Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 4:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.08.2007 23:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2006 13:41
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
junsu kirjutas:
se on tõesti tegija SAAB.juba välimus on hea.madal 8)

hea näha,et kellegil ikka kannatust ka on,et ni pikalt ühte autot ehitada.enamusel käib se ikka ostan-müün ja kahetsen :-D

Seda kannatust (jonni) mul jagub küll.Sulle väike külakost kah
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/R ... 0604340418 kliki +/- Nissanipilte
SQR-i chipiga Nissan200sx.400+HP.Tüüp sõitis ringi,pesapallikurikas ukse küljetaskus.Rahumeelses Rootsi väikelinnas.Nagu Mad Max.

_________________
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2007 4:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2006 13:41
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Vabandan resolutsiooni pärast. http://video.google.com/videoplay?docid ... 7894&hl=en

_________________
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2007 10:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Video lõpp oli eriti lahe :-D Kõva tulemus...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.08.2007 20:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 23:36
Postitusi: 17
Kuidas sellega märja ilmaga sõita saab üldse? Pidamist ei tohiks küll pea ühegi käiguga olla, roolimist selle võrra rohkem jälle. Mul isegi viggeniga kadus esimesel kolmel käigul pidamine kui pöörded 2500-ni jõudsid. Seda siis niiske asfaldiga, kuivaga sama esimese-teisega ja tegu oli täiesti tehasekonfis masinaga. Aga edu igatahes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.08.2007 12:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2006 13:41
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Iff kirjutas:
Kuidas sellega märja ilmaga sõita saab üldse? Pidamist ei tohiks küll pea ühegi käiguga olla, roolimist selle võrra rohkem jälle. Mul isegi viggeniga kadus esimesel kolmel käigul pidamine kui pöörded 2500-ni jõudsid. Seda siis niiske asfaldiga, kuivaga sama esimese-teisega ja tegu oli täiesti tehasekonfis masinaga. Aga edu igatahes


Ega ma märja ilmaga ei kipuks eriti.Aga rootsi sepad on hullud.Testsõit on nagu magustoit,ilmastikuolud eriti ei koti.Liiklus ka eriti mitte.Mina kobisin videokaameraga tagaistmele,Pampersid püksis.Frank ja Tobias kaifuitasid ees.Eks tal oli TCS peal.Kui vastutulevast autokolonnist hakkas üks tüüp mööda trügima oli sitt tunne küll(videos on seda kuulda ka).Frangi testsõidud on kõik sellised,et kui autost tervena välja tuled,oled mõnda aega kontaktivõimetu,lubad kirikule kroonlühtri annetada(pärast piirdud muidugi küünlajalaga)Tüüp on võistelnud SLC Endurance sarjas 8)

_________________
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.09.2007 17:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
uskumatu, et originaal kast sellist pauku talub. fordil suutsin näiteks kolmaniku võrra tõusnud jõuga peavõlli hambad maha sõita. viga sai alguse küll laagri lahkumisest, mitte võlli enda kehva metalli tõttu, aga siiski.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2007 0:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
hea näha teisi esiveo ehitajaid :)
oled rada proovinud? kui kunagi rohkem vaba aega sooviks näha su masinat!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.09.2007 18:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2006 13:41
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Jaan kirjutas:
uskumatu, et originaal kast sellist pauku talub. fordil suutsin näiteks kolmaniku võrra tõusnud jõuga peavõlli hambad maha sõita. viga sai alguse küll laagri lahkumisest, mitte võlli enda kehva metalli tõttu, aga siiski.

Stage 4-ga (310 hp) õnnestus minulgi difrihammakas hambutuks sõita.Tõsi keegi eelmine omanik oli see,kes kasti modis.Käigud olid lühemaks tehtud,et jõudu rohkem oleks.Stage 4 ja Low End Torque tegid oma töö :( Aga küll me ka sellest kastist jagu saame :-D

_________________
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.09.2007 18:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2006 13:41
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Kuuno kirjutas:
hea näha teisi esiveo ehitajaid :)
oled rada proovinud? kui kunagi rohkem vaba aega sooviks näha su masinat!


Rajani pole veel korralikult jõudnud :oops: Saabiklubi Miilil sai korraks Kiltsil üle raja jalutatud,neljanda käiguga pisut vajutatudki.Tulemuseks 226kmh ja plokikaanetihendi järjekordne õhtaleminek.Mootor on maas,läheb oma kodumaale tagasi.Seal pannakse terasrõngastihend pääle ja kevadel tõmbab näo taas naerule.Talvised plaanid on LSD,paint shop,mootoriruumi ventilatsioon ja veel nipet-näpet.

_________________
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.09.2007 1:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.04.2006 0:50
Postitusi: 16
Asukoht: Turboklubi
Väga kõva töö ja kõva auto! Pilt
Hirmus uudishimu oleks teada, kas ja mida Sa selle auto kergemaks saamise nimel teinud oled või teha plaanid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.09.2007 3:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2006 13:41
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
krss kirjutas:
Väga kõva töö ja kõva auto! Pilt
Hirmus uudishimu oleks teada, kas ja mida Sa selle auto kergemaks saamise nimel teinud oled või teha plaanid?


Kui tõsisemaks andmiseks läheb...?Kõik ülearune välja!Päris kindlasti ei tule audiotuuningut,kuna muusikat ma tööst vadal ajal ei tarbi eriti ;) Carbon keredetailidega SAABi jaoks on lood vähe nirud,ainult "custom made" tuleb kõne alla.Kalliks läheb.Eks ma vaikselt kompan seda asjandust.

_________________
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11