TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru 1800 4wd Turbo ´jeff01
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2576
2. leht 2-st

Autor:  jeff01 [ 29.02.2008 19:22 ]
Teema pealkiri: 

Auto veel seadistamata aga ei saagi seadistada, kui bensupump streigib
Probleem selline, et kui kohapeall pööret anda või sõita siis jõuab boosti kell raskelt 0,2 barini ja auto ei lähe ka rohkem pöördesse kui 4800 rpm hing kinni ja turtsumine.... :roll: Panin siis kütte torule kella vahele ja se näitab, et tühikäigul ja seisva mootoriga aga sisse lülitatud pumbaga umbes 2-2,5 bari vahel, gaasi andes proovib kergelt tõusta kuid mida rohkem pööret seda rohkem kukub ja momendil, mil vaakumist välja hakkab tulema või isegi 0,2 bari viskab siis sureb ja tatistab ja kell kukub pmt nulli...Proovisin ka rõhuregulaatoril vaakum toru eemaldada ja jäi ära vaid se kerge tõus enne langust...
Kas tõesti jääb 2,3 liitrise na auto pump nii väikseks et surve lausa nii nulli kukub? Täna proovisin ka 2 liitrise vectra ecoteci pumpa ja asi oli täpselt sama....Ime et ma midagi veel kotti ei lasknud sellega ;) Kas on ka mingi reegel, mis na jõududega auto pump sobib 100kw turbomootorile. ? Üsna lihtne oleks osta minu auto kw-dele vastav uus pump aga hetkel seis selline, et vaja ta võimalikult odavalt sõitma saada ja maha müüa võimalikult väikese hävinguga.

Autor:  Mihkel [ 29.02.2008 20:38 ]
Teema pealkiri: 

Kas pumbad olid kindlalt korralikud?
Kontrolli kütusepumba juhtmestik ja ka trass ise üle.

Autor:  altz [ 29.02.2008 20:51 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Kas pumbad olid kindlalt korralikud?
Kontrolli kütusepumba juhtmestik ja ka trass ise üle.

Kindlasti ka filter kontrollida, kui see Sul üldse vahel.

Autor:  jeff01 [ 29.02.2008 22:05 ]
Teema pealkiri: 

pumbad mõlemad sõitvate autode alt, juhtmestik on tal õige lühike (mass väga hea, toide lülitusreleega 2,5 ruuduse juhtme taga) kuna pump kapoti all aga nüüd tuli omal mõte, et ehk sellele pumbale ei meeldi se tagant imemine nagu seda tegi seal ennem olnud karburaatorile mõeldud madalsurve pump. :oops:

Autor:  xTc [ 01.03.2008 12:51 ]
Teema pealkiri: 

ega vist lambist ei panda jah pumpasi paaki või siis paagi lähedusse :D

Autor:  Mihkel [ 01.03.2008 21:59 ]
Teema pealkiri: 

Filtri vahetus on ju selliste probleemide puhul elementaarne.
Aga pane prooviks üks pump paagi juurde etteandepumbaks.

Autor:  Miq78 [ 01.03.2008 22:30 ]
Teema pealkiri: 

Ilmselt on oluline, et see pump asuks paagile võimalikut ligidal ja allpool paagi põhja või bena taset. tavaliselt on imemis võimsus väiksem oluliselt kui kui surve võimsus pumbal.
Selleks, et teada saada kas see pump toidab ära sinu mootori on vaja teada pumba tootlikust mingil kindlal rõhul.

Autor:  Molotov51 [ 02.03.2008 0:13 ]
Teema pealkiri: 

Olen kogenud sarnast probleemi tavalisel vabalthingaval kui panin ajutiselt paagi salongi ja käima... pump jäi pena tasemest lihtsalt kõrgemale kuid oli paagi juures kohe ja hakkas sama pull pihta. Mõned pumbad ei saa kütet kättegi kui kuivad on.... Tee paagile alt väljund või pane teine pump ette söötma on kõige kindlam.

Asi nägi välja siis nii, et rõhk oli mingi ja käima läks aga tagasivoolu pressimiseks piisavat polnud. Ei käinud auto kohe mitte... sai natuke kohendatud asja ja pump täis kallatud ja järsku võttis pump tuurid maha ja hakkas korralikult lahisema küte.

