Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 21:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2008 23:17 
Eemal

Liitunud: 16.03.2005 22:55
Postitusi: 276
Jõuvanker kirjutas:
Kuidas turbod on?
Soovitus:
Need on päris valulikud kohad, kui mootor maas, tasuks needki remontida ,ei ole kallis, arvetades, et nii suur lammutustöö tehtud. Kastirikke pärast võeti mootor maha??
Kusjuures, R5 kast istub sinna V6 blokile otsa;) Natukene meisterdamist hoovastikuga ning toimib.


Turbod niiväga hullud ei tundu (natukene vilinat sõites kuid mitte midagi traagilist, veavad päris jõuliselt veel, kuigi jah natuke ikka õlised on tõesti). Mis sa pead nende remondi all silmas, ja mis summadest juttu oleks? Kastirikke pärast ka, aga igast ülejäänud asju vaja nagunii vahetada, ühtlasi siis juba kõik maha, ja kast üksinda pidi olema halb võtta. Seda R5 kasti asja ei teadnudki varem, et istub otsa, tänan info eest. Loodan siiski oma kasti ikka korda saada, ehk ei ole midagi traagilist. Loodame, et turbod veavad kuskil suve keskpaigani välja, siis ehk korra uuesti mootor maha, teised kolled ja K04-d.


Viimati muutis S4BiT, 10.04.2008 23:20, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2008 23:18 
Eemal

Liitunud: 16.03.2005 22:55
Postitusi: 276
raunz kirjutas:
Käigukasti jamade kohta pole varem kuulnud midagi.
Pigem lendavad VL kollektorid (varasematel mudelitel) ning turbod. Igasuguseid andureid läheb ka ajapikku.
Ei ütleks, et vähem vastupidavad on kui 20vT'd.

Muidu, on selle auto short-sifteri eelist palju kasutatud, et käigukastil jamad? :)


Ei, short shifterit mul pole, tahtsin nüüd peale remonti panna, aga laideti mõte maha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2008 23:26 
Eemal

Liitunud: 16.03.2005 22:55
Postitusi: 276
altz kirjutas:
Tundub et sellel autol on ka 4wd pauk-startide eeliseid korralikult kasutatud, ega need padjad just väga kiirelt saba ei anna :)
A noh, üks katki läheb kiirelt ka teine järgi ja siis juba kasti padjad/kronsad...


No patjadele on ära teinud kindlasti aeg, ~200 000km ls. pole just väga väike, et nad ei peaks läbi olema, eriti sellel autol, selliseid starte tehes jne. jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 4:48 
Eemal

Liitunud: 28.11.2005 20:46
Postitusi: 92
turbode remont tähendaks seda et lahti ja uued puksid + tasakaalustamine... umbes 4-5k kokku soovitan ära teha arvestades seda kui palju keskuse hinne on ja kui palju jama sellega on. Kui selline ettevõtmine juba ette võetud siis tuleks kõik teha nii et endal kindel tunne oleks.. vajutada ju tahaks enamus ajast?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 10:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
200 000km läbinud viledele soovitan teha remondi ,ei ole seal pikka pidu enam. RS4 kastiremont läks mul maksma ca 30Keeki - sidurijõuvõttevõll, 1-2 käik hammasrattad, 1-3 käik carboniga kaetud sünkrod, 1-2 käik lülitusmuhv. Soovitan osta korraliku R5 20vt kasti. Samas, kui pappi on, tee remont. 200 000km läbinud mootorile ( kui on chipitud ) soovitaks ka vahetada kõik saaled ja õlipumba, need on valusad kohad, arvestades saksas olnud serviceintervalle ja mootoriõli, mida seal kasutatud... :p
Ennem karta kui kahetseda - viled, saaled, õlipump ja anna takka uuesti, palju jõuad.

Täitsa norm, kui selline jama hetkel sul on, ala logistanud ära kronsad jms, kuna 1 mootoripadi andis saba, läks teinegi kohe järgi, mis sealt enam tahta, kui kukkus kastipatjasid/kronsasid närima. Vigasid tuleb ennetada, vastasel korral on kulutused kolossaalsed.

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 10:39 
Eemal

Liitunud: 16.03.2005 22:55
Postitusi: 276
tommy99 kirjutas:
turbode remont tähendaks seda et lahti ja uued puksid + tasakaalustamine... umbes 4-5k kokku soovitan ära teha arvestades seda kui palju keskuse hinne on ja kui palju jama sellega on. Kui selline ettevõtmine juba ette võetud siis tuleks kõik teha nii et endal kindel tunne oleks.. vajutada ju tahaks enamus ajast?!


