Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 7:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 06.08.2007 0:49 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
niisiis lisan oma auto ka kritiseerimisele kuna ise olen suht algaja ja teen pikaajalisemat projekti samas kuna vaja siis pean ka seda autot kasutama vahepeal aga eks kõik tööd sellega siis üritan siia ikka ülesse seada, et saaksid targemad õpetada ja kritiseerida :)

Autoks siis nigu mainitud 1993 aastal sündinud Honda accord millele on aiste vahele istutatud 2.0 96 Kw -ne mootor millest mina tahaks rohkem saada kuid mitte tänavaliikluses idiootsusteks vaid, et kunagi jõuaks ka niikaugele, et julgeks selle autoga kiirendusrajale astuda


bla bla lisajuttu auto kohta... bla bla bla said kõik aru???

ok ärge põdege esi kolmikusse ma ei pürgi niipea neid kohti jagage ikka omavahel :badgrin: .. veel :-D

juttu siis veel autost...

mina selle kätte sain oli see täis stock ja sealt hakkasin edasi aretama algselt siis endale mugavamaks.... nahksisu, sport rool, short sifter(homemade) väike puit imitatsioon.. pedemajakad ja muu selline iluasjandusehunnik... :oops:

no kui lõpukas sport püti alla sain siis sai ka heli osa täiendatud kuid üks heli mis mulle meeldib jäi puudu ja se heli oli see mõnus vilin ja vtssss käiguvahetustel :oops:

võtsin siis kätte ja otsisin hetkel rahakotile paitavamalt tunduv turbo kit(pole tutikas ja pole originaal) see siis sai e30 pealt kunagi oli selle kasutaja mihkelm'i e30 318 punane ja nutukene teadmisi siit foorumist ning niipalju kui ma tehnilisest ingliskeelest kirjapildis aru sain sai ka asja realiseerima hakatud

muidugi asi kõik ikka veel poolik kuna ajanappus ja ega need pääsukesed tõusevad ka liiga ruttu rahakotist lendu kuid eks pikapeale saab ka minust asja 8)

liasame natukene ilustreerivat materjali ka siia hulka (ärge pange tähele seda natukest roostet mis auto pealt leida võite... selle eemaldamiseks veel aega küll)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

ja nüüd siis tööde juurde tagasi

esimene fotosessioon... see muidugi juba peale kütuserõhu regullaatorit ja peale õlisurve tatsiku auku kolmiku lisamist

Pilt

kütuserõhk ja õli rõhk on näidustatud hetkel käepäraste vahenditega

Pilt

fule pressure regulator

Pilt

õli äravool otse karterisse(krt kus oli jebimist)

Pilt

cooler

Pilt

cooleri asetus peale valmimist oleks vast selline

Pilt

Pilt

blow off on hetkel installimatta kuid olemas ja

Pilt

end of day one

Pilt

täna sai siis kollektorit moditud natuke millest kahjuks pildimaterjal puudub ja muidugi mille üle ma niiväga uhke ei ole ka kuid tänasest päevast sai siis õhtul tehtud ka lõppkokkuvõtteks paar pilti, et saada aimu sellest palju asi edasi liikunud on... ehk mitte mõhkugi :P

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

ah aitab ka ... väga pikale läheb juba...

aga no installida on veel vaakumi osa ja rõhu torustik plus sinna kuuluv... ja no kui juba siis tööle saab siis hakkab elektroonikaga jamamine pihta alles...

ja räägime rõhust... mina hakkan 0-st pihta ja mida aeg edasi ja mida rohkem jõuan juurde teha seda kõrgemaks see ajapikku tõuseb kuid päris 800 heppast autot plaanis teha pole kuid kes teab mis aeg ja juurde õppimine jne näitab


nüüd andke kommentaaridel ja kriitikal lennata


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2007 11:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
väga kena, keevitused on nati koledad, aga harjutamine teeb meistriks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2007 11:47 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
ega jah keevitamisoskused on kodukootud ja no niipalju on keevitada, et kui valmis saab on mul keevitamine ka selge juba :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2007 11:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 10:18
Postitusi: 161
loodan, et kolle ei hakka tükke loopima muidu varsti turbo õhtal


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2007 11:55 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
ehk räägid lähemalt?? mismõttes tükke loopima...


ega samas jah otsin kedagi kes teeks uue kolle või siis paikaks selle ära... mulle ei meeldi see plaadi osa kohe mitteüldse seal


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2007 11:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Sa oled vist need keevitused teinud ilma CO gaasita, e. räbusti traadiga. Ole ettevaatlik, selline keevitus ei ole tavaliselt gaaside ega vedeliku kindel.
P.S näeb muidugi vastav ka välja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2007 13:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2007 11:07
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
Toetan õigekirja :!:


Viimati muutis tarzic, 07.08.2007 17:59, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2007 17:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
mis keevitus aparaat see on üldse?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.08.2007 19:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Tükkide loopimise alla mõeldi seda, et kui käima paned ja pillile valu annad siis kehv maerjal võib sulama hakkata ja metalli tükke turbo poole saata. Kui sealt labade vahelt see jupp läbi käib siis see hea ei ole.


Ehituse osas "thums up" aga honda puhul võib kõrge surveaste sulle mootoriga kätte maksta. Niiet kui sõtma saada ära vast väga kohe paaru anna ja kuula detonatsiooni muidu mingi moment on mootor katki.

Sama honda ju suht levinud tuunimise masin ja kindlasti on võimalik osta komp "madalasurveastmekolbe".

EDU!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.08.2007 1:45 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
einoh ega ma hetkel seda lennukiks ei ehitagi 8) lihtsalt enamasti õpimise põhimõttel saab see projekt omale jalad alla ja ega enne mootori sisu vahetust polegi plaanis eriti paaru panna lihtsalt mõned otsad siia sinna(tööle<-> koju) saab sõidetud, kuid ega midagi suuremat plaani ei võta enne tõsisemat ehitust



TO Miq: aparaat ise telwin aga jah tõesti ilma CO-ta keevitatud.


Samas mainin ka selle ära, et ega ma keevituses just mingi kõvem käsi ei ole ka, kuid kusagilt tuleb ju õppimist ka alustada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.08.2007 7:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2004 11:15
Postitusi: 50
Asukoht: Tartu
Kasutades kvaliteetset täidistraati on täitsa hea. See mis aparaadiga kaasas on täitsa saast, Lincoln Electric on juba teine asi. Masin peab olema teisiti häälestatud ja täpsemalt.

_________________
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.08.2007 12:16 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
aga kas keegi teeks mulle kollektori minu kokku käkerdatud kollektori asemele kuna minu käkerdatud kollektoril juba see plaadi osa on natukene vääga rõve ja kui au olla siis ka liiga lühike...


kas keegi keevitaks 2 90 kraadist ja 2 45 kraadist nurka ühte torusse ja sealt turbsi??? samas tahaks ka soodsalt kuna juba küllalt palju raha matnud tegemisse ja järgmist kuud ka oodata ei viitsi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.08.2007 12:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
mis veel keevitamist puudutab, siis ma sootitaks sul niisama harjutada mingite suvaliste tükkide peal. Kui sul hakkab juba enamvähem korralikult siduv õmblust tulema, siis sa koogid kõik lahti mis sa siia maani teinud oled.

harjuta!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.08.2007 15:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma ka vaikselt harjutan seda keevitamise teemat.
Hakkab juba vaikselt välja tulema, vähemalt tunduvalt parem kui varem.
Ise kasutan AgaMix-i keevituse tarvis ja jääb tunduvalt parem kui räbustitraat.

Viimane kronsa mis coolerile keevitasin hakkas juba endale ka meeldima :-D
Võibolla asi selles, et just enne panin tutika traadi ja gaasi suunaja.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.08.2007 20:26 
Eemal

Liitunud: 10.11.2006 10:42
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kui keegi sulle teeb siis ütle mulle ka ma tahaks ka odavat torukollet :-D

_________________
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11