Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 10:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 303 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.04.2014 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
OKey. Aastaid tagasi sai ühte väga sarnase masinaga kutti aidatud, kui rehvi põletamis üritusel koju sõites käis pauk ja tal endal tungi polnud.



Aga avalaksule ka?

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2014 22:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Ei jõua paraku, plaanin kohal olla ECC Tuningu rajapäeval 27ndal Raplas :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.04.2014 21:47 
Eemal

Liitunud: 03.12.2008 17:05
Postitusi: 62
Asukoht: simuna
Mis jäikusega sul coiloveri vedrud on ja kuidas rahul?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.04.2014 22:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Vedrud 8/6 kg/mm. Ilmselgelt on auto üsna jäik ja müra on rohkem aga teel niisama sõita on normaalne, midagi häirivat ei ole.
Igatahes etem kui 25a vanad amordid.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.04.2014 0:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
minuomad tulid alguses 10/8 see oli ikka päris kole. aga samas maanteel oli maru hea sõita.
praegu 8/6 ja kui üksi autos siis on ikka vähe jäik.. mõned betoonikotid pagassi siis on päris hea juba... ka tallinnas
ega nende originaalidega kraabib ukselingid ära kui hooga kurvi minna.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.04.2014 7:53 
Eemal

Liitunud: 03.12.2008 17:05
Postitusi: 62
Asukoht: simuna
Ma kaalun kas võtta BC Racingu Br 6/5kg või 8/6kg.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2014 14:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Mis sul auto suunitlus on? 8kg/mm ja 8kg/mm vedrudel on ka vahe sees, põhiliselt lineaarsuses. Mõnda surud kokku läheb betoonplokiks kui teine sälitab enamvähem sama jäikuse ka kui 100mm kokku surutud

http://www.northamericanmotoring.com/forums/suspension/157535-swift-springs-dynoed.html

Swifti vedrudega võrreldes võib Eibachid ja teised rahulikult ära unustada, ainuke mis lähedele saab on Hipercoil.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2014 22:31 
Eemal

Liitunud: 03.12.2008 17:05
Postitusi: 62
Asukoht: simuna
Suunitlus on enamasti tänav ja vahel ka rajale.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.04.2014 22:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Ma soovitaksin sulle siis 6/5, alati saab ka vahetada neid


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.04.2014 11:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Rapla jäi ära kuna crmo torud ei saabunud ja jõudsin ainult käänmikud valmis, peaaegu

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.04.2014 12:44 
Eemal

Liitunud: 01.06.2006 17:28
Postitusi: 84
Zilvia foorumist jäi silma, et kaanetihend läks jälle.
Mis põhjusel?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.04.2014 18:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
twist kirjutas:
Zilvia foorumist jäi silma, et kaanetihend läks jälle.
Mis põhjusel?

Pilt

Jahutusvedelik jooksis välja turbo tagasivoolust, kuigi palju sai juurde valatud et koju jõuda kuid ei aidanud.
Sai tellitud uus tihend, AN voolikud ja muid pudipadi et tagasilda ehitada


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2015 17:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Vahepeal toimunud:

Uus kütusepump Aeromotive 340 - lahendas hädad kütuserõhuga ja kuidas veel
Uued kütusepihustid Power Enterprise 850cc - S15 480cc @ 3,5 bar jäi lahjaks. Turbo tuleb max effektiivsuse alasse viia :)
Uus mootori õhufilter AEM dry-flow 3" x 8,25"
Racing kütusefilter asendatud Z32 oem tüüpi filtriga
Custom ventilaatorikoda
GKTech radikakork 1,3 bar
GKTech pooltelje distantspuksid 10mm
GKTech süütepoolide katteplekk
AN-10 karterituulutuse voolik (jäi üle tagasivoolust)
Turbo veevoolikute otsad asendatud AN otsadega, ploki pool AN banjod
Korrastatud juhtmestik
Teisaldatud erinevad vedelike lekked
Turbo ümber olevate detailide isoleerimine kuumusest

Vahetasin välja ka radiaatori, mis lekkis pärast külmumist 2013 detsembris, kuid mitte märgatavalt, et oleksin seda enne märganud

Pilt

Pilt

Lähiajal peaks saama seadistus tehtud, jõunumbrit loodan miski 400hj mootorist. Tänud kasutajale Kilplane ventika koja meisterdamise ja muu abi eest :)


Viimati muutis Motary1, 01.02.2015 3:01, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.01.2015 11:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
on sel viscol rohkem eeliseid kui elektrilisel ventilaatoril? tõhusam on küll nats aga kas see jebin on seda väärt :-D
muidu ilus kapotialune :)

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.01.2015 21:44 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Sul koonusfiltri poolne tuulutus läheb turbo ette? Kas paarutades õli ei hakka turbost läbi tõmbama ja tagant toss väljas?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 303 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 72 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11