Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 14.05.2024 9:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 712 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 48  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2007 13:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
685hp tuli nitroga või ilma? Ja seda rattast siis ikka? Igatahes kena number, kui rattast...anyway 832nm on veelgi kenam number
Ja kui nos-iga, siis mis düüsidega ning kas proovisid ilma nitrota ka dünoda...
Huvitaks just see, kui palju annab turbo autodel ntx 75hp düüs....räägitakse, et turbol võib selle 75hp umbes 1.5 korrutada?
Ja said sa siis düno rekordi enda nimele :)?

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2007 13:08 
Eemal

Liitunud: 21.12.2004 1:26
Postitusi: 172
Asukoht: tallinn
see momendi number räägib juba iseenda eest ega 311 kmh puu otsast tule.

_________________
Turbo auto


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2007 13:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Nossi düüsid on väikesed 60hp kokku ja jahutuseks andis ta tulemuseks juurde selle, et rõhk mis pidi tõusma 1,8 bar-ni seda ka tegi. Esimest korda selle auto ajaloos oli rõhu tõstmisega proobleeme. Algul mõtlesin, et midagi lekib. Siis tuli sellele lihtne vastus "Liian kuuma"
Juurde andis Nos täpselt 65hp-d, kuid 150nm-id. Ilma nossita kuumuse tõttu rõhk ei tõusnud.
Kohe maanteele minnes ka ei tõusnud, aga veidi jahtudes lajatas nagu haamriga.
Seega kui tõsta rõhku, siis ilma nitrota lisandub sama jõud.
Nagu ma varem rääkisin, siis sõites jahtub cooler märgatavalt ja rõhk tõuseb sinna, kuhu vaja ning ilma nitrota on jõudu umbes 690-720mootori hp ja nossiga lisandub sinna teoreetiliselt max 100hp, mida pole mina veel sõites proovida saanud. :)
Soomes sõitis Supra miilil 308km/h , mida seadistati samas dynos ja omas 780 mootori hp-d

Seadistajal oli vana rekord 600hp Skyline, nüüd aga 685hp 300zx :p
Dyno rekord ei ole lähedalgi.

Mis veel ära märgiti, et Dyno peab ikka õieti näitama, mitte virtuaalseid suuri numbreid näitama, et teistel hea vaadata.
Tähtis ei ole mitte max jõud, vaid hea seadistusega graafik, et käikude vahetamisel satuks pööre õigesse kohta ja jõud oleks tõusvas suunas ja ei kukuks lõpus ära.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2007 14:58 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Tundub, et Z32 5-se kasti ülekanded sobivad paremini miilile, sest kui täpselt piirajasse 5-daga sõitsid, siis võibki lugeda ülekandeid ideaalseks antud distantsile. Supratel on 6-ne kast ja ülekanded ei istu nii täpselt miilile(miili joonest üle sõites 6-ndaga jääb veel ruumi minna kuni piirajani), seega sõidab võimsam Supra sama kiiruse miilil mis veidi nõrgem 300ZX. Niipalju kui veebist leiab siis tehase poolt näidatud Z32 õhutakistustegur on 0.32 ja MK4 Supral 0.33 :)
Aga laupäeval pöidlad pihku ja raja äärde!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2007 15:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.07.2005 22:44
Postitusi: 73
Asukoht: Muraste
Selle auto puhul räägivad juba tulemused, mitte mingid düno numbrid.
Sa Viljar sõidad laupäeval veel 10,..... ja elu nagu lill, siis peaks juba supeautoga tegu olema, mida ta on ka praegu....... :-D

_________________
CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2007 15:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
Tundub, et Z32 5-se kasti ülekanded sobivad paremini miilile, sest kui täpselt piirajasse 5-daga sõitsid, siis võibki lugeda ülekandeid ideaalseks antud distantsile.

