TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Fiat Coupe 2.0 20V Turbo .:gena:.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2750
4. leht 6-st

Autor:  sada1000 [ 22.10.2007 10:47 ]
Teema pealkiri: 

Uurin seda ;)
Hetkel otsustasin et uut motot ei osta ja kogun forged sisu jaoks raha ja üldse kõik uued jupid sinna sisse... aga nüüd läheb siis aega sellega :cry:

Autor:  sada1000 [ 24.11.2007 18:00 ]
Teema pealkiri: 

Tere.

Täna sai veidi lähemalt kogu info üle vaadatud ning tuleb siiski total engine rebuild + muu ning eelarve peaks sinna 85-100k kanti jääma. Seega jääb auto hetkel seisma (nagu ta juba seisnud on :( :( :( )kuniks kõik jupid-rahad koos.
Kahju on kohe, ausalt... :(
Turbo jääb esialgu sama mis peale sai pandud (gt2860rs 0.86ar). Torud ja FMIC ESi tehtud (tnx) ja muud pudinad ei vaja mainimist.

Juurde veel vaja suurematest asjadest kolvid, kepsud, aju, rõngad, kaane töö, pihustid, Colombo & Briani cams, kütus.. ning neid asju on veel.

Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita :-D ...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla :) Samas jääb auto nö. igapäevaseks kasutamiseks...

Autor:  Marko [ 25.11.2007 2:53 ]
Teema pealkiri: 

sada1000 kirjutas:
Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita :-D ...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla.


ei usu mina et sellise jõuga see sul õnnestub, loota võib kuid pakun et lootust vähe ;)
sul see fiat meeletult raske, juba see teeb oma korrektuuri ja 400hp on see tänapäeval mingi näitaja??? miks ma ei usu seda 3 seas olemist on juba 100K mis on maru väike summa, seda summat tuleb ilmselt mitmeid kordi duubeldada, et asi jumet võtma hakkaks :roll:

Autor:  mulk [ 25.11.2007 3:29 ]
Teema pealkiri: 

Marko kirjutas:
sada1000 kirjutas:
Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita :-D ...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla.


ei usu mina et sellise jõuga see sul õnnestub, loota võib kuid pakun et lootust vähe ;)
sul see fiat meeletult raske, juba see teeb oma korrektuuri ja 400hp on see tänapäeval mingi näitaja??? miks ma ei usu seda 3 seas olemist on juba 100K mis on maru väike summa, seda summat tuleb ilmselt mitmeid kordi tuubeldada, et asi jumet võtma hakkaks :roll:


Jõunumber selle fööni jaoks on liiga optimistlik, sellise võimsusega saavutatav aeg aga reaalne.
btw, miks otsustasid fiati kasuks audi asemel?

Autor:  sada1000 [ 25.11.2007 11:42 ]
Teema pealkiri: 

Sellest turbost jääb jah väheks arvatavasti. Vajadusel saab välja vahetada.
S2 oli vaja maha müüa kuna üks hetk oli lihtsalt raske olukord :)

Autor:  Ragnar [ 26.11.2007 22:07 ]
Teema pealkiri: 

mulk kirjutas:
Marko kirjutas:
sada1000 kirjutas:
Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita :-D ...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla.


ei usu mina et sellise jõuga see sul õnnestub, loota võib kuid pakun et lootust vähe ;)
sul see fiat meeletult raske, juba see teeb oma korrektuuri ja 400hp on see tänapäeval mingi näitaja??? miks ma ei usu seda 3 seas olemist on juba 100K mis on maru väike summa, seda summat tuleb ilmselt mitmeid kordi tuubeldada, et asi jumet võtma hakkaks :roll:


Jõunumber selle fööni jaoks on liiga optimistlik, sellise võimsusega saavutatav aeg aga reaalne.
btw, miks otsustasid fiati kasuks audi asemel?


12.7s sai sõidetud jõuga 300whp. 400whp peaks ehk 12.1s kanti sõitma ma pakun.

Autor:  gena [ 18.05.2008 14:55 ]
Teema pealkiri:  Tere...

Mina siis jah.... uus õnnelik omanik, Imrele olen ülitänulik kõige eest mis ta juba ära teinud on selle autoga... Aitäh!

Aga progress... Ära toomine oli muidugi kunst, pisike volvo v40 6x2,5 treila ees, mis koos coupega kaalus täpselt 2000 kg (volvo ise 1200 kopikatega) :D Aga ära tõime Talnast Tartusse, ilma vahele jäämata...

Sis hommikul ärgates sai kohe tööriistakast lahti võetud ja asja kallale asutud... Mootor PEAB maha saama... samuti kast... Ja eilne õhtu lõppes siis niimoodi, et kasti küljest vaja hoovastik ja muu pläust lahti lasta, poolteljed lahti ja mootoripadjad... ja sis on ta käes, varsti varsti uuesti garaazi... Enne tagasi ei tule kui näen mis seal sees on, seni selgunud nii palju et väljalaske kolle on täiesti otsas... Kahest kohast pikalt lõhki, korra on juba üritatud keevitada aga see pole õnnestunud... Sis mingil imelikul moel on nukad mustaks tõmmanud, niiskus? Ei tea, eks näis...

