Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 14:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 314 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2007 15:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
Läheb siis jällegi muudatuste tegemiseks, et Samvelile meelejärgi olla :-D
Aga lähemalt juba siis kui pildimaterjali ka lisaks on, ehk siis hoiame talvelgi selle teema elus :badgrin:

PS kõik kes tahavad meie tiimi soponsoreerida - tel 521 5678

Markel

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2007 0:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
hetkel ainult üks vihje - AUTRONIC :)

vihjeid tuleb veel!

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2007 10:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Põhjenda enda valikut EMS suhtes. Miks AEM ei rahulda enam?

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2007 18:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
RICE BURNER kirjutas:
Miks AEM ei rahulda enam?


sest Markel tahab veel kiiremini sõita :-D

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2007 19:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2006 16:13
Postitusi: 49
millest siis puudu jäi?

_________________
It's not turbo lag, it's foreplay!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2007 19:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Laisu kirjutas:
RICE BURNER kirjutas:
Miks AEM ei rahulda enam?


sest Markel tahab veel kiiremini sõita :-D


Aju mark küll iseenesest kiiremini autot liikuma ei pane.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.10.2007 23:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
Laisu kirjutas:
RICE BURNER kirjutas:
Miks AEM ei rahulda enam?


sest Markel tahab veel kiiremini sõita :-D


mis võimalused AEM-il puudusid?
keegi on isegi siin foorumis välja öelnud, et vahet pole mis aju enamusel võimalused samad - loeb ikkagi seadistamis oskus.

jääme järgmisel aastal ootama madalat 9s aega :)

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2007 14:00 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Eks ta nii kipub olema, kuigi ma arvan et aju vahetus ei olnud tingitud AEM puudulikkusest.. pealegi oli maksimi dyno järgi ju juba 1000+hp-d käes ja seda suht madala boostiga.. ma ise pakuks et soov oli teha kogu aju juhtmestik uus ja kasutada veidi lihtsama softiga kergemini hallatavad EMS-i... Markeli autol ei ole enam päris see millega tänaval kulgeda ja mis on n.ö sensibly modified.. seega ei ole ka vaja enam supra originaaljuhtmestiku mille otsas PNP AEM istub.. paljud sensorid ja muud eluks vajalikud seadmed on kapoti all oma asukohta muutnud seega supra originaal "ämblik" oleks vaja vägagi ringi teha.. Lihtsam on leida sellele juhtmestikule ja EMS-ile uus omanik ja teha uus täiesti nullist.. tead mismoodi see tehtud on ja vabaned keerulieset originaaljuhtmestikust kapotialune jääb ilus clean jne jne...



Tsiteeri:
mis võimalused AEM-il puudusid?
keegi on isegi siin foorumis välja öelnud, et vahet pole mis aju enamusel võimalused samad - loeb ikkagi seadistamis oskus.

jääme järgmisel aastal ootama madalat 9s aega

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2007 18:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
põhjenduseks ongi siis tegelikult origonaal juhtmestiku keerulisus ja aem-i mitte väga sõbralik ülesehitus. Samuti nagu öeldud juba, et asi on ikka seadistamises kinni- seepärast ongi probleeme, et mul lihtsam autronic peale panna ja siis rootsis ta väga hästi häälde saada , kui hakata tellima tõelist aem spetsialisti , mille kulud vastavad täpselt autronicu ostu omadega.
Kuid arvestades ajusid, mis eestis liikvel, siis ajul ja ajul on vahe - mitte te kellegil miskit puudu oleks vaid pigem on asi kasutajasõbralikkuses ja väärt info kättesaamises.
Elaks ma usas, poleks ma aju vahetanud, seal on piisavalt mehi, kes ka aem-iga minu soovitud jõu välja häälestavad, kuid kahjuks neid häälestajaid euroopas AEM-ile on väääga vähe ja korra siia tulek maksab 1000+€.
Olgem ausad, et kaaluvõit on ka märkimisväärne- tõstsime just miskit 10+ kg juhtmestikku autost välja, nii et pole paha, kui asemele läheb vaid 2-3 kg

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Viimati muutis Markel, 15.10.2007 18:30, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.10.2007 18:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
lisaks veel muudki teemad- näiteks aem-ile oli vaja Peak and Hold driver juurde osta,mis autronicul on sees !
Samuti pakub autronic hetkel parimat teadaolevat süütevõimentit R500, mis samuti tuli mu autole ära.
ja autronic on tegelt võimeline enamaks kui AEM- tegemist pole mitte et kuipalju jõudu miski ajuga kätte saab, vaid kui lihtne see on ja mida siinkandis paremini teatakse.

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2007 15:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
No räägi mis talvel autoga plaanis. Ei taha head teemat raisku lasta :)

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2007 11:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
Noh, ega meie palju ei plaanigi, kuid enamasti muudame seda elukat kergemaks, tegemist ikkagi 1500+kg autoga.
Aga tehnika poolelt tulid just kohale uued nukad, 272, sama mis juba kiireski sõidus sees olid, kuid teise tootja omad, ennist olid HKS, nüüd ehedad jaapanlased. Vahe on siis tõusus ja seda päris palju nimelt tõusuvahe 1.2mm.
Sellega kaasnevalt sattusime natuke ootamatusse olukorda, kus järsku vajame shim caps´e - mütsikesi klappidele- kui keegi teab mõnda head tootjat, siis võib siia kirja panna, või PM saata. Meil endalgi juba küsimised paaris firmas sees, kuid lisainfo pole kunagi paha.
Peale shim capside probleemi lahendamist laome pea tagasi kokku ja siis juba ootele, millal stendi minna, arvatavasti lähme kuskil Jaanuar veebruar rootsi häälestama ja siis saame reaalsed numbrid ka teada :)

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2007 13:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
tahaks siis et keegi võtaks ette ja mõtleks välja korraliku kontseptsiooni auto välimusest.
Tegemist siis kiirenduses Eesti rekordi autoga b klassis Toyota supra 3.0T MKIV.
Sellel autol peaks photoshopis ära vahetama värvi, ning värvivaliku tegema auto ja sponsorlogode põhjal, mis autole peale lähevad.
Ja muidugi peaks lahendus olema Jap style ning kiirendusega haakuv.
kõik vajalikud materjalid saadaksin otse huvilistele.

Kes on huvitatud oma nime lisamisest ( Designed by............) eesti kiireimale tänavaklassi kiirendusautole, siis palun võtta minuga ühendust markel@baltifiltrid.ee .

parimale preemiaks 1500 EEK


kuna teema on üleval ka teistes foorumites ja lahenduse valime välja kõikide tegijate seast, siis olen kohustatud ka siia võitja teada andma.

Kui kellelgi on tuttavaid, kes on disainis head, siis äkki neilegi mainida antud projektist.
Aitäh

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2007 13:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Vaata siit neid mütsikesi.

http://theorywebdev.com/supertech-perfo ... 50956.aspx

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.11.2007 23:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
valve lash caps
http://www.cranecams.com/?show=browsePa ... r=99424-16
enda masinale sai ka USA-st tellitud


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 314 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11