TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=246
1. leht 31-st

Autor:  Audiophile [ 06.04.2005 23:38 ]
Teema pealkiri:  Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile

Tere kõigile

Sai muretsetud endale uus "mänguasi" nimelt siis suht levinud Porsche 944 mille mudel Turbo S ei ole nii laialt levinud (toodetud kokku ca 3500 tk). Autol on Strosek firma küljespoilad. Porsche 911 17" veljed ees 7" ja taga 9" laiad. Kummid on firmalt falken taga 255/40 ja ees 225/40. Autol on alumiiniumist õõtshoovad. 50/50 ehk ideaalne kaalujaoutus. Ees on firma koni coiloverite sari, tagaamortideks on Koni reguleeritavad. Pidurid loomulikult nii ees kui taga 4 silindriga (pärinevad need porsche 928 alt). Auto ls kellade järgi on 142 tuhat. Sisu on riidest ja heledat värvi (mulle isiklikult väga meeldib). Auto on saanud 2000 km tagasi täishoolduse, samas ka uue siduri. Minu valduses on auto olnud 5 päeva, selle ajajooksul on autole lisandunud toonring. Üks pilt ka koos mu teiste saanidega

http://eku.3lite.ee/album07/DSCF1157

Plaanidest:
Auto täielikult üle vaadata. Teha täiesti korda, mõned värviparandused vaja teha. lisadest tulevad juurde mõned näidukid, monitoorimaks mootori tööd. Õnneks on kogu kama boosti kell, segukell, õlirõhu kell olemas. Lisandub ka BOV. Drilled pidurikettad ette ja taha on juba ära tellitud. Lajatan ka nendest pildid üles kui kohal.

Muudest plaanidest rohkem ei räägi aga kindalsti hakkab päris palju auto kapoti all toimuma, välimus on juba hetkelgi OK.

Käisin juba teisel päeval Laki dynos ära. Tulemus oli 20 hj alla stock võimsuse. On mille poole püüelda, üritaks esialgu stock võimsusegi taastada, siis vaatab edasi. Tõsi hunnik juppe on juba põhimõtteliselt teel eesti poole aga iga asi omal ajal.

Kommentaarid teretulnud

Autor:  Mihkel [ 06.04.2005 23:42 ]
Teema pealkiri: 

Väga kena aparaat!
Üks ilusama kerega Porschesid.

Autor:  Raceboy [ 07.04.2005 8:57 ]
Teema pealkiri: 

Alates 88a. olid kõik 951 mudelid lihtsalt 944 Turbod, mitte Turbo S-id. Turbo S nime all neid tehti vaid 1988a.

Autor:  porkee [ 07.04.2005 13:58 ]
Teema pealkiri: 

Kui natuke meenutada juba ainult seda kui lahe oli selle toomine eestisse-tiimiks siis peolt otse-audiophile,porkee ja cmf.Juba korduvalt korrutatud-õige valik ja nüüd siis 3 951-te vaja arendada.Koos ongi lõbusam ja saab jagada ja üksteisele kasulik olla.Liigud aint nagu tegemata????? ;)

Autor:  eyeless [ 07.04.2005 17:18 ]
Teema pealkiri: 

väga muljetavaldav pilt :roll: !
väga kõva porsche, edu selle modimisel ja loodame sellest siis ikka midagi kiiret :)
muide, see MB, nagu näha ei ole ikka maha suudetud parseldada? kahju, krt inimesed nagu ei tahaks kiiret ja ilusat autot :P

Autor:  Silwer [ 07.04.2005 18:31 ]
Teema pealkiri: 

Tubli. Hea valik... :)

Autor:  porkee [ 07.04.2005 22:33 ]
Teema pealkiri: 

Kohe ilus vaadata kui kõik minu eelmised armukesed hea peremehe maja ees seisavad :) (porge on liht koos sebitud küll)

Autor:  cmf [ 08.04.2005 0:08 ]
Teema pealkiri: 

Leedus käik oli tase... :lol: Loodetavasti varsti ka pildid.
Jälle cmf teamil tööd juures :bb

Autor:  Raceboy [ 09.04.2005 8:41 ]
Teema pealkiri: 

Varsti on teil, 951-meestel ;) , võistlusmoment: kõigil nagu samad modid :-D Loodame, et te, 3 musketäri :lol: , kuskil võistlusel kokku ei satu 8)

Autor:  Audiophile [ 12.04.2005 14:04 ]
Teema pealkiri: 

Nii

Auto hetkel hoolduses CMF holdingus. Vahetatakse ära kõik õlid ja toimub väike vaakumvoolikute kontroll. Külge lähevad ka autometer pro-comp, turborõhu, A/F ja õlirõhu ja bensurõhu näidikud. Välja vahetatakse kõik vähegi pragunenud vaakum vollad, ja üle käiakse kõik summuti tihendid kus vägegi gaase kaotsi võib minna.

Autole on ära tellitud crossdrilled pidurikettad (nii ette kui taha) loodetavasti saab needki külge sellel nädalal juba. Mis siis lähiajal veel juhtuma hakkab:

3" väljalase alates downpipest.
Uus suur front mounted cooler (kahjuks nõuab see konditsioneeri ja kondiradika eemaldamist)
Garreti GT30R ballbearing turbo KKK26 flantsiga mis on bolt on porsche originaal kolle külge (peaks toetama 500+ hj)
780cc pihustid (good for 500hp)
wide fire plokikaane tihend
Fuel management (firmat esialgu ei avalda veel)

esialgu kõik. tõenäoliselt on tugevama poolteljed järgmised asjad mis eelpool toodud nimistusse lisanduvad

varsti pildid ka....

Autor:  Silwer [ 12.04.2005 16:53 ]
Teema pealkiri: 

Mulle meeldis just eriliselt see osa viimasest postitusest:

Audiophile kirjutas:
Uus suur front mounted cooler (kahjuks nõuab see konditsioneeri ja kondiradika eemaldamist)
Garreti GT30R ballbearing turbo KKK26 flantsiga mis on bolt on porsche originaal kolle külge (peaks toetama 500+ hj)
780cc pihustid (good for 500hp)
wide fire plokikaane tihend
Fuel management (firmat esialgu ei avalda veel)


:)

Autor:  porkee [ 13.04.2005 23:28 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Alates 88a. olid kõik 951 mudelid lihtsalt 944 Turbod, mitte Turbo S-id. Turbo S nime all neid tehti vaid 1988a.


Jutt õige aga Turbo-S e toodeti ka ainult(lubatust 1000-st küll rohkem)1600ca aga peale 88a ja koos turbo s-idega ikkagi kokku ca3500 autot koos us turuga.
Regards,
porkee

Autor:  Audiophile [ 14.04.2005 9:10 ]
Teema pealkiri: 

Nii

Benapump andis saba täna paagis olevala pasale. Kuna originaalpump eesmärkidega enivei kokku ei läinud siis sai muretsetud Bosch-i kõige suurem ja võimsam pump. Peaks hea olema kuni 500 hj. Täna peaks ka see päev olema kus pidurikettad kätte saab :D. Üritan ikka haapsalu üritusele tulla, eks siis vaatab kuidas läheb seal. Niipalju veel et ajuga peaks kaasa tulema ka elektrooniline boost control solenoid, ehk siis boosti reguleerimine hakkab käima läbi arvuti, ja vastavalt käigule saad programmeerida ka rõhu. Midagi sellist:
1. Käik 0.8 bar, 2 käik 1 bar, 3 käik 1.2 bar-i 4 käik 1.5 bari. Hea asi et kumme mitte gaasilisse olekusse lasta. Fuel managemendi saab juhtima panna ka anti-lag süsteemi, hetkel veel mõtlen selle üle, kas seda vaja. See on rohkem levinud ralliautodel, aga paremini kohapealt saab kindlasti ära.


Keep you posted

Autor:  Raceboy [ 14.04.2005 9:12 ]
Teema pealkiri: 

Alternatiiv on 931 pump (good for 7Bar 8) .

EDIT: SMT 6-ga on anti-lag ka 931 peal tööle pandud.

Autor:  Audiophile [ 14.04.2005 22:23 ]
Teema pealkiri: 

Nii

Vahepeal läks vahetusse veel õli, nüüd Agip-i täissünt. Tagadiffris uus täissünt õli. Autometeri boosti kell on nüüd ka ühendatud. Lisaks sellele sai paigaldatud CMF-is boost controller. 3 käiguga hüppab rõhk korraks ka üle 20 psi. Uued küünlad on peal kraad külmemad kui originaalid. Kuna rõhku sai veidi tõstetud siis ka esimesed fuel cut-id kogetud. Auto liigub paremini kui kunagi varem aga see originaal turbo vajab ikka järeleaitamist positiivne rõhk tekib alles peale 3500 rpm-i aga kui siis minema hakkab :p. AF kella juhtmed veetud, ootab ühendamist. Puudu veel plaat kuhu külge kellad kinnituvad. Boosti kraani kinnitan ka armatuuri kellade kõrvale niikauaks kuni fuel management ühendatud saab. Crossdrilled pidurikettad saabusid ka eestisse. Vahetusse lähevad nii esimesed kui ka tagumised. Esimesed suportid asenduvad lähiajal 993 originaal suportitega mis peaks olema vist veel suurema kolviga, ehk siis võimsamad. Crossdrilled kettad ei kaalu vähe ;), materjal millest nad tehtud on vist kõvasti kangem ja seega ka raskem. Tänud Kerdile kes viimased 3 päeva minu autole on pühendused ja sõber porkee ees vabandused kuna tema auto minu järgi ootas aga kahjuks. Aga nii see juba on kord paraku...

Paigaldamist ootavad veel,,

Bensurõhu regulaator koos rõhukellaga.

Crossdrilled Pidurikettad ja Ferodo klotsid

993 suportid

Õlirõhu kell samuti Autometerilt

1. leht 31-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/