AGA KES SELLE KÕIK pärast kokku paneb?:S Jube kammaijaa on sinna kapoti alla kokku pandud... iga nurga alt sai pilte tehtud iga natukese aja tagant et kokku pannes natukenegi lihtsam hiljem oleks... Oeh.. jah, loodame parimat... Alla ka ei anna...

Tegelikult on pul pilte ka eilsest õhtust, kui keegi viitsib mind õpetada sis paneks siiagi mõned...[/img]

Autor:  sm. pelle [ 18.05.2008 17:24 ]
Teema pealkiri: 

Reede vaatasin jah et kuidagi tuttav coupe treilapeal liigub mööda narva mnt ja siis piibel nägime uuesti. OT aga piibel oli teil suht napikas, enne/peale teid just olid sinivalged aktsioonis. :)

Pildi link (img)pildilink(/img)
Lihtsalt url (url)link(/url)
Ümarsulgude asemel kandilised, vastavad nupud on kah olemas kui postitust teed.

Autor:  gena [ 18.05.2008 22:44 ]
Teema pealkiri: 

Jah, oli neid rohkemgi, nägime neid ka piibel seal lennujaama kandis, aga õnneks me neile ette ei jäänud, kuigi see autorong on ka kilomeetri pealt vaadates ebanormaalne:D

Autost siis... Nüüdseks mootor ja kast ilusti auto kõrval põrandal, homme võtab lahti siis on näha mis seal toimub... Loodame parimat... Täna selgus veel pisiasi, et mootoriõli sisaldas enamjaolt bensiini... njah... Rõngad? Erilist määrimist mootoris toimunud ei olnud... pigem tagasihoidlik mootoriosade jahutamine:P Kui sõngad siis sellest ka meeletu suitsemine... Aga miks nii äkki see juhtus, rõngad ei lähe ju lihtsalt väljalaske muutmisest hõredaks? Imelik...

Autor:  gena [ 18.05.2008 23:22 ]
Teema pealkiri: 

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  gena [ 21.05.2008 18:52 ]
Teema pealkiri: 

No nii:S

Nüüd sis vähe targem peale mootori laiali võtmist... Ma ei tea nüüd kes see tark oli, aga originaalikoodide järgi on mootorisse pandud valed kolvid ja kepsud, mis sinna mitte mingil juhul ei käi... Nii väitis mulle Fiati esindus... Viimati tehti mootorit Tallinnas Fakto-s... ja enne seda kusagil tartus mingis garaazis vms... Aga huvitav kumb neist see tark oli kes sinna sellise pudru ja kapsad kokku keeras, kolb loksub hoonitud silindris rohkem kui millimeeter... kepsud loksuvad vända küljes 2-3 mm. saaled on üldse vahelt välja kukkunud jne... ainuke mis korras, on raamsaaled, need on ilusti siledad ja tihedad... Aga see kes seda mootorit tegi viimati... no mis ma oskan öelda... Looda, et ma teada ei saa, et see sina olid, kes selle lego vanade vene konstruktori juppide abiga kokku pani... Täitsa idioot peab ikka olema... Aga jah, nüüd siis otsin 20v mootorile kolbe (Wiseco?) ja kepse (Eagle?)... Side lõpp...

Autor:  sada1000 [ 21.05.2008 21:09 ]
Teema pealkiri: 

Täitsa hämmastav jah.. ma algul ei suutnud uskuda seda kui sa helistasid :? Muidu kolvid CP ja kepsud Cunningham oleks hea variant.. hind on ka muidugi vastav :(

Autor:  diff [ 22.05.2008 22:35 ]
Teema pealkiri: 

20V mootoriga on sul eriline jama. 16V mootorile ma suutsin lõpuks soetada lancia delta integrale 16V kolvid.

seal on aga bore vist 83mm kolvil ? võta RAHULIKULT mingi +.40 siis saab hea, meistril teha ja muu ka. ma läksin vaid .10 juurde, seega oli ilge täpismaania asju teha, õnneks katusepapis onu ei kohku millegi ees :)

wisecol pole sulle miskit ja ka eagle ei aita sind...

Autor:  sada1000 [ 23.05.2008 11:57 ]
Teema pealkiri: 

82 peaks olema originaalis

Autor:  gena [ 23.05.2008 22:48 ]
Teema pealkiri: 

Ilmselt bore läheb 82,5 või 83 mm ja kepsud tulevad cufaro racing, mis on ülisoodsad (8 k eek-i terve jooks) ja tehtud kroom-molübedaanist, kannatavad kuni 800 HP ja 9000 Rpm... Mingi austraalia firma... eks näis, testime ära:D Ja sinuga näeme homme Imre... (Y)

4. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/