Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 9:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 111 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW 320 3,0l Turbo SKY
PostitusPostitatud: 11.06.2007 1:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2006 1:33
Postitusi: 99
Panen nuud siis enda auto kah siia ulesse kuna lopusirge hakkab juba paistma :) Tegu on siis paljude poolt vihatud 3-seeria BMW-ga mis parit aastast 1984.Alguse sai koik veebruari kuus kui ta ostetud sai siis oli tal peal 3,2l mootor 145kw ja selle mootor olemas olek oligi tegelt pohjus miks ma just selle e30-ne ostsin,kuid kahjuks hiljem selgus,et see mootor ei ole uldse hea kui peas on turbo plaanid seega tuli leida teine mootor.Algselt oli kull plaanis otsida 3,5l moto,aga kuna uhtegi sobivas korras 3,5l mootorit muua polnud siis sai ostetud 3,0l
Selline nagi see auto siis valja kui mina ta katte sain
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Nagu piltidelt naha ta just eriti korralik polnud kuid ega ta suurt midagi ei maksnud kah.
Taha sai kohe ostetud orig. tumedad tuled kuna uhed olid muugis parajasti ja nad on ikka vaga haruldased ja uusi pole voimalik osta kuna tootmisest maas.Uks pilt kah nendest
Pilt
uks natuke hiljem tehtud pilt tagaotsast kah
Pilt
Veljed sai otsitud sellised mis E30-ne alla minuarust on nagu rusikas silma auku ehk siis AZEV type-A ees 8,5*17tolli ja taga 10*17tolli
Pilt
Pilt
Poldi valem on neil 5*120 mis sobis minu plaanidega vaga hasti kuna oli nagunii plaanis 5*120 swap ja suuremad pidurid.EEs on siis nuud piduri kettad 315*28mm ja 4 kolviga brempod
Pilt
mis saab tagapiduritest see on hetkel veel veits lahtine kuid toenaoliselt tulevad 280*12mm kettad ja e30 m3 suportid.
Umbes selline tuleb siis esiots(turbo laheb muidugi ikka kapoti alla :) )
Pilt
Teine mootor peal ja turbo kuljes ja mis pohiline see koik mahub kapoti alla ara
Pilt
Uks uuem pilt kah kapoti alt
Pilt
praegu ootan kuna cooler jouab siis saan cooleri torustiku kah valmis teha ja see nadal peaks VEMS kah joudma kui hasti laheb,siis vaja veel downpipe ja ulejaanud summuti teha ja edasi soidab ta juba varvija juurde

_________________
How Big Is Your Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 1:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mille laagrid/rummud või õõtsad ees on, millega 5x120 conversioni tegid?
Kas asi on E36 või E30 M3 ET(offset) peale tehtud?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 2:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2006 1:33
Postitusi: 99
tagaots on e30 M3 ja esiotsaga on hoopis kolmas lugu(minul on tegelt all uldse coiloverid e30-ne omad),aga uhesonaga pustik on e30-ne oma ja laagrile on tehtud vahetukk(laager ja flants on parit e36-elt)ees saab kasutada e34 velgi voi e36 omi vahetukiga

_________________
How Big Is Your Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 2:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mis koodiga mootorit kasutad ja kas sisu on originaal?

Piduritega mõlkus endalgi sama idee mõttes.
Esimesed kettad on mille omad?
Mis firma coilid on?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 2:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2006 1:33
Postitusi: 99
Mootoriks on m30b30 ja parit aastast 89 ja see aasta on sisu originaal talvel teen lihtsalt kap. remondi ja lasen ploki ara O-Ringida.Rootsis soidab selliste motodega paris palju turbokaid ringi ja nemad vaidavad,et taiesti stock moto korraliku juhtimise ja sellise turboga(olematu tagasisurve mis omakorda tagab madala EGT)kannatab 1bar taiesti vabalt ja O-Ringitud plokiga 1,5bar-i.
Mainin ara,et turboks on suurem Holset HX50(HX 50 on ka natuke vaiksemat varianti olemas)
Esimesed kettad on e36 M3 omad ja coilid on H&R omad

_________________
How Big Is Your Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 10:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Tundub vägagi huvitav projekt olevat. Pidamise leidmisega saab muidugi probleeme olema. Kas oled mõelnud ka tracktion controli kasutamise peale?

