Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 303 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 24.01.2014 1:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Viimane pilt pani mõtlema, et miks seal liivaterade jäljed igal pool, tegemist pidi olema investment castinguga ( vaha vormid ), mis jätab väga sileda pinna viimistluse. Tuleb välja et Borg Warner ei suutnud kvaliteetseid allhankijaid leida ja asendas protsessi liiva valuga, kuniks saadaks vaha valu tehnoloogia korda.

Isegi Full-Race kodulehel on kahe erineva valutehnoloogiaga pildid, kuigi reklaamitakse ühte ja sama toodet:

Vaha valu:

Pilt

Liiva valu:

Pilt

Seest on tehtud portimist ja defekte muidu peale selle üksiku nurga pole, mis üleeelmises postituses viimasel pildil. Uurin, kas äkki pakuvad asendust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.01.2014 18:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Originaal kollektori küljes istub igatahes nagu valatult:

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.01.2014 16:12 
Eemal

Liitunud: 23.08.2007 12:15
Postitusi: 119
Asukoht: Viimsi
Mul jah sama asi peal juba mõnda aega efr 6258 väga 5.kevadel teen dyno testi ka ära vaatab mis sealt tuleb siis


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.01.2014 23:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Mul jäi kõrvataha, et sinu autole läks 6255?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2014 19:58 
Eemal

Liitunud: 01.06.2006 17:28
Postitusi: 84
MotoIQ ilastab, kui kauni valuga B-W hakkama on saanud.
http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ID/3360/PageID/7271/Nerds-Eye-View-2013-Performance-Racing-Industry-Show.aspx

Krt, kui tahavad kvaliteeti, siis ikka ei tasu mingi Hiina külakese lasteaeda omale tarnijaks võtta. Olgu siis ajutiselt või mitte.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.02.2014 0:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Eks ta ole. Pookisin külge prooviks:

Pilt

Ploki ja vbandi flantsi vahe on jube väike, eks näis kas mahub ära või peab modima hakkama

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.02.2014 2:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Voolikud turbole:

Pilt

sr20DE drossel (+10mm diameetrit)

Pilt

Soetasin ka 3" vband kiti, 90' põlve ja lambda mutri, et valmistada uus downpipe. Viimaste eest tänud VKMile hea hinna eest.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.03.2014 17:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Kuuma kate:

Pilt

Jala treenimis pink :-D

Pilt

Power Enterprise 850cc

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kui detjonilt saan, ploki kätte alustan komplekteerimisega


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2014 2:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
+50mm tiivad

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Tänud Dioxile Torco mootori koostamis määrde eest, kunn toode on.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.03.2014 8:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2007 22:14
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Ilus töö ! Tiivad sobivad hästi !
Varsti saab mootori häält kuulda siis vaja veel sisssõit teha ?!
Eks sa siis anna mingi ülevaate ka turbo tööst ! :bb

_________________
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.03.2014 21:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.04.2014 11:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Pilt

Abipakk austraaliast:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2014 19:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Käisin üle pika aja ka sõitmas, muljed on väga head :-D
EFR reageerib gaasile ülihästi ja hetkel rõhku 10psi, 2 käiguga pidamist pold niiskel teel :)

Enne sai ka siduri töösilinder välja vahetatud, kuna pedaal vajus põhja

Pilt

Pilt mootorist hetkel:

Pilt

Koristasin ka töökoja ära:

Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2014 21:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2012 23:39
Postitusi: 647
Asukoht: Keila
Uhke. Mis see jõu number olla võiks?

Kas osalesid miski 3-4-5 a. tagasi kiltsis avalaksu raames burnout-i võistlusel?

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.04.2014 21:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Ei ole võistelnud veel selle autoga, kunagi sai Sauga rajal käidud korra.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 303 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11