Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 18:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 178 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.06.2016 14:24 
Eemal

Liitunud: 13.06.2016 9:03
Postitusi: 8
Asukoht: Lasila / Vantaa
Siinkohal oleks sobilik ka VKM kommentaar. Milline nägemus Viljaril ja Karolil on !?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2016 18:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Õlilekked väljapoole mootorit vist detoatsioonini ei vii, kas VKM ka seadistas auto või sulasid lihtsalt 2 erinevat asja kokku? Ilmselt see teemas olemas kuid hetkel pole kahjuks võimalik seda mammutteemat täies mahus läbi lugeda.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2016 19:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kiirelt teemat sirvides loen välja, et mootorile tehti re-build umbes 5a tagasi?
Kui kindel on, et keegi vahepeal pole ei tehnikat ega seadet näppinud?

Ei soovi kedagi õigustada, lihtsalt olen ka ise elus sarnases olukorras korduvalt olnud, kus tekivad vanadest töödest linnalegendid.
Pole hetkel õrna aimugi, palju selle autoga üldse viimase 5a jooksul sõidetud on või mis sellega tehtud on.
Seda oskab Arne ise kõige paremini kommenteerida.

See kuidas teenusepakkuja oma klienti suhtub on muidugi igal pool individuaalne.
Mina olen üritanud õigel ajal fikseeritud probleemid (õlilekked) viisakusest ka vajadusel hiljem kliendile rahuldava lahendusena likvideerida.
Mootorile, mille võimsust on kordades tõstetud, ei anna kogenud seadistaja mingit garantiid, kuna olenevalt failsafe süsteemide hulgast
võib mootori riknemist põhjustada väga palju erinevaid tegureid, tihti ka võõraste mehhaanikute teadmatus.
Näiteks on mul ühe kliendi näitel kogemus, kus inimene suutis kauplusest müüdud valede (liiga kuumade) küünalde tõttu kaanes küünlapesa üles sulatada.
Kusjuures tegu 2007a TFSI mootoriga, mille originaal aju omab ülevaadet peaaegu kõigest, mis mootoris toimub ning millel oli lisaks ka vesi-meta pritse peal aga ka see ei aidanud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2016 22:52 
Eemal

Liitunud: 13.06.2016 9:03
Postitusi: 8
Asukoht: Lasila / Vantaa
Minu tagasihoidlik arvamus .
Koheselt peale mootori komplekteerimist alganud õlilekked : 4. Silindri seinal on mehaanilised vigastused . Sealt kaudu jõudis surve karteri poolele ja tulemuseks õlilekked .
Üle visanud rihm : Rihma pingutus rull korralikult kinni keeramata, mis lasi lõpuks rihma piisavalt lõdvaks ja tulemuseks , väljalaske nukk 2 hammast üle . Siinkohal pole mõtet spekuleerida vale seade üle . Rihm oli peale mootori seiskamist täiesti lõdva .
Eelneva tulemuseks kohtusid väljalaske klapid ja kolvid . Kuna klapid asetsevad silindri suhtes nurga all siis surusid klapid kolvi vastas seina , mis rikkus silindri seina , purustas ülemised surve rõngad ja hävitas kolvid .

Mulle mõistmatul põhjusel on on 4. Silndri ühel välja klapil eemaldunud kild ( ei ole loogilist seost klapp-kolb koostööst) on päästnud tule sirgelt väljalaske poolele ja tulemuseks on maha põlenud klapipesa .
Triibulistest segasaaledest ei viitsi väga kirjutada .
Kõik vigastused on ka pildile võetud ja kellel huvi ja kaasamõtlemis soovi ( minu teooria ümber lükamiseks) võivad neid ka küsida .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2016 23:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
jeff01 kirjutas:
Õlilekked väljapoole mootorit vist detoatsioonini ei vii, kas VKM ka seadistas auto või sulasid lihtsalt 2 erinevat asja kokku? Ilmselt see teemas olemas kuid hetkel pole kahjuks võimalik seda mammutteemat täies mahus läbi lugeda.



