arne13 kirjutas:Ei saagi leida kui sa Nissani 12 aega otsisid! Teema ju Fiati nime all
Ja ära karda, enne kui korralikud rehvid saan siis tõesti Nissani ET ei parane kuhugi poole! Rehvi taga on hetkel 1-1,5 sekki kinni ja kui järgmine kord rõhku ka tõsta siis võid hakata Nissani 12 seki aegu otsima
Sry, ikkagi pühapäev, automaagiliselt otsisin nime järgi.
Isegi 8tollise Mickey'ga saaksid see 1.5s maha, ja kui rõhku kah tõstad, ja autoga ära harjud, võid juba vaikselt RFL'iga võidu sõita. Järgmine aasta siis madalad 10'ed juba, kui fiati maha müüd ja datsunile uued amordid ostad
Niisiis saime lõpuks VEMSist ka lõpuks jagu! Autol sai aku tühjaks ja otsustasime panna täkuga käima. Kohe kui võtit keerasime siis lõi kaitsme läbi! Vahetasime kaitsme ja kohe sama lugu! Risto kiskus VEMSi küljest mõõtis takistused üle ja tuli välja, et üks kaitsediood maha põlenud! Remont läheb maksma tervelt 15 EEKU
Kuidas te Fiat-idel neid ajusid niimoodi läbi suudate kõrvetada?
Panete ikka massi käpa alati mootori külge tühja akuga autol?
Või panete aku külge ja lasete viisakalt käivitusvoolu mootori viletsa massi korral läbi eri seadmete?
Aigo aju kallal oli keegi rappimas käinud! Ei tea kes küll aga keegi oli midagi üritanud joota ja asja tuksi keeranud! Sellepärast sulas tema oma üles.
arne13 kirjutas:Aigo aju kallal oli keegi rappimas käinud! Ei tea kes küll aga keegi oli midagi üritanud joota ja asja tuksi keeranud! Sellepärast sulas tema oma üles.
Aigol auto töötas, mingi hetk jäi seisma, tundub et sama asja pärast. Isegi kui aju oli enne joodetud, kasvõi sitasti - see töötas. Ja kas ta mitte peale jama tekkimist veel selle ajuga kuskil ei käinud? Ja noh ta kiskus ju ise kah selle lahti. Aga see selleks, enne masin töötas. 1 variant on ka muidugi, et tal masin töötas, aga Aigo läks hobuseid juurde jootma....
ja no neid hobuseid juurde... peenelektroonikast olema suht dumdum. sinna oma näppe ei topikski.
aga samas jah minul ka kärssas aju täkukäivitamisest arvatavasti, kuid samas võis ka mul see lambist saba anda ja siis lihtsalt sellepärast ei käivitunud, mitte kütusepudusest, sest siis ka lubas samamoodi, kuid fuel gaughe näitas tühjust.
Kle jah! Veel on. Aga ka see viga saab mingi hetk parandatud!
Pidamisega jah probleeme Ei saanud õigeks ajaks rattapolte ja olin sunnitud sõitma täitsa tava rehviga! Esimesed rehvid läksid peale paari ringi mahakandmisele