TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Toyota Supra 3.0T Markel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2880
20. leht 21-st

Autor:  pr8 [ 08.06.2009 8:50 ]
Teema pealkiri: 

indro kirjutas:
Markel tegi peale võistlust veel paar testsõitu ka, viimases tuli ka päeva parim aeg.

9.435@252.758 60FT 1.657

Speedestil 8.9, yeah!

Autor:  Laisu [ 08.06.2009 9:10 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Kas Markel sõitis 10.5" laia rehviga (nn B-klassi omaga)?


Jah, nii see oli.

Autor:  pr8 [ 08.06.2009 9:29 ]
Teema pealkiri: 

Mis mõte oleks järgmise etapi jaoks testides mõne teise rehviga sõita? See ei anna ju midagi, mahavisatud aeg, raha ja juppide ressurss.

Autor:  Markel [ 09.06.2009 13:24 ]
Teema pealkiri: 

täpselt!

tegelt on see 10,5 tolli lai ja 29,5 kõrge rehv päris ebameeldiv suurtel kiirustel :)
palju hüpitab ja samas ka julmalt külgliikumist :)

Autor:  AndresZ [ 09.06.2009 19:58 ]
Teema pealkiri: 

Markel, sind tahaks näha Soomes Alastaros liimipeal :) Siis näeks reaalselt ka seda, milleks see masin võimeline........

Autor:  Samvel [ 09.06.2009 21:06 ]
Teema pealkiri: 

liimil sellise lõpukiirusega sõidetakse 8sek keskele +/-

Autor:  Markel [ 13.06.2009 23:09 ]
Teema pealkiri: 

siis ei saa ju minna :) hakatakse kohe teist puuri nõudma ;);)

Autor:  pr8 [ 20.06.2009 23:36 ]
Teema pealkiri: 

Re: arutelu Markeli ja Samiga

http://www.rosslertrans.com/

(hetkel vist saidil mingid kalad)

TH210 reiting on UNLIMITED, mis on põhimõtteliselt TH 400, aga esimene käik on 2.10 vs stock 2.48, kuna 2000+ hj Pro Modidel ei ole vaja 2.48 ülekannet.

Autor:  Markel [ 24.08.2009 10:58 ]
Teema pealkiri: 

pole pikalt kirjutanud, kuid jah:

9,2 nüüdsest siis parimaks ajaks ja ikka leiad ju hooaja viimaseks sõiduks õiged düüsid ja muudd settingud.

Igaljuhul see th400 mis mulleon sattunud on täis PASK ruudus, ei valetan - >KUUBIS.
kuigi seal on väidetavalt nüüd 2000+hp kannatavad paketid sees, ei ole mina sellega rahul , kuna iga krdi võistlus pead uue kasti praktiliselt ehitama ja see kast toimetab iga kord erinevalt .Ja kasti õlipump pole päris see mis ta peaks olema jne jne jne
Seega kõik kes usast asju tellivad, palun veenduge enne et te saate korraliku asja. ja MVP motorsporti ärge palun käigukasti tellimiseks kasutage. mis sest et neil endil sõidetakse väidetavalt sama kastiga 8,3 ja kiireminigi
Aga mis peamine, et meie auto on võimelikne kiiresti liikuma ja seda me veel see aasta ka teeme. Samuti on ju super see, et meie mooter kestab ja kestab ja kestab jne jne. ptui-ptui-ptui
Ja mul on siiraalt hea meel eesti uue B-klassi meistri üle!!! tubli Ilmars!
Aga siis järgmiste kiirete kohtumisteni

Autor:  tmac [ 25.08.2009 22:38 ]
Teema pealkiri: 

:bb Hooaja lõpetamisel näeme rsk kui mitte enne. 9.2 tubli tulemus. Kasti suhtes ega sul vist valikut ei ole kui miski PG kast

Autor:  Raceboy [ 25.08.2009 23:03 ]
Teema pealkiri: 

Ikka on, nt stock 6k kast tagasi panna? Sellega on sõita veidi raskem, aga vähemalt ei lähe katki.

Autor:  AndresZ [ 25.08.2009 23:16 ]
Teema pealkiri: 

Kui vahetada sellel th400-l õlipump, mis kestab pöördeid, siis saab väga edukalt selle kastiga sõita :) Aga egas muud, kui jälle alt ära ja Soomepoole teele :roll:

Autor:  Samvel [ 26.08.2009 20:50 ]
Teema pealkiri: 

Stock Getrag oleks samm tagasi, ei suuda sünkroniseerida meile vajalikel pööretel. Samuti ei ole sõit sama sujuv kui automaadiga, mis on ülioluline just meie radadel ja piiratud rehviga. Niigi on väga tricky pidamine leida. Lisaks kokkuvõttes on tõenäoliselt ka kallim tänu pidevale kasti hooldusele ja sidurile. Race manualid on B klassis keelatud ja dog-box sisu on minu silmis küll ülehinnatud.
Seega reaalseid variante on tegelikult 2 - saada TH toimima või PG. Ise pooldaksin praegusel hetkel juba PG, kuid nüüd väheke hilja kui THga nii palju n.... nähtud.
Anyway, täna saatis Markel kasti taaskord Soome ja loodetavasti saab kasti mure ükskord juba lahendatud. Niigi terve hooaeg selle nahka läinud. Väga nõme oleks alustada uut hooaega samade probleemidega.
Ja kahjuks põhjus ei ole ainult õlipumbas ja pööretes...
Enda poolt loodaks see hooaeg veel TH murede lahendamist ja Markeli isikliku rekordi parandamist AC dragil ;)

Autor:  |Marko| [ 06.09.2009 11:34 ]
Teema pealkiri: 

Samvel kirjutas:
Enda poolt loodaks see hooaeg veel TH murede lahendamist ja Markeli isikliku rekordi parandamist AC dragil ;)

Oli tore teid näha meie üritusel! Kahjuks küll ajutine vihm segas natuke, kuid siia pole midagi parata. Sedapuhku sai Markel parimaks võistlustulemuseks 9.259 sek 256 km/h 1.513 60ft. Tulemused on siin - http://www.drag.audiclub.ee/tulemused.php

Pilt
Pilt

Autor:  indro [ 06.09.2009 12:20 ]
Teema pealkiri: 

Peale ametliku osa lõppu sõitis Markel kaks sõitu veel ja ühtlasi ka isikliku parima - ET 9.208@252.758 60FT 1.452

Võistluse käigus õnnestus tal ka B-klassi kehtivat lõppkiirusrekordit parandada ET 9.259@256.356 60FT 1.513, aga kahjuks ei jäänud backup 1% piiresse.

20. leht 21-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/