Päris nii ei ole, sest pööretepiirajat oli juba võrreldes tehaseseadega tõstetud. Aga muidu on tore 5 käiguga 90km/h sõita ja siis ühe jutiga 330-ni kiirendada ilma, et käiku peab vahetama.
Sellel hetkel oli piiraja 7300, aga praegu tänu tugevamatele klapivedrudele õnnestus see tõsta 7700-le.
Piiraja saabus vahetult enne finisit, ning kui oleksime veidigi võimsust tõstnud, siis oleks piiraja ju varem saabunud ja tulemus oleks veelgi kehvem.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2007 21:08 
Eemal

Liitunud: 04.06.2005 19:37
Postitusi: 205
Kuidas Viljar siduri asi lahenes?.kas on uus või selle samaga lähed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2007 21:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Täna sai sidur lahti võetud. Katted on kulunud ja hoorattasse oli korralikult sisse söönud.
Homme paneme uued labad ja treime hooratta tööpinna üle ja jääme lootma,et laupäeval vähemalt ära kestab.
Talvel peab paigaldama 3 kettaga carboon siduri.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2007 22:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Pilt


Lisaventilaator lisas autole ka 35hp-d
Pilt

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2007 22:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
et elu oleks huvitavam toome 2 konkurenti starti. Ja loodame, et seekord on Nissanitel rohkem õnne ;)

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.08.2007 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Sai siis MC 39-l sõidetud ja veendutud, et kartused osutusid taaskord tõeks.
Peale eelmist aastat arvasin, et Ülenurmel enam võistlust ei korraldata, aga astuti jälle samasse ämbrisse. Rada on tõusvas suunas ja saavutas kõrghetke enne finisit, kus auto kergeks läks ja nii mõnigi finisit külg ees ületas. Lisaks oli vasak rada 300m peal künklik.
Kui keegi korraldajatest ei usu minu juttu, siis olen valmis neile tasuta ühe temo sõidu tegema ja näitama, et 10,5 tolli drag rehviga on vaja ideaalset rada, et edukalt nelivedustega võistelda ja turvaliselt sõita.
Haapsalu rada on küll plaadivahedega, kuid autot õhku ei viska ja pidamine on ok. Liimiga kannatab isegi 60 jalga 1,6 sõita.
Tänu vihmale jäi korralik aegki sõitmata. Kogu tee ratas ringi ja tulemuseks 11,8 ja lõppkiirus 211km/h, mis näitab, et 10 algus on Haapsalus sõidetav.Seekord aga ei õnnestunud.
Tänan oma meeskonda ja kõiki kaasaelajaid. Eesti meistritiitel oli eesmärk, mille ka saavutasime. Küll üle kivide ja kändude, kuid lõpptulemus pööras õnneks meie kasuks.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.08.2007 20:54 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Õnnitlused! Ammustest S14 algusaegadest on pikk maa sul käidud! :) B-klass on väga pingeliseks läinud, järgmine aasta tuleb kindlasti veel huvitavam. Esikoha peale sõidetakse juba 10.0 või kõrge üheksa autodega. Minul isiklikult igatahes väga hea meel, esikoht läks õigel maal valmistatud autole :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.08.2007 21:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Kui ma õigesti mäletan, siis sinu 11.8 jäigi B klassis RWD parimaks! :-D See sõit nägi muidugi päris jube välja ka. Õnneks Markel otsustas mitte sõita eliminaatori osas sinu vastu, ajalugu korrata ja riskida antud olukorras polnud mõtet. Tähtis on see, et vormistasid tiitli koju, millega sind ka õnnitlen !!!

Õnneks 1 võimalus väärilist aega sõita see aasta peaks veel olema ;)

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.08.2007 21:35 
Eemal

Liitunud: 04.06.2005 19:37
Postitusi: 205
õnneks või kahjuks jäi 100eeku taskusse mis ootas 10se aega. Õnnitlused siit poolt 300zx mehele ja selle aasta b klassi eesti meistrile!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.08.2007 15:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2006 11:37
Postitusi: 132
palju õnne meistritiitli puhul!

Kas haapsalusse tuled? tahaks joonele panna ja siis koos kaks japsi kiirelt ja kaugele lennutada :)

Markel

_________________
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 712 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 48  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11