad konst nurka.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.09.2010 0:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Süüde kasvab koos pööretega nagu peab.
Kuna antud mootori põlemiskamber on ilmselt ülerõhku mittesoosiv, siis on süütenurk detonatsiooni tõttu max pöördemomendi kohas ka 8.7 surveastmega päris madal.
Originaalis on surveaste 10.2 ja siis oli juba 0.65bar boostil maks pöördemomendi kohas süütenurk stiilis 6 kraadi, et detot poleks (kuigi üli hetkeks käis siiski deto läbi).

Leidsin ka antud mootori stock graafiku, mis tõmmatud RotoTest dynoga:
Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.10.2011 12:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
See auto on nüüd endale taaskord uue omaniku leidnud, seekord kasutaja Ringo näol. :-D

Mõned pildid mis said vahetult enne müüki tehtud:
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt PiltPilt

Kapotialust on Ringo juba veidi viisakamaks tuuninud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 143 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 46 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11