TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2451
10. leht 12-st

Autor:  arne13 [ 13.08.2010 21:40 ]
Teema pealkiri: 

Jätkan ikka nii nagu asi on ja olen ka siis rahul kui mul on kiireim esiveoline Fiat Coupe..
Sinna polegi enam palju maad vaja ületada vaid 11, 87 :)
Eks paistab kuidas läheb :-D

Autor:  arne13 [ 15.09.2010 8:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

Vahepeal siis juhtunud jälle igasugu asju.
Uus kütusesüsteem küljes, aju paigaldatud ja parandatud ka igasuguseid muid elektrilisi ja mehhaanilisi jamasid.
Testisõitudel otsustas käigukast järgi anda :( Kiiresti sebisime Ragzi Coupe kasti ja see viga sai parandatud.
Sai käidud ka dynos ja võlutud välja sellised numbrid nagu 471 Hp ja 630 Nm (graafiku panen hiljem ülesse)
Dynos käitus auto ilusti, vaevles ainult kerge boosti lekkimise all.
Pärast mitut tundi seadistamis otsustasime panna autovõimed ka tänaval proovile. Liikus kui loom, aga oh sa õnnetust- plokikaane poldis andsid järgi ja tõstis kaane ülesse.
Tagajärjeks siis: kaanes auk,plokil täke peal, tihend puruks ja kolme kolvi rõngad tükkideks, nii et rikkus ka kolvid ära.
Leidsime oma tagavara hunnikust peaaegu uue kaane, mis siis sai kunagi taastatud, tihend uus olemas, plokki kannatab lihvida, puudu siis ainult kolvid :(
Aga hullu pole, tellin uued ja järgmiseks aastaks katsume auto ikka korralikult korda saada ja loodame , et siis jääb ikka kestma ka :)

Autor:  valdz [ 15.09.2010 9:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

arne13 kirjutas:
Tagajärjeks siis: kaanes auk,plokil täke peal, tihend puruks ja kolme kolvi rõngad tükkideks, nii et rikkus ka kolvid ära.


Väga kahju kuulda et nii õnnetult läks, selle jama ühine nimetus siiski detonatsioon. Kuidas dünos sisselaske temp oli, äkki maanteel ei suutnud ära jahutada kui pikemalt vajutada?

Jõunumbrid aga väga ilusad. :)
Ja hakka talveks endal urgu käigukaste koguma :-D

Autor:  RICE BURNER [ 15.09.2010 9:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

Vesi läks pauguga silindrisse ja pigistas kolvi ülevalt lohku, mis lõhkus rõnga, kuid kolvid ja küünlad nagu uued, kui pealt vaadata. Ühtegi deto jälge kusagil ei ole, kuid kaanetihend on iga lilindri juurest juba pikalt lekkinud. Vanaselja ütles hiljem, et nägi korstnas valget auru dynotamise ajal, kuid tembid olid korras.

Autor:  valdz [ 15.09.2010 10:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

Ok, siis teine asi jah. Siis tuleb mõelda kuidas kaant kinni hoida. Olen kuulnud et BMW-del on suurema M12 poldi või tiku peale mindud. Fiatil peaks ka saama, kuna tal augud veesärki välja (saab ilusti läbi puurida, keermestada). Muidugi eeldusel et sul praegu juba korralikud poldid on(loe mitte originaalid).

Autor:  RICE BURNER [ 15.09.2010 10:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

minu üllatuseks olid seal sees originaal poldid, mis omakorda olid lahti võttes 1,5mm pikemad, kui peaks :(

Autor:  Ragnar [ 15.09.2010 10:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

valdz kirjutas:
Ok, siis teine asi jah. Siis tuleb mõelda kuidas kaant kinni hoida. Olen kuulnud et BMW-del on suurema M12 poldi või tiku peale mindud. Fiatil peaks ka saama, kuna tal augud veesärki välja (saab ilusti läbi puurida, keermestada). Muidugi eeldusel et sul praegu juba korralikud poldid on(loe mitte originaalid).


Juba tellisin Arnele 12mm tikkpoldid. Eks kõik tuleb omal nahal järgi proovida :)

Autor:  jeff01 [ 18.09.2010 21:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

RICE BURNER kirjutas:
Vesi läks pauguga silindrisse ja pigistas kolvi ülevalt lohku, mis lõhkus rõnga, kuid kolvid ja küünlad nagu uued, kui pealt vaadata. Ühtegi deto jälge kusagil ei ole, kuid kaanetihend on iga lilindri juurest juba pikalt lekkinud. Vanaselja ütles hiljem, et nägi korstnas valget auru dynotamise ajal, kuid tembid olid korras.


Mille peale vesi nii pauguga silindrisse läks? Veesärgis miski 1 bar ei lükka vast hetkega silindreid vett täis nii et kolmel kolvil rõngad puruks :roll: Enamlevinud juhtudel on tulemuseks valge suits mitte hüdrolukk. Olete kindlad et tegu polnud detonatsiooniga?

Autor:  RICE BURNER [ 18.09.2010 21:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

Raske on kõigi arvamustega sammu pidada, kuid eks me sõitsime 200+ kiirusel valge auru saatel ikka mitu meetrit ja peale gaasi maha lastes viskas ikka summuti korralikult vett täis ja mootor suri hetkega välja. Lolli peaga sai korra veel käivitatud, kuid mootor käis vaevaliselt ringi, mis oligi tingitud veest.

Kolb läheb pealt lohku ainult hüdroluku tagajärjel!

Autor:  Mihkel [ 18.09.2010 23:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

Kepsud jäid sirgeks?
Hüdroluku tagajärjel saab ka keps ju oma paugu kätte.

Autor:  arne13 [ 19.09.2010 1:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

Kepsud jäid terveks ja sirgeks...Kannatada said ainult kolvirõngad..
Detot ma ei süüdistaks üldse, logi oli täitsa ok.
aga ploki kaane poldid olid veninud ligi 2 mm ja dünos ( nagu hljem välja tuli) oli juba valget suitsu näha.

Autor:  Mihkel [ 19.09.2010 3:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

Kasutasite samu plokikaanepolte korduvalt või sai viimane kord kepse vahetades uued pandud?

Autor:  arne13 [ 19.09.2010 9:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

Viimane kord sai uued pandud ja tundub , et B varuosa polt on lahjem kui originaal :)

Autor:  Astrona [ 20.09.2010 12:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

RICE BURNER kirjutas:
Kolb läheb pealt lohku ainult hüdroluku tagajärjel!
arne13 kirjutas:
Kepsud jäid terveks ja sirgeks...Kannatada said ainult kolvirõngad..

Et siis ikka kolvid kah või mis?

Autor:  arne13 [ 20.09.2010 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat coupe 2.0 16v Turbo ...::: Arne :::...

Jah kolvid tulevad ka uued... Pealt vaadates kolb 5+ aga rõngaste ääred said rõngaste purunemise järjel kannatada.

10. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/