Okey, hind tundub küll väga normaalne, kus kohas sellest asja teostatakse?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 10:42 
Eemal

Liitunud: 16.03.2005 22:55
Postitusi: 276
Jõuvanker kirjutas:
200 000km läbinud viledele soovitan teha remondi ,ei ole seal pikka pidu enam. RS4 kastiremont läks mul maksma ca 30Keeki - sidurijõuvõttevõll, 1-2 käik hammasrattad, 1-3 käik carboniga kaetud sünkrod, 1-2 käik lülitusmuhv. Soovitan osta korraliku R5 20vt kasti. Samas, kui pappi on, tee remont. 200 000km läbinud mootorile ( kui on chipitud ) soovitaks ka vahetada kõik saaled ja õlipumba, need on valusad kohad, arvestades saksas olnud serviceintervalle ja mootoriõli, mida seal kasutatud... :p
Ennem karta kui kahetseda - viled, saaled, õlipump ja anna takka uuesti, palju jõuad.

Täitsa norm, kui selline jama hetkel sul on, ala logistanud ära kronsad jms, kuna 1 mootoripadi andis saba, läks teinegi kohe järgi, mis sealt enam tahta, kui kukkus kastipatjasid/kronsasid närima. Vigasid tuleb ennetada, vastasel korral on kulutused kolossaalsed.


Seda vilede remonti ma täitsa mõtlen juba! Aga kasti remondist niipalju, et ma heal juhul pean vahetama sünkroid ja 1-2 käigu lülitusmuhvi, ja kasti remondi töö on mul odavam kui muidu peaks olema, ma arvan et ma päris 30k-st ei hakka rääkima :p Carboniga kaetud sünkrod? Mis need endast kujutavad, on kohe tehasest RS-il nii? Kui palju seuke pull maksab? Mul õnneks auto pole kunagi Saksas olnud, uuena Eesist ostetud, ja koguaeg siin sõitnud ja Revalis käind. Seda saalede asja võib siis ka korra vaadata, praegu mootor pingis ja siis kena kerge lahti kakkuda asju, saab mootorit igate pidi pöörata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 10:45 
Eemal

Liitunud: 28.11.2005 20:46
Postitusi: 92
Mina remondin Tartus Hando Kruuvi juures, 4tk turbot seal remontinud ja siiani pole laiali läinud. Miinimum hind on 2000 ja max. 4000 üle selle ei võta tööd enam vastu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 10:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Carboniga kaetud sünkrod on odavamad ja paremad, kui tavasünkro, uuri Revalist :)
Kõik saaled ja õlipump pane uued.

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 13:33 
Eemal

Liitunud: 16.03.2005 22:55
Postitusi: 276
Jõuvanker kirjutas:
Carboniga kaetud sünkrod on odavamad ja paremad, kui tavasünkro, uuri Revalist :)
Kõik saaled ja õlipump pane uued.


Palju see saalede ja õlipumba nali umbes maksma võib minna? On see vahetus tõesti nii hädavajalik? Mõtlen just sellepärast, et sealt Audizine foorumist koguaeg jälgin teemasid, ja seal pole kunagi sellisest asjast juttu tehtud. Aga neid carboniga kaetud sünkroid ma uurin küll.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 13:34 
Eemal

Liitunud: 16.03.2005 22:55
Postitusi: 276
tommy99 kirjutas:
Mina remondin Tartus Hando Kruuvi juures, 4tk turbot seal remontinud ja siiani pole laiali läinud. Miinimum hind on 2000 ja max. 4000 üle selle ei võta tööd enam vastu.


Äkki saad mingi kontakti visata?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 13:48 
Eemal

Liitunud: 28.11.2005 20:46
Postitusi: 92
Hando Kruuv
Tel. 738 0461
GSM 509 3909


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 13:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Saaled ja õlipumba saad Revalist. Soovitan ära vahetada, kui ei taha ca 40-60Tkm pärast hakata uut vänta jms pudinaid ostma ;)
V6 biturbosid on lailai läinud mitmeid, lambist, Ls ca 260-310Tkm, veaks õlipump. Raudselt on kepsu ülemised saaled kulunud, see on reegel.

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 17:27 
Eemal

Liitunud: 16.03.2005 22:55
Postitusi: 276
Jõuvanker kirjutas:
Saaled ja õlipumba saad Revalist. Soovitan ära vahetada, kui ei taha ca 40-60Tkm pärast hakata uut vänta jms pudinaid ostma ;)
V6 biturbosid on lailai läinud mitmeid, lambist, Ls ca 260-310Tkm, veaks õlipump. Raudselt on kepsu ülemised saaled kulunud, see on reegel.


Okey, nüüd vähemalt tean mis veel ohustab ja uurin hinnad järgi. On sul kuskil äkki tutvusi või tead kus on mõni RS laiali või on sul endal äkki RS juppe seismas?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 18:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Õlipump ja saaled ei ole reeglina asjad, mida kasutatuna osta ja paigaldada, mõttetu :-D
RS4 originaal vedrustus on küll müüa (ca 10 000km sõitnud, püstakud - amordid+vedrud ). Turboõlitustorud on ka kuskil riiulis uued olemas.

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11