Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 11:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 712 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.08.2010 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
RICE BURNER kirjutas:
Tsiteeri:
Palju hülsi seinapaksuseks jäi?


Kuna tegemist on valublokiga, siis paksust on raske ennustada, sest kohati võib see olla 3mm ja kohati 1,5mm. Lõikame lahti ja saame targemaks.
Kuna see blokk oli nurgas olemas, siis jäid meil jälle 89mm kolvid sisse ja jäime lootma, et seekord midagi ei juhtu, kuid juhtus. Elu näitab, et 1000hp polnud probleem, kuid 1200 juba on, kuid samas 88mm kolviga on võetud ka mujal 1500hp välja, kuid see juba bloki kohalt ilmselt loterii.
Hülsse müüakse vist ikka mingi seina-paksusega. Kas ma saan nüüd õigesti aru, et teil hülsse polegi sees, ja silinder on lihtsalt õhukeseks puuritud? Seni olen aru saanud, et kui on vaja max 88mm asemel näiteks 90mm panna, siis mitte ei puurita 2mm ja seinapaksus jääb 1-4mm, vaid puuritakse 10mm ja pannakse näiteks 4mm paksune hülss sisse, mis võtab veesärgist 0-3mm.

89 ja 88mm seinapaksuse vahe on 0.5mm, ja kui järgmine aasta ikka nagu tavaliselt võimsust kasvatada, siis poleks see 0.5mm võrra paksem sein kah enam garantii.
Loodan et Soomes käigud pole sind V8 peale mõtlema pannud :)

See aasta rohkem ei sõida?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.08.2010 12:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Kui ma ei eksi, siis need blokid on küll valatud, aga mitte malmist, vaid terasest? Sellest hoolimata vast jah eraldi materjalist hülsid oleks vastupidavamad. Neid võib ju siis teha mingist ulmematerjalist, millest kogu blokki valada ei kannataks/õnnestuks.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.08.2010 14:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
RICE BURNER kirjutas:
Kuna tegemist on valublokiga, siis paksust on raske ennustada, sest kohati võib see olla 3mm ja kohati 1,5mm. Lõikame lahti ja saame targemaks.

Saab mõõta ka lahtilõikamata. Iseasi mis selle teadmisega peale hakata, kui alternatiivVGplokki pole olemas.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.08.2010 15:23 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Alko puhul pole veesärki ju üldse vaja...

Mina mõtleks üldse billet ploki peale ja ilma veesärgita (dry).

USA-kate puhul on see miski $7000 kanti, võrdluseks malm on 2000+, valatud alu 4000+

(FYI teistele, sel juhul võetakse sobivas mõõdus alumiinumikamakas ja pannakse CNC pinki, mis siis puurib/freesib/jne)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 30.08.2010 21:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2009 15:18
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
No ilmselt custom billetplokk ei mahu eelarvesse (ma arvan, samas mine tea) :)
Lihtsam on valada castplokk betooni täis ja vett uhada läbi kaante ja ülemise otsa. Mina näiteks ei pelgaks seda V8 versiooni, perspektiivi jätkuks pikemaks :P Nissani V8 turbotatuna oleks kindlasti ka laiemas mastaabis teerajaja. Järgmine aasta peaks siis olema üleminekuperiood, et 2012 tulla rajale toruraamil ja killer V8 turbo+bruno-lenco komboga :burn
Peaasi, et Viljaril vahepeal mott otsa ei lõppeks...

_________________
Buick GN stage II


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 30.08.2010 21:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
No VG mootorist sai VQ ja VQ-st sai VK ja VK-st sai Nismo 800 jõudu vabalthingavalt...
Aga noh, laseme tädi Viljal atra seada ;)

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 30.08.2010 22:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma sain ka sõna hülss kasutamisest aru, et teil on hülsitud plokk (stiilis Darton), mitte stock plokk lihtsalt suureks puuritud.
Huvitav oleks muidugi teada, mis see kõige peenem koht oli ning mis oli seina keskmine paksus.

Mis põhjusel eraldi hülssimine kõne alla ei võiks tulla?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 30.08.2010 23:37 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Ma eeldan, et on alumiinumplokk + raudhülsid (ductile iron), right?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 31.08.2010 9:22 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
pr8 kirjutas:
Ma eeldan, et on alumiinumplokk + raudhülsid (ductile iron), right?