Esimesed amordipüstikud koos piduritega on ka vägagi ahvatlevad. Kas pidurite ja amordipüstaku omavahelise kompunni tegid ise? Veljed on 8 tolli laiad? Kas mahuvad ikka koobastesse ära või pead rattakoopad ka ümber tegema?

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 13:35 
Eemal

Liitunud: 26.01.2007 15:42
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
Täpselt minu maitsele tuleb see e30 :) .

Veljed tunduvad laiemad olema, pakun et ees 8,5*17 ja taga 10*17?

_________________
Civic T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 13:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2006 1:33
Postitusi: 99
Tracktion controlli peale olen moelnud,kuid koigepealt tuleb auto liikuma saada ja siis vaatab edasi.Pustikute kompunn on ise valja moeldud ja teostus on ikka treiali tehtud,esimesed veljed on tegelt 8,5 laiad ja oleksid ilusti ara kah mahtunud kuid kuna velje kodarad laksid vastu supporteid siis olin sunnitud 1cm vahe flansid panema(nuud on koopa servad siis niioelda rullitud sirgeks ja nuud mahuvad ara

_________________
How Big Is Your Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 14:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2007 11:07
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
Päris korralik (loe suur) turbiin on kautusel. Oskad sa mingisugust aimu anda mis pööretel see elukas 3L mootoril rõhu ülesse võib vedada? Mainisid, et moto jääb esialgu originaaliks. Mis on hetkel surveaste ning kas kasutusel on/jääb originaal plokikaane tihend?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 15:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2006 1:33
Postitusi: 99
mootor on praegu jah stock ja kaane tihend originaal,surveaste on 9,0 ja jargmine talv lasen ploki ara O-Ringida tihend jaab ikka originaal.
Mis pooretel turbo taha tuleb eks see oleneb millist kaiku kasutad :p uhesonaga varsti voin tapselt oelda kui moto juba kaib ja esimesed tiirud on tehtud

_________________
How Big Is Your Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 15:54 
Eemal

Liitunud: 03.11.2006 17:37
Postitusi: 10
Taitsa p... se, nii vaike turbo !?! :(
Vaga huvitav, edu ehitamisel ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 17:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Kui saladus pole, siis mis on turbo strateegilised m66dud?
/me ennustab suurusklassiks 63mm/72mm ja koda #16?
Pygala v6rra ehk liiga suur isegi, oleneb muidugi, mis v6imsust jahid :-D

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 23:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2006 1:33
Postitusi: 99
mulk kirjutas:
Kui saladus pole, siis mis on turbo strateegilised m66dud?
/me ennustab suurusklassiks 63mm/72mm ja koda #16?
Pygala v6rra ehk liiga suur isegi, oleneb muidugi, mis v6imsust jahid :-D

Vot ennustajat sust kull ei saa :-Dja ei utleks,et suur pigem paras moodud 72mm/80mm ja koda on 25^cm.Spoolupiga on nuud selline asi,et esimese kaiguga turbo poolt erilist abi ei oota(vaevalt,et seda selle kerega ja motoga vajagi on)alates teisest kaigust peaksin full boosti saama 4k rpm(sellised naitajad on rootsis samade setupidega autodel)muidugi on palju asju siin mangus,et selline spoolup saavutada nagu naiteks ulekande arvud kaigu osas ja diffril.Muidugi on kinni ka asi seadistuses ja dragil on voimalus kasutada alati antilag-i.Mis puutub nuud hp numbrisse siis ennustama ei julge hakata eks parast on naha,aga eks selt ikka seda pauku tuleb ja mis pohiline soita on sellise autoga minumeelest taielik fun(ei ole vaikeste turbode ja olematu spoolupi fann)

_________________
How Big Is Your Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2007 23:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2006 12:56
Postitusi: 101
Vat sellel autol on suurem turps kui veokal,miks mitte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.06.2007 8:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Karm kolakas igal juhul :-D
V6rdluseks 60/65 föön on 500+hj jaoks ... nii, siis sellest tuleb seda tuult ikka k6vasti :-D
Huviga jään ootama kasutuskogemust sellise fööniga :)

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 111 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot], Google [Bot] ja 53 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11