Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 22:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.08.2007 23:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Mihkel kirjutas:
Võibolla asi selles, et just enne panin tutika traadi ja gaasi suunaja.


osta pritsmevastast aerosooli või pastat ka :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.08.2007 0:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
mart154 kirjutas:
Mihkel kirjutas:
Võibolla asi selles, et just enne panin tutika traadi ja gaasi suunaja.


osta pritsmevastast aerosooli või pastat ka :)

Aerosool täitsa olemas aga ei viitsi eriti kasutada seda.
Peaks vist hakkama tihedamalt kasutama.

Olulisim asi mudiugi keevitamise juure son see, et vool ja traadi kiirus oleks antud materjali jaoks sobiv.
Siis tuleb ka ilus õmblus.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.08.2007 21:41 
Eemal

Liitunud: 30.07.2005 20:19
Postitusi: 4
väga huvitav teema! endal käivad juba pikka aega mõtted peas, et just sarnase mootoriga (f20a4 98kw) prelule puhur peale saada. Loodan, et oled nõus mulle nõu andma kui endal asjad korralikult tööle saad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2007 1:00 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
mootor on F20A1 mis erineb F20A4-st surveastme poolest mul nimelt madalam...

aga eks ma ikka võin nõu ja jõu ka edasi anda kui ise tänu siinsetele inimestele ja nende mõningasele abile lootes selle pilli käima saan :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2007 12:13 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
oskab keegi öelda palju võiks olla turbosse mineva õli surve??? minul on see nimelt 6 bar'i, et kas see on normaalne või peab rohkem/vähem olema??? :oops:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2007 20:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
oleneb turbost aga 1-1,5 peaks olema hea küll vastasel juhul hakkab ta sul kas sumpsi või sisselaskesse taguma seda õli...

tegelt kui sa tehnilist osa lugeda vitsid siis seal enamus nendest teemadest väga põhjalikult ära räägitud

näiteks nagu siin:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.08.2007 0:02 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
asiu selles, et täna avastasin ka, et õli jooksebki nii väljalaskesse kuyi sisselaske torusse...


krt kuidas ma selle surve maha saan nüüd???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.08.2007 0:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
sellest on ka siin räägitud, mõtle nii, et sa ei ole esimene kes on selle foorumi toega turbot peale pannud, seega enamik põhilisi probleeme on ära lahendatud. kasuta otsingut - niisama lugemine tuleb ka kasuks.

peab õli peale voolule mingi takistuse ette panema, millel oleks läbi laske ava mingi 1-1.5mm diameetriga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.08.2007 22:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Aigo kirjutas:
oskab keegi öelda palju võiks olla turbosse mineva õli surve??? minul on see nimelt 6 bar'i, et kas see on normaalne või peab rohkem/vähem olema??? :oops:
Mille järgi ütled et se on 6 bari? kas panid väljavõtte otsa kella ja lasid nö tupikusse? :roll: surve oleneb ikka sellest kuidas ta sealt turbost minema saab.....st äravoolu torust suures osas. Pakun et mida rohkem õli turbost läbi käib seda parem aga mida väiksema survega (teatud piirini) seda pikaealisem ehk. (Nii turbole, kui jääb ka muule õliringele rohkem survet)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.08.2007 1:15 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
mõõdetud on umbes 30cm enne turbot ja läbivana...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.08.2007 12:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Selge, siis on seda ilmselgelt palju ja tuleb kuidagi piirata (kitsenduse näol)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.08.2007 17:21 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
aga täna siis paigaldasin need käkerdised külge(mingid roostevabast ehitatud ja sama hullult keevitatud nagu mina seda teen)

ja sain proovida... kuigi heitgaase tuli isegi kollektori ühe otsa vahelt välja ei tähendanud see turbo pöördesse minekul hullu midagi...

siis sai õli ära vahetatud, et oleks parem määre ja lisasin õlile xado õlilisandit mida kõvasti kiidetakse ning jäin lootma, et äkki nüüd on võimalik ka sõita.. nääh kahjuks eriti mitte

ei jooksnud mootor kinni vaid rämedat suitsu hakkas tagant ajama mis mulle kohe üldse ei meeldi... ja sai siis proovitud ka õli survet vähendada turbosse kuid tundub, et asjatult, sest kardan, et lasin juba selle seibikese üle, mis seda õli peaks õlituse osas kinni hoidma kuna isegi 2 bar rõhuga õli tuli õrnalt pritsides turbiini mootorisse minevast osast välja

seega nüüd raha koguma ja uut tjurbsi otsima... hea oleks kui saaks "bolt on" ehk siis KKK K14 turbo koos väljalaske flantsi'ga kuna minu omal on keegi ull sellle sinna keevitanud


rõhku näitas kell minul 0,2 bar mis oli gi see mida alustuseks tahtsin ja kütusesurve ajasin 2,5 bar bealt 4 bar peale sai ka hästi kiirendada

kiirendasin siis koduküla vahel ja kurvist teise käiguga ja sirgetpidi küla ääre poole(arvake kes mind seal ootas radar käes :? )




nüüdseks auto tehaseseades kuni uus turbo olemas ja saab hakkata uuesti peale laadima...
see on selle, et ma alates esmaspäevast pean selle pilliga tööle käima


muideks: kõigile teadmiseks see auto töötab originaal aju pealt, vahetatud on pihustid kuid samas surveaste silindris on 10,3:1 ja üksainus originaal plokikaane tihend ning originaal kolvid...


kuid nüüd kuna nigunii ootamiseks läheb siis ehk oskab keegi öelda kust ma saaksin madalsurve kolvid, kõvemad kepsud ja kas plokikaane tihendit on metallist sellele mootorile (F20Z1)

muidugi kõik minu keevitused on vaja ka vahepeal uued lasta teha ... igalt poolt sutsub läbi


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11