Autor:  jeff01 [ 02.03.2008 10:57 ]
Teema pealkiri: 

Probleem vist lahenes...
Ei teagi kas muret tekitas see, et pump oli paagi tasemest kõrgemal (originaal pump oli samas kohas) või see, et leidsin etteande toru vahelt papist filtri auto alt :fcuk
asendasin ka osa läbi ussitanud raudtoru voolikuga. Nüüd siis niiviisi et paagist algab uue voolikuga, milel pikkuseks on 40cm, siis pump (Kõik see veel paagiga samal tasemel) , siis jälle jupp uut voolikut mis viib asja salongi originaal raudtoru otsa.
Nüüd tuleb lahendada se suitsemise mure, kuna ei julge seadistidadagi kui õli lambda näitu rikub. Kuigi mu turboni jõudev õlirõhk ei ületa belli raamatu maksimumi teen siiski prooviks takistuse vahele... MAX BOOST ütleb et se on vajalik kui õlisurve on kõrgem kui 4 bari ....minul hakkab tugevalt suitsema siis kui rõhk hakkab 2 barini tõusma.

Autor:  Mihkel [ 02.03.2008 14:58 ]
Teema pealkiri: 

Imprezal on puksidel turbo õlitusel juba imepeenikese restrictoriga panjo polt.

Mõõtsid sa reaalset õlirõhku enne turbot?

Autor:  jeff01 [ 02.03.2008 15:38 ]
Teema pealkiri: 

Mõõtsin rõhku ja se oli pool-3 bari, tegin 2mm kitsenduse ja rõhk oli sama, ilmselt seetõttu et mootor oli seekord külm, suits püsis aga täheldasin ka seda, et kui suitsemine järsult tõusis siis hakkas ka mootor vahele jätma, seega ei saa suits alata turbos vaid enne seda. Võtsin turbo vahelt välja ja sulgesin õli pealevoolu, käivitasin ja suitses samamoodi :( järjekordselt hakkab õli ka halliks minema, mis tähendab vaid üht. Sain mootoriga petta ja see mootor vajab remonti (tihendeid, ilmselt ka rõngaid ja ehk veel midagi) Kuna mul aga absoluutselt pole tahtmist sinna enam raha panna ja teine auto vaja igal juhul heasse konditsiooni saada kevadeks siis katsun tast niiviisi loobuda kas siis tükk haaval või korraga, kui peale naeruväärsete pakkumiste muud ei saa siis jääb ta aga seisama....ehk aastaks või nii...

Kui keegi huvitatud siis
aju (MS1 ver 2.2) EDISi moodul, trigger, coilpack, kaitsmeplokk, takistid, juhtmestik, andurid ja muu juurde kuuluv 5000.-
Mootor koos 4wd kerega ja tagavara käigukastiga 4000.-
tb03 turbo (väga heas korras) 3000.-
Kõik koos 9000.-

Autor:  Miq78 [ 02.03.2008 20:53 ]
Teema pealkiri: 

noo sa mõõda ikka surved silindrites enne ära võibolla suitseb klapisääretihend.

Autor:  Raceboy [ 02.03.2008 22:29 ]
Teema pealkiri: 

Ja huvitav, kuidas silindri kompressioon peaks näitama klapisääre tihendi korrasolekut või puudulikku toimimist? :shock:

Autor:  jeff01 [ 03.03.2008 9:37 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Ja huvitav, kuidas silindri kompressioon peaks näitama klapisääre tihendi korrasolekut või puudulikku toimimist? :shock:
Ta mõtles vist seda, et kui kompressiooni on siis on ka õlirõngad alles ja suitsemise põhjus peab asuma kaanes....

Autor:  Miq78 [ 03.03.2008 20:26 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Raceboy kirjutas:
Ja huvitav, kuidas silindri kompressioon peaks näitama klapisääre tihendi korrasolekut või puudulikku toimimist? :shock:
Ta mõtles vist seda, et kui kompressiooni on siis on ka õlirõngad alles ja suitsemise põhjus peab asuma kaanes....



just!

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/