Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 9:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 66 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2005 23:11 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Renn kirjutas:
sai sis uus mänguasi muretsetud 8) (pilte ei viicint väiksemaks teha :oops: )
Tänud Audiophilele ...
To be continued...


KKK panek S13-le on viimasel ajal populaarseks lahenduseks saanud ma vaatan. Kas on ka peale suurema vile midagi tulemas?

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2005 23:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
postituse lõppu panin "to be continued...
võid oma järeldused teha ;)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.07.2005 23:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
ah jaa - tegu pole sis lihtsalt KKK K26 vaid KKK K26/8(vahe kuumaosa suuruses ja labade disainis), mis peaks tähendama potensiaali ~350 hp`le :)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2005 13:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2005 23:12
Postitusi: 140
Renn kirjutas:
ah jaa - tegu pole sis lihtsalt KKK K26 vaid KKK K26/8(vahe kuumaosa suuruses ja labade disainis), mis peaks tähendama potensiaali ~350 hp`le :)


Sinu rõõmuks võin mainida,et on ka autosid mis sõidavad selle turboga 350++rwhp ehk siis mootorist suts enam aga kindlasti ka muid abisid seal selle saavutamiseks.

Regards,
Porkee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2005 17:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
:roll: kui sellest CA18DET`i 1,8 sest peaks saama 350 kätte, oleks ma ise ka väga rahul ;)
Olen siiamaani näinud vist inglise sxoc.com`is ühte 200 sx`i S13, millel oli 420 hp... 8)
Nii, et arenguruumi on...

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2005 18:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
350hj peetakse pigem s14 maksimumiks stock sisuga...

s13 puhul vastavalt 300-320hj (seesama 30hj vähem mis tal ka stockis on)

Aga see ei tähenda et nad ei võiks sama kiired olla, mis sa selle hobuse numbriga ikka peale hakkad

Et sa saaksid seal 350 kätte peaks sul olema juba lahti võetud ja ehitatud mootor...(kolvid, kepsud jne) kui tahad et ta üle paari päeva kestaks...

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2005 18:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Üheks dünotõmbeks võib isegi 350hp kesta kui metall tihend vahel, äärmisel juhul ka 400m
350hp jaoks oleks vaja suuremaid pihusteid, z32 maf, st3 või costum chip, perform. nukad, reg nuka rattad ja keegi kes need ka paika paneks, suur cooler, vähemalt 2,5" summuti, metall kaane tihend, piisav kütuse pump, alates 1,5bar turbo rõhk 8)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2005 21:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
nagu mul isa ütleb - aega on aega on, kuhugi kiiret pole...küll need hobused tulevad :)
eks näha ole, kas mõnele võistlusele veel jõuab ja vb. ka sügisel enne talvepuhkust dünostendi :roll:

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.07.2005 20:51 
Eemal

Liitunud: 30.07.2005 20:19
Postitusi: 4
Väga tuttav auto on :) kui on ikka tegu selle sama autoga mida ma ise tahtsin kunagi ära osta.(põhjavalgustus ja kõlarite kõrgendused esiustes on põhjus miks ma arvan, tegu selle sama autoga)
Ausalt öeldes, kui ma seda autot esimest korda nägin oli ta suht prillikivi. Ei kolisenud ega nagisenud seest ja mootor tegi väga head häält. Räägiti, et just enne Eestisse toomist oli tal mingi turbo remont ka tehtud.
Mingi aeg ta sattus mu sõbra kätte, ja esimest korda sõites pani ikka mõtlema, et peaks endale ka s13 või s14 muretsema. Hiljem oli see müügis ikka väga soodsa hinnaga s13 kohta, kuid seda ära ostes oleks ikkagi pankrot olnud mõneks ajaks ja enda vana auto müümiseks ei olnud aega. Siis oli tal probleemid kollektori mingi osaga mis kippus lahti tulema, ning selletõttu olid kohati mingid jamad rõhuga.
Väga fun auto oli, mulle just meeldis, et ta oli kuidagi väga kergesti juhitav.

Well jõudu ja jaksu, et see 300hp kätte tuleks!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.07.2005 16:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
mhmh, tõenäoliselt küll ...
räägiti, et auto Lakis käinud ja et kõik viimasepeal jne
pärast turbokella soetamist tõesti ilmnes, et puhub vaid 0,5 bar`iga(orig. 0,7), turbo pirkal rem. kuup. 98 aastast, kolde ja turbo vahelt olid kaks mutrit puudu, samuti downpipe ja turbo vahelt läksid väljalaske gaasid omateed... :roll:
kunagi võis see auto jah olla prillikivi, aga nüüd ta kahjuks pole (aga sellel ajal vist küll kusagilt odavamalt sellises seisukorras 200 sx ei saanud, kui mina ta soetasin) ja küll vähemalt kevadeks uus välimus tuleb ;)
Järgmine nädal läheb kollektor ja plokikaas tegemisse... :)
To be continued ...

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.09.2005 13:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
asi kokkulaotud...
üleeilne öösene katsetamine oli "spike" 1,2 bar`i ilma chipita, mõned tulelondid summutist jne...
eile sai Zoomiga asi paremaks aetud...0,9 bar`iga 2 käiguga liikus auto suht toredalt :p
varsti täienevat pildimaterjali "Külmkapist" ;)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.09.2005 9:49 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Tsiteeri:
asi kokkulaotud...
üleeilne öösene katsetamine oli "spike" 1,2 bar`i ilma chipita, mõned tulelondid summutist jne...
eile sai Zoomiga asi paremaks aetud...0,9 bar`iga 2 käiguga liikus auto suht toredalt
varsti täienevat pildimaterjali "Külmkapist"


Kuidas spool karakteristik ka on, eks suurema turbo puhul on kindlasti teatud kompromissid, aga kiirem peaks su auto kindlasti olema, kui ennem... (audiophile jääb huviga ootama, sest Nissani küljes on tükike porschet ;)

Cheers

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.09.2005 10:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
zoom1 kirjutas:
Üheks dünotõmbeks võib isegi 350hp kesta kui metall tihend vahel, äärmisel juhul ka 400m
350hp jaoks oleks vaja suuremaid pihusteid, z32 maf, st3 või costum chip, perform. nukad, reg nuka rattad ja keegi kes need ka paika paneks, suur cooler, vähemalt 2,5" summuti, metall kaane tihend, piisav kütuse pump, alates 1,5bar turbo rõhk 8)


ma arvan et saab ka vähematega :) ja ei ole päris nii et 1.5 bar vähemalt! kõik sõltