Toyota Supra 3.0T Markel
Toyota Supra 3.0T Markel
Lõpuks siis oleme niikaugel, et VIST tuleme Battery´le välja!
Natuke pildimaterjalika
http://beta.album.ee/node/10895543/50067661
Peatse kiire kohtumiseni
Markel
edit: pealkiri
Natuke pildimaterjalika
http://beta.album.ee/node/10895543/50067661
Peatse kiire kohtumiseni
Markel
edit: pealkiri
Viimati muutis Markel, 19.09.2007 21:26, muudetud 1 kord kokku.
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Hehee, ma täna silmasin seda kõrvitsat, mis seal vahel on
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Esimesed ristsed siis uuele mootorile tehtud.
Sissesõit sai alles teel Pärnusse lõpetatud, kuid raud on aus ja näitas end vägagi heast küljest.
Es-tuningu rahvale VÄGA SUUR KIITUS !
12.2 pole ka paha aeg võistlushommikul seadistatud auto kohta, millele üldse kolm ja pool tundi seadistusaega kulus.
Järgmine kord siis juba drag slickiga ja küll me ta vahepeal ka paremasse seadesse saame. 6500rpm i pealt käiku vahetades tunned kuidas auto just liikuma hakkas ja siis kohe käiguvahetus - nii need asjad ei jää!
Nii et proovime siis tartus uuesti ja fookusesse võtame ikkagi järgmise hooaja!
Ma proovin vahepeal 5nda käigu ka üles leida
Markel
Sissesõit sai alles teel Pärnusse lõpetatud, kuid raud on aus ja näitas end vägagi heast küljest.
Es-tuningu rahvale VÄGA SUUR KIITUS !
12.2 pole ka paha aeg võistlushommikul seadistatud auto kohta, millele üldse kolm ja pool tundi seadistusaega kulus.
Järgmine kord siis juba drag slickiga ja küll me ta vahepeal ka paremasse seadesse saame. 6500rpm i pealt käiku vahetades tunned kuidas auto just liikuma hakkas ja siis kohe käiguvahetus - nii need asjad ei jää!
Nii et proovime siis tartus uuesti ja fookusesse võtame ikkagi järgmise hooaja!
Ma proovin vahepeal 5nda käigu ka üles leida
Markel
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Sai jah natuke hullu pandud ning võideldud ajaga ja igasuguste tehniliste muredega. Tundus nagu mitme ööpäevane tehniline maraton ei lõppegi. Tavaliselt sellised asjad hästi ei lõppe, kuid seekord läks õnneks. Auto viimaseid ehitus-seadistushetki meenutades hakkab kohati lausa naljakas. Supra oli kapriisne ja punnis vastu nagu tüdruk, kuid Markel oli järjekindel ning sai ikkagi oma
Pole üldse paha tulemus antud olukorras ja siit on hea jätkata
Pole üldse paha tulemus antud olukorras ja siit on hea jätkata
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kapotialusest võiksid pilte teha!
Ja rauast võiks ka rääkida.
Suure tõenäosusega CP kolvid, Crower kepsud, Virtualworks sisselase, Titan Motorsports kütusesüsteem, väljalase oli midagi midagi uut mulle. Intercooler oli 100+mm paksune, arvatavasti Greddy toodang. Torutööd oli ES-i poolt tehtud ja vägagi viisakalt. Crank damper oli ka SFI kõlbuliku vastu vahetatud.
Kas kaant ka näpiti? Mis nukad, kas populaarne 272/272 combo?
Turbo oli kõrvitsa suurune, kuid täpsem info on salastatud nagu ma aru sain .
Sidur on sul see sama Carbon-carbon mis alguseski? Või juba kangemat vaja.
Kogu seda kompotti peaks juhtima AEM EMS.
Jään ootama madalaid 10-neid.
Ja rauast võiks ka rääkida.
Suure tõenäosusega CP kolvid, Crower kepsud, Virtualworks sisselase, Titan Motorsports kütusesüsteem, väljalase oli midagi midagi uut mulle. Intercooler oli 100+mm paksune, arvatavasti Greddy toodang. Torutööd oli ES-i poolt tehtud ja vägagi viisakalt. Crank damper oli ka SFI kõlbuliku vastu vahetatud.
Kas kaant ka näpiti? Mis nukad, kas populaarne 272/272 combo?
Turbo oli kõrvitsa suurune, kuid täpsem info on salastatud nagu ma aru sain .
Sidur on sul see sama Carbon-carbon mis alguseski? Või juba kangemat vaja.
Kogu seda kompotti peaks juhtima AEM EMS.
Jään ootama madalaid 10-neid.
Henri & muud huvilised,
väljalase - custom made in EStonia
IC - custom made in EStonia
kütusesüsteem - Titan on ainult latt, muidu custom made in EStonia
turbo - info n/a
kaan - of corse
sidur - uus, peaks olema täiesti piisav
aju - AEM, õnneks & kahjuks, tuned by Samvel
Aga nüüd, võtame pöidlad pihku ja läheme toetame Markelit !!!
väljalase - custom made in EStonia
IC - custom made in EStonia
kütusesüsteem - Titan on ainult latt, muidu custom made in EStonia
turbo - info n/a
kaan - of corse
sidur - uus, peaks olema täiesti piisav
aju - AEM, õnneks & kahjuks, tuned by Samvel
Aga nüüd, võtame pöidlad pihku ja läheme toetame Markelit !!!
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Väike deja-vu oli küll, kuna mina olin ju kohe Maksimi taga ja pidin järgmisena rajale minema!
Igaksjuhuks saigi selline sõit tehtud, et viis korda raja jooksul gaas maha ja 12.4 aeg vägagi omapärane aga 2cl Jäägrit enne starti võttis värinad maha, kuna tean ju täpselt mis maks võis sel hetkel tunda!
Haapsalus teeme üllatuse!
Olge kuuldel!
Tänud toetajaile
Igaksjuhuks saigi selline sõit tehtud, et viis korda raja jooksul gaas maha ja 12.4 aeg vägagi omapärane aga 2cl Jäägrit enne starti võttis värinad maha, kuna tean ju täpselt mis maks võis sel hetkel tunda!
Haapsalus teeme üllatuse!
Olge kuuldel!
Tänud toetajaile
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Tore, et auto juba liigub ka
0.234 225 10.378
PS. Iga sõit läks kiiremaks:
0.038 225 11.568
0.640 225 11.313
0.407 212 10.920
-0.396 230 10.506
0.234 225 10.378
0.234 225 10.378
PS. Iga sõit läks kiiremaks:
0.038 225 11.568
0.640 225 11.313
0.407 212 10.920
-0.396 230 10.506
0.234 225 10.378
Viimati muutis Ice, 09.09.2007 22:12, muudetud 2 korda kokku.
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks