Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 16:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 178 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 20.09.2010 22:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Ma nüüd ei mõtle aind sind selles teemas vaid ka paljusi ülejäänud turboprojekte kaasaarvatud mina ise.Piltlikult on päris naljakas mõelda kui turboauto maanteel kihutab vabalthingavatest 250km/H mööda ning 3km. pärast hääletab plokikaas käes WINDORFI poole :-D :-D
Loodan,et arp poltidega enam sellist jama ei juhtuks ja kone jääb kestma ilusti.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.09.2010 10:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
635Driver kirjutas:
Ma nüüd ei mõtle aind sind selles teemas vaid ka paljusi ülejäänud turboprojekte kaasaarvatud mina ise.Piltlikult on päris naljakas mõelda kui turboauto maanteel kihutab vabalthingavatest 250km/H mööda ning 3km. pärast hääletab plokikaas käes WINDORFI poole :-D :-D
Et vabalthingavaga 250kmh mööda kihutada on vaja 200sekundit põhjagaasi hoida - korralikul turbo projektil 20sek :) ehk kiirust peab 10x vähem ületama :)
Ja selle vabalthingavaga võid 3a iga 3km tagant windorfis käia, ikka sügad kukalt ja mõtled, mis valesti on. Kontrastiks, see kui IC lõdvik järvevana alguses lahti oli ja paar bemmi end hästi tundsid... Mäletad, käis mõte läbi, et tõmbab teeäärde kruvib lõdviku külge.... :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.04.2011 18:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Nüüd siis auto jälle üle pika aja liikvel :car
Ehk Viljaril on aega lisada mõni pilt ja natuke juttu, mis tehtud sai :P


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.04.2011 23:33 
Eemal

Liitunud: 06.04.2008 16:46
Postitusi: 45
Millal siis demo taas saab? Või pean jälle külla tulema? :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.04.2011 8:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Viljar liiga hõivatud või laisk :lol: aga katsun siis ise kirjutada natu mis tehtud sai.

Kolvid sai siis uuesti tellitud ja tiba suuremad kui eelmine kord.(85,5 mm). Plokk lihvitud. Ja nurgast sai leitud ka peaaegu,et uus plokikaas.
Eemaldatud ka balantsiirvõllid ja tehtud pimedad ette.
Kuna ploki lihvimise tagajärjel ulatusid kolvid tiba üle tihendi, siis töödeldi ka neid natuke.
Sai vahetatud ka hulganisti tihendeid ja asi sai päris hea.
Madalatel pööretel autol jõudu rohkem kui kunagi varem.
Sissesõitu sai tehtud 0,8 bariga aga nalja oi oi kui palju :-D

Väga kena ja hea töö VKM-i poiste poolt. Suured tänud 8)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.04.2011 22:28 
Eemal

Liitunud: 06.04.2008 16:46
Postitusi: 45
Väga mõnusasti liigub. Tekitasid sõltuvuse, tulen küsin teine kord veel demo kui võimalust! :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.05.2011 13:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2011 13:15
Postitusi: 27
Asukoht: Rakvere
Pilt

_________________
Omega A 2.0 8v turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.05.2011 23:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2011 13:15
Postitusi: 27
Asukoht: Rakvere
.

_________________
Omega A 2.0 8v turbo


Viimati muutis AnvarV, 03.03.2015 14:18, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2014 10:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Auto on põhimõtteliselt müüa.
Pakkumised ps-i või 53016009 Arne


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.05.2015 21:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=8c24
Ehk on kellegil huvi :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.06.2016 9:16 
Eemal

Liitunud: 13.06.2016 9:03
Postitusi: 8
Asukoht: Lasila / Vantaa
arne13 kirjutas:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1964775&rhash=8c24
Ehk on kellegil huvi :)


Tere .

Kõvatasin mina seda autot juba aastaid . Nüüd siis sai lõpuks oma garaaži ära toodud .
Plaanid : Esmalt tuleb likvideerida kõik õli ja muud lekked ( tubli töö VKM ) .
Palju tööd on veel kapoti all.
Ära tuleb eraldada mootoriruum ja õhuvõtt . Kõige lõpus peab võtma nööbist kinni mõnel pädeval vennal , kes selle korralikult käima paneks .

Adminn võiks ka teema pealkirjas omaniku nime vahetada .

Tervitustega
Arsi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.06.2016 8:17 
Eemal

Liitunud: 13.06.2016 9:03
Postitusi: 8
Asukoht: Lasila / Vantaa
Kunan aega on läinud viimasest rihma vahetusest päris mitu aastat , siis on mõistlik ka see vahetada .
Et ennast natuke paremini tunda , otsustasin Gates racing poole vaadata .
Kahjuks sõber Google andis ainult import keeles vastuseid ja mitte ühtegi viidet , et keegi selliseid vigureid ka kodumaa pinnal müüks.
Ledub siit mõni inimene , kes tegeleb Gates racing rihmade müügiga?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.06.2016 20:57 
Eemal

Liitunud: 13.06.2016 9:03
Postitusi: 8
Asukoht: Lasila / Vantaa
Täna sai silindrites surved üle mõõdetud . Tulemus ei rõõmustanud kuidagi.
Esimene 12,1 teine 12,1 kolmas 12,7 ja neljas 7,8 .
Õli valamine silindrisse tulemust ei parandanud , st mure kaane küljes .
Pikka pidu polud, sai õlle kõrvale kaant hakata maha võtma .
Saaga jätkub homme .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.06.2016 23:28 
Eemal

Liitunud: 13.06.2016 9:03
Postitusi: 8
Asukoht: Lasila / Vantaa
Saaga jätkub .
Mootor sai juppideks võetud . Pilt oli kole .
Väntvõll ja kepsud on korras . Kaanega pole ka lood kõidge hullemad . Maha oli põlenud 1 neljanda silindri väljalaske klapi pesa . Selle saab välja vahetada .
Blokiga on aga lood nutused . 1-3 silindri seinad väljalaske poolt triibulised ja neljas .....see ikka päris otsas .
Nüüd peab mõtlema, kas veel korra puurida või alustada uue blokiga otsast peale .
Kolvid ka kõik surnud . Ülemine surverõngas kõigil juppideks + rõnga soon laiali nagu kasaka pasun.
.
VKM meeskonnast võeti ka ühendust ja paluti esimest postitust muuta . Jätan selle siinkohal tegemata.
Lisan hoopis fakte . Silikon ei asenda tihendeid . Kütuselatt : kui see on 2 poldi kinnitusega , siis peaks mõlemad kinni keerama . Ma ei valeta kui ütlen, et õlivannil oli ainult 1 poldiga kinni . Aga silikoni oli pandud usinalt . Kasutatud oli vana tihendit , mis oli pooleks . Karteri tuulutuse kollektor oli ainult silikoniga paigaldatud . Päris kindlasti käib seal tihend. Eelmise omaniku sõnade järgi läks mootor kokku kõikide uuete tihenditega . Vähemalt maksis ta nende eest . Imelik oli ka see , et kepsu saaled olid osaliselt Fiat originaalid ja osad mingi muu tootja omad .


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.06.2016 1:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2009 15:26
Postitusi: 220
Asukoht: Rakvere
Õlilekked ilmnesid koheselt, kui oli auto kätte saanud. Teavitasin ka VKM-i sellest. Karol palus lahkesti tagasi garantiisse tulla, sinna ka läksin. Siis sain Viljari käest sõimata, et nii need asjad ei käi. Eelnevalt tuleb aeg broneerida. Palusin siis ka aeg broneerida. Lubas helistada kui neil aeg tekib. Kahjuks jah 5 aastat sellest juba möödas, aga aega ei saanudki, enne sai kannatus otsa.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 178 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11