Siis nad ju teaks hülsi seinapaksust ?
Wikipedia kirjutab: VG30DETT Iron block aluminum heads. http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VG_engine#VG30DETT
Nii ei saa järelikult ikka autot ehitada, et : "Ma netist lugesin, et kannatab 1500 hp".

Edit: Valuasjadel võib igasugu erinevaid defekte esineda, kuskilt on võimalik mõned 3000 hp hülsid sinna sisse soetada ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 31.08.2010 9:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Meil on terasblokk ja puuritud 2mm suuremaks, kui originaal. Probleem algas meil peale seda, kui lähenesime 1200hp piirile, kus esimese blokiga hakkasid silindri seintele tekkima lohud, kuid teise blokiga seda ei täheldanud, vaid lõi kohe lõhki. Õnneks on kolb nagu uus, mida saab tulevikus veelkord kasutada.
Praegu on võimalus blokk hülssida, mis on samuti riskantne ettevõtmine sellise jõu juures või järgmine blokk betoneerida, mis lükkab selle purunemispiiri ilmselt mõnisada hp,d edasi.
Aga vähemalt saime targemaks, et nii juhtubki, kui palju peale keerata. Samuti saime teada, et mootor hingab suurepäraselt ja ilmselt 1300-1400hp,d polegi probleem, kui raud kestma saada.
2bar ja selline jõud on suurepärane tulemus igaljuhul. Üks variant on minna VQ35 mootori peale, mis on veelgi parem toorik, millest 2000-2500hp,d pole probleem, kui vaja peaks olema. Samuti on kergem (alu blokk) ja kergesti tehtav 4,15 liitriseks, kuid mitte odav.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 31.08.2010 12:05 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Nojah, back to basics: kolvile mõjuv jõud on sõltuv silindrirõhust, mis omakorda sellest, kuivõrd kolvirõngad peavad.

Seintega on see, et kui nõrgad on, siis isegi nähtava kahjustuse puudumisel võivad nad niipalju "elada", et tuleb blow-by, mitte jõud.

Etanooli kohta ma pole uurinud, aga metanooli kohta:

* Veesärki pole vaja
* IC'd pole vaja

Kaalusääst?

Meil oli probleem mootori soojendamisega, seda sai tehtud mehaanilise kütusekraani osalise sulgemisega, mis muutis segu ülilahjaks, s.t. kuumemaks, mis ka mootorit soojendas.

VKM Racing auto pole ju hobiauto, vaid esindusauto, millele tuleb eelarvest ka vastavalt vahendeid eraldada.

Plokiküsimusele tuleb ju lahendus leida.

Peate ju pioneerid olema...

Muidugi teate, et ma ei ole pädev selle mootori konkreetsetes tehnilistes üksikasjades, lihtsalt võib-olla on minu kogemus osaliselt kattuv ka käesoleva teemaga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 31.08.2010 12:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
Veesärki pole vaja
* IC'd pole vaja

Kaalusääst?

Meil oli probleem mootori soojendamisega, seda sai tehtud mehaanilise kütusekraani osalise sulgemisega, mis muutis segu ülilahjaks, s.t. kuumemaks, mis ka mootorit soojendas.


Jahutussüsteemi oleme vastupidiselt sinu väitele neli korda ümber ehitanud. Peale ethanoli kasutusele võttu hakkasid jahutusprobleemid kohe pihta. Eks see on ka loogiline, sest ega põlemine on põlemine ja suure võimsuse puhul on energia eraldumine ka suurem, mis muutub soojuseks.
IC võib ära võtta ilmselt siis, kui pihustid asuvad näiteks enne turbot või blowerit. Aga mina lähtun logist nähtud intake temperatuurist ja näen, et turbo kuumutab õhu päris kuumaks. Ja seetõttu on ka IC vajalik, kui turvaliselt nii väikesest mootorist suurt võimsust tahta. Eriti +30c välisõhu juures.
Olen mõelnud, kas valada näiteks blokk 100% betooni täis või jätta ülemine osa ka jahutuseks, kuid kaldun selle esimese poole. Siis tuleb ilmselt kaante jahutust veelgi parandada.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 31.08.2010 12:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kas kaante reverse-flow on plaanis, või kasutusel juba? See ühtlustab silindrite jahutuse erinevust väga eduliselt...

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 31.08.2010 13:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
on juba kasutusel ja toimib väga hästi

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 01.09.2010 13:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Mis on 'reverse flow'?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 712 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11