Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 314 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2009 19:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Tsiteeri:
Eesti rekord B-klassis on ju sõidetud sinna mittesobiva autoga, seega kavas see ikka korraliku B-klassi masina ja inimese nimele vormistada


oot, kuidas sellest nüüd aru saama peaks??

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2009 20:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Vihjati Krumi auto mittesobivuse kohta "B" klassi autona.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2009 12:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
kamoon mis võrdlused.
ringrada vs drag on sama mis võrrelda 10ne võistlust ja 100m jooksu.
kumb on keerulisem? Kas iga ala tasemel osata või ühte ala perfektselt osata.
Mina küll ei tea.
Praegu on lihtsalt asi selles et imo Markel on veel perfektsusest kaugel, ning enamusel juhtidel ei tohiks olla probleemi samale tasemele jõuda 1-2 aasta jooksul.
Enamuse all mõtlen siis selliseid juhte kes reaalselt on juhi omadustega, kes tegelt ka tahab kiiresti sõita ja ei karda oma hobust liiga palju.

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2009 13:57 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Samvel kirjutas:
mis te jahute, m.a. on triatlon palju keerulisem ja vaimselt/füüsiliselt raskem kui 20min ringrada :-D :!:


Sam, mõtled Ibiza triatloni?

1. Süüa
2. Juua
3. Seksida

Siis on jah 20 min pärast ajutine nõrkushetk! :)

Aga asjast ka: hooaja vahelejätmises pole midagi erilist, drag pole F1. Mitmeid lugusid on, et nooruses kiirendas, siis tuli pere, maja hüpoteek ja business ja 20 aastane paus. Siis istus oma miljonite otsas ja mõtles, mida edasi teha. Kalalkäimine ei huvitanud, seega tegi dragi tiimi, ja mõistagi korralikult, mingeid vajalikke kulusid kokku ei hoitud. Enesestmõistetavalt tulid ka vägagi korralikud tulemused...

Näiteks Top Fueli võistleja, "Kuldne Kreeklane" Chris Karamesines on 80 aastane!!! Kreeklased on lõuna-euroopa soomlased! Ehk sama hullud. :)
Mis tema sõiduoskusse puutub, siis enne rajapiirete tulekut lendas rajalt välja, tegi 360* spinni, rajale tagasi ja võitis! Samuti on ta Top Fueliga finishijoonel täiesti risti olnud. Aga kõik oli kontrolli all! :) Ja ta oli 1960'ndatel "vanamees"! :)

http://www.nhra.net/50th/top50/C_Karamesines30.html

Kas 150K pole mitte liiga mõistlik?

Ja kliendil peaks tagataskus ka natuke varu olema. IMHO inimesed ei tea päris hästi, mis värk on. Muidugi, kuidas nad peaksidki, kui pole ise tegelenud. EE's seisab paraku paar asja...

Ma arvan, et iga mootoriehitaja teab liigagi hästi, mis on "bolt on"! Kui oled 3 mootorit teinud, on neljanda jaoks jupid olemas...

Ja peaks olema tegevusplaan kui illustreeriva vihjena: Näiteks ühel Top Alcohol Funny Car'il läksid pöörded käest ära, "kepsud kannatasid 11700, enne kui ma neist üle sõitsin!!!" :)

Aga positiivse lõpuna, et USA's tulevad sponsorid juba tagasi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.03.2009 14:27 
Eemal

Liitunud: 07.02.2006 2:22
Postitusi: 175
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad
Pärtel kuidas any of that BS you are talking seotud markeli ja tema tegemistega.


Mis puudutab väljendit B-klassi rekord ,siis see on igati vaieldav väide. nende jaoks kes Eesti dragimaailmas vähe rohkem ringlevad on kaido väga kiire auto muidugi pinnuks silmas. Mahtus ta ju eelmise aasta reglemendis igast asendist B-klassi.

See aasta on ,aga teised lood ja teades markeli auto potensiaali ,siis kui kõik peab on oodata kiireid aegu. Vaenlased ei maga, sest Zausajevs käis eestikate lõpetamisel välja veksli ,et III koht II koht on käes. Jääb üle ainult I kohta jahtida. Lätlaste evo ,mis norrisdesign omi hobuseid kasvatab on muidugi suur küsimärk veel ,aga ma tõsiselt loodan ,et tuleb sealt konkurentsivõimeline auto.

Markelil ei ole muud teha kui kas püss nurka visata kui papiga ei mähi või siis tulla ja sõita nii kiiresti kui vähegi võimalik.

_________________
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2009 23:14 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Kallis tmac, ära üldse muretse, Markel ja Sam, kes on väga intelligentsed inimesed, oskavad BS'i ja tarkuseterade vahel vahet teha!

Asjatundjana tead ka sellist lehekülge:
http://bhra.ee/index.php/page,rekordid

Millegipärast on nii D-klassi kui ka Raadi rajarekordi lõppkiirused, s.t. suurimad võimsused Erkki käes, kusjuures mõistagi jäi väga palju "lauale". Meil oli 2007 hooajaga võrreldes +300-400 hj aga parim aeg kehvem, kui eelmine hooaeg. Mis sa teed, kui põhja saab panna alles 200 peal.Ja pool milli maksvat mootorit näppima ei lasta just igaüht. Asjad pole nii lihtsad. Ehk mida Sam on kogu aeg rääkinud...

Muidu pole Markel, Sam, Viljar, Kaido Krum minule kunagi pooltki sõna halvasti öelnud. 1000 hj on austamistväärt, sõltumata kust ta tuleb. Lihtsalt on tehnilist juttu nii palju ja muidugi sõbralikku naeru ja mitte vähe!!! :)

Aga teemasse ka, kui näiteks Viljar on roolis, siis lihtsalt näitad, kus miski asi on ja mõned õpetussõnad ja kõik, kuna tead, et ta oskab seda sitta!

Aga mida teha inimesega tänavalt? Koolituse üle tuleb korralikult mõelda...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2009 10:32 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
Video ka Markeli autost, peaks igast asendist asja selgitama: http://tv.motors24.ee/artiklid/Placement/Frontpage+main/6493-Xtreme+Motors+-+1200+hj+Toyota+Supra.aspx


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2009 19:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
tänaseks siis TH400 kast all, kuid väikseid bolt-on probleeme ilmneb ikka-homme saame ületreimisest viimased detailid ka kätte :)
Siis veel mahlad sisse ja nuppu!
ehk siis hooaeg alaku!

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2009 23:49 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Kelle toodang?

Kelle turbiin?

Diameeter?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2009 23:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
kast tellitud MVP motorsport ist, kuna sain ka muid asju sealt suprale.
Arvatavasti on JW või miski sarnane,kuna hinnaklass sama mis sealtki võttes.
Turbiin ProTorque Converters custom work 3500/6600
Aga mis diameeter, seda ma ei teagi hetkel, igaljuhul istub Supra originaal kojas:) seega päris väike

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.05.2009 11:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
nüüd siis esimesed katsed mittetilkuva kastiga tehtud ja väga hästi toimetab. natuke peab veel NOSi seadistama ja siis juba kiireteks sõitudeks valmis.
Loodame, et ilm ja kõik muu ka peab!

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.05.2009 18:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
http://ekspressauto.forte.ee/news/auto/ ... d=23343687

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 21:37 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
http://www.youtube.com/watch?v=u6LxaAVFuRI

http://www.youtube.com/watch?v=-DBVgAqbNW0

BO:
http://www.youtube.com/watch?v=X_umAxq5Qlw

Fresh air systemit (õhuvoolik kiivri külge) ei taha?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2009 23:15 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Markel tegi peale võistlust veel paar testsõitu ka, viimases tuli ka päeva parim aeg.

9.435@252.758 60FT 1.657


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2009 8:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kas Markel sõitis 10.5" laia rehviga (nn B-klassi omaga)?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 314 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11