Eelnevalt Vkm seadistas mootori, mis aga koheselt tõstis kaane ülesse ja kolvid, kaan ja plokk said viga. Kuna see polnud eelnevalt Vkm-i poolt komplekteeritud mootor, siis jõudsime kokkuleppeni, et tellin mootori tööd neilt ja nemad vaatavad seade üle. Juppide tellimisega tegelesid ka nemad. Mina ainult maksin. Mootor koos, siis saadeti mind seadistus jutuga kuu peale. Et seadistatud on ju. Kui tahad maksa juurde vaatavad üle.
Läksin Tartusse ja lasin Peebul lihtsalt logi teha. Seadet ei muutnud. Tegin 2 tõmmet Raadil ja hammasrihm hüppas üle. Klapid pähe.
Päev- paar hiljem sain sõimukõne, et garantii ei kehti enam, kuna näppisime ise seadet ja hammasrihm andis järele tänu valele seadele.
Peale selle on auto põhimõtteliselt seisnud. Töristatud sai kohalikku sõitu.
Mootorit pole keegi lahti võtnud. Ainuke mis tegime oli kohe peale pauku õlivahetus ja küünalde vahetus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.06.2016 23:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.11.2015 23:30
Postitusi: 7
Kõlab huvitavalt...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.06.2016 9:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui klapid pähe käisid Tartus, kas siis keegi remontis ka mootorit või sõideti kõverate klappidega edasi?

Silindris olevaid kriime ja õlilekkeid seostada on natuke ebareaalne, kuna mootoril on ka karterituulutus, mis väldib, et karter rõhu alla ei satuks.
Oleme lahanud mootorit, kus olid kolvisõrmede poolt kõigis 4 silindris 10mm laiad ja 3mm sügavad kraavid silindriseintes ning
mingeid õlilekkeid mootoril ei olnud, suitses vaid summutist koormuse all ropult.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.06.2016 10:45 
Eemal

Liitunud: 13.06.2016 9:03
Postitusi: 8
Asukoht: Lasila / Vantaa
Tartus pandi märgid paika ja mõõdeti surved . Väidetavalt olid sellel hetkel surved ühtlased .
Peale seda sõideti edasi . Kui palju täpselt , oskab Arne ise öelda .
Karteris olev surve pole sugugi mitte ebaloogiline . Klapikambri kaane alt on pritsme ekraan eemaldatud ja kõik õli mis seal lendles , puhuti otse tuulutus vooliku kaudu filtri poole . Mingil hetkel see ummistus ja tuul otsis endale muud käigud välja . Nagu ma ennem juba ütlesin , silikon ei asenda tihendit .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.06.2016 22:19 
Eemal

Liitunud: 13.02.2008 20:49
Postitusi: 23
Asukoht: Rakvere
Mis te heietate vana asja! Pole kunagi see auto liikunud ei peast ei persest. Koguaeg on olnud mingi kuradi kala. Arsi on tehnikavend, paneb uue sisu ja tuld väiksema rõhu ning korraliku seadega.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.06.2016 13:30 
Eemal

Liitunud: 13.06.2016 9:03
Postitusi: 8
Asukoht: Lasila / Vantaa
Marek504 kirjutas:
Mis te heietate vana asja! Pole kunagi see auto liikunud ei peast ei persest. Koguaeg on olnud mingi kuradi kala. Arsi on tehnikavend, paneb uue sisu ja tuld väiksema rõhu ning korraliku seadega.

Väiksem rõhk on juba vaakum :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.06.2016 14:05 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Päris huvitav jah. Peep kunagi miskit mainis, et seade oli ikka päris võssa ka. Süütenurk boosti all alla 10 kraadi jne.

Kas see mootor mitte originaalis juba turboga varustatud pole?

Ma ei hakka muus osas sõna võtma....

Edu auto kordasaamisel!

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.10.2016 16:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Hetkeseisuga siis masin saadaval, kas tervikuna või varuosadena. Laiali siis plokk ja kolvid, kepsud terved... Kaant saab taastada. Ülejäänud vidinad kõik olemas. Autronic Sm3 aju, Garret 3076R turbo, Sepis kepsud, 1200 cc pihustid jne jne jne.
Huvi korral 53 01 6009 Arne


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.11.2016 21:43 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Kui väga igav hakkab siis võid mulle ps'i panna mingi numbri mis ta eest saada tahad.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 178 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11