Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 22:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 712 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nissan 300zx Viljar
PostitusPostitatud: 23.06.2007 12:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Kuna auto vastu on huvi olnud suur, siis otsustasin lõpuks ka saladuseloori kergitada.

Lühitalt auto modifikatsioonid:

WISECO 87.5 KOLVID
EAGLE KEPSUD
COMETIC KAANETIHENDID
Z1 TUGEVAD KLAPIVEDRUD
KAANED JA VÄLJALASKEKOLLEKTOR ON PORDITUD
2* GT28RS TURBOD
VENOM 740CC PIHUSTID
NGK ZFR7F-11 VASK SÜÜTEKÜÜNLAD
MOOTORIS KASUTAME AINULT PARIMAT BARDAHL 20W60 ÕLI
2* WALBRO BENSIINIPUMP, KOOS KÜTUSETORUSTIKUGA.
FSE BENSIINIRÕHU REGULAATOR
CUSTOM SUUR FRONT INTERCOOLER
GREDDY PROFFEC B EL. TURBORÕHU REGULAATOR
GREDDY TURBOTIMER
VEMS EGT/ AF NÄIDIK
LÜHEM KÄIGUVAHETI.
CLUTCHNET KUUELABALINE RACE SIDUR
SISSELASE 2.5 TOLLI
CUSTOM 55MM SEGUSIIBRID
2* APEXI ÕHUFILTRID
2 KORDA 3 TOLLI VÄLJALASE, MIS LÄHEB ÜLE 4-SEKS.
ORIGINAAL ECU, MIS SAI SEADISTATUD SOOMES, MILLEL ON NÜÜD KAKS PROGRAMMI. (RACE JA TÄNAV)
TURVANÕUETE TÕTTU SAI PAIGALDATUD TURVAKAAR, MASSILÜLITI TAHAPANEELILE, NELJAPUNKTI TURVAVÖÖD JA KA KORRALIK SABELT ISTE KOOS RIHMADEGA.
EEMALDATUD KONDITSIONEER JA TAGUMISTE RATASTE KEERAMISSEADE JA HULK MUID VIDINAID. KOKKU UMBES 100KG
AKU SAI VIIDUD KAALUJAOTUSE PARANDAMISEKS TAHA
KLAASIST TARGA SAI ASENDATUD PLASTIKUGA
KOSEI MAXI 17/8,5 VALUVELJED
KUMHO ECSTA 712 REHVID, JA DRAGIL ET STREET, MIS TULEB LÄHIAJAL VÄLJA VAHETADA.
NEX COILOVERID
ENERGY PUKSIRING
PARANDATUD SAI KA AERODÜNAAMIKAT JA INSTALLIMIST OOTAVAD BREMBO PIDURID.

HETKEL PARIM 1/4 AEG 11.2 198KM/H , KUID PEALE MOOTORI ÜMBEREHITUST JUUNI 2007 SAAVUTASIME LÕPPKIIRUSES SUURE LISA, MIS ON HETKEL PALJULUBAV 216,8KM/H 11,6 SEK.
SIIANI ON SEE OLNUD 193-198 VAHEL, SÕLTUVALT PIDAMISEST.
EESMÄRGIKS ON TÄNAVALEGAALSE AUTOGA SÕITA 10 SEKUNDI AEGU JA VÕITA MEISTRITIITEL.
TÖÖD PEAB VEEL TEGEMA PIDAMISE KALLAL. KAHJUKS POLE EESTI RAJAD ÜHESUGUSE KATTEGA, MIS TEEB SEADISTAMISE VEELGI KEERULISEMAKS.OMC PARIM ON SIIANI 278KM/H

SUURED TÄNUD SPONSORITELE.
TOETAJATE NIMESID NÄEB AUTO PEALT.
SUURED TÄNUD KAROLILE, KES ON KOOS MINUGA VEETNUD NII PÄEVI, KUI KA ÖID, ET AUTO OLEKS ALATI ÕIGEAEGSELT RAJAL.

Hetkel koosneb VKM RACING meeskond kolmest super liikmest
Viljar
Karol
Margus, KES KÕIK ON ANDNUD OMA SUUREPÄRASE PANUSE SELLELE PROJEKTILE.
Pilt
Pilt



edit: pealkiri

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Viimati muutis RICE BURNER, 20.09.2007 10:58, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.06.2007 13:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2006 16:13
Postitusi: 49
Igahommikune äratuskell, kui mu maja eest mööda veered...

Väga kena masin... ja hääl on mudugi viimasepeal...
jõudu ja jaksu ehitamisel!

_________________
It's not turbo lag, it's foreplay!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.06.2007 14:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:55
Postitusi: 229
216km/h on väga hea kiirus, 10 seki tuleb päris kindlalt sellega ära ja kui Ilmars midagi väga ei muuda oma mootoril, siis ka tiitel :)
Palju auto kaal muidu ka olla võib?
Kaua see sidur umbes vastu peaks pidama ja kuidas tänaval sellega liigelda on? Ise ka ehk talvel viskan GT28RS-id vahele ja sidur jääb arvatavasti nõrgaks siis..
Dailydriverid on kõige õigemad võistlusmasinad....treila masinad mis võistlusel ainult garaazhist välja saavad, kõigest dragster wannabed :burn

_________________
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.06.2007 14:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.07.2006 17:12
Postitusi: 36
Asukoht: Tallinn
Sidur jääb nõrgaks, varsti vahetame välja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.06.2007 14:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Ei tea hetkel on valmimas veel enamvähem üks sama tooni punane ja kiire auto ning on isegi rohkem dailydriver ning ei visata sisu välja kiirendamiseks. Äkki siis on raskem võistelda kiireima dailydriveri koha pärast kuna sul on ju kiirendades sisu välja visatud. ;)
IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.06.2007 15:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.12.2005 11:21
Postitusi: 711
tere,

tegemist on kindlasti ühe minu lemmikautoga eestis, ikkagi nissan ja turbokas. eks saaks veel väljast blingimaks teha aga see pole minu asi :)

ootan juba ammu 10sek aega sellest autost, suhteliselt mõistlikke modidega head tulemused ju siiamaani.

aga mis konkurentidesse puutub , siis viskan ühe õrrituspildi:

Pilt

olavi

_________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.06.2007 15:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
Palju auto kaal muidu ka olla võib?
Kaua see sidur umbes vastu peaks pidama ja kuidas tänaval sellega liigelda on?


Võistluskaal on kusagil 1500kg Ega need tagumised istmed ja mõned plastikud eriti kaaluvõitu ei toogi. Põhiline võit tuli kapoti alt eemaldatud vidinate arvelt ja juhiiste. Samas jälle originaal stange kaalus palju vähem ,kui see klaasfiibrist jurakas. Kompromissid, kuigi neid ei tohiks teha.
Plaan on autolt eemaldada veel umbes 100kg nii,et säiliks visuaalselt sama välimus ja sisu.

Selle siduriga sõidab linnas täitsa mugavalt , kuigi teadmisega, et libistada pole kasulik. Autol on võimendiga sidur, mis teeb libistamise üsna lihtsaks.
Üle pika aja Tartus tundsin, et sidur ei jõudnud teise käiguga enam haakida, kuid peale väikest libisemist kleepus jälle kinni . Kui 4 käiguga 200+ kiirusel rattad ringi võtab, siis võib oletada, et sidur hoiab veel hästi.
Plaanis tellida 3 kettaline, kuid ei tea, kuidas sellega linnas hakkama saab.

Tsiteeri:
aga mis konkurentidesse puutub , siis viskan ühe õrrituspildi:

Mida kõvem auto on rajal kõrval, seda paremaid aegu sõidab Nissan
See on juba statistika.
:)

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.06.2007 19:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.03.2006 17:50
Postitusi: 51
Asukoht: Tallinn
Üks kenamaid autosid rajal. Jõudu ja jaksu ehitamisel ning et närvid vastu peaksid :)

EDU!

Marje

_________________
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalalt lennata

CCG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.06.2007 23:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Mõned pildid veel.

Pilt

Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

Siiani parim aeg:
Pilt

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.06.2007 23:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nice! :p

Edu Viljarile ja Tiimile edaspidiseks!

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.06.2007 11:09 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
RICE BURNER kirjutas:
EEMALDATUD KONDITSIONEER JA TAGUMISTE RATASTE KEERAMISSEADE JA HULK MUID VIDINAID


Juhitavuses toimus muudatusi ka peale keeramisseade eemaldamist?
Vähe sellest, et see auto kiire on ta ka välimuselt üks parimaid - Perfect combination.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2007 11:51 
Eemal

Liitunud: 27.06.2005 10:11
Postitusi: 121
auto välimus jah super hea. Isiklikult alati meeldinud masinad mis "all go" :) Pole välimuselt üle pingutatud ja energia on kulutatud õigesse kohta - kapotii alla

_________________
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.06.2007 12:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
Juhitavuses toimus muudatusi ka peale keeramisseade eemaldamist?



Rool muutus kurvides veidi tuimemaks, kuid sellega harjus ruttu. Pealegi otse kiirendades on auto nüüd stabiilsem sest puudub lüli, mis veidi erinevas suunas järele annab.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2007 11:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tähtsaim uuendus enne ringraja ja miili sõitu.
Radiaator, mis on radiaatori moodi.
Pilt

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2007 10:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
No nii. 1KM sõit läks napilt, kuid võit oli magus. 268 ei olnud päris see, mida ootasime, kuid piisas võiduks. Eelmisel päeval sai autole paigaldatud NOS , mis pidi rõhu tulekut kiirendama, kuid lihtsate vahenditega ei õnnestunud detonatsiooni ja egt temppi kontrolli alla saada. Süüde 4kraadi hilisemaks ja rõhk 1,4 bar oli see, mis aitas. Parem karta, kui pärast jälle kahetseda. Nos pidi kõik selle kompenseerima, kuid selgus ,et enne 4-ndat käikku ei saa nuppu vajutada , sest lihtsalt pidamine kaob hetkega.
Nüüd vaja lihtsalt Dragi seting kohandada Nossiga sõitmiseks.
Joonas tellis juba EMULATORI ära, mis aitab Nissanit mugavamalt ja kiiremini seadistada.
Veel on vaja süütevõimendit, sest Nossiga 10,... seguga ja ilma Nossita suure rõhuga pöörde lõpus kustutab mõne küünla mõneks hetkeks ära.
Võite teha pakkumised meilile, kui suudate kusagilt kiiresti leida süütevõimendi.Näit. HKS või AM-I oma.

Tänan kõikki toetajaid ja sõpru , kes stardis kaasa närvitsevad.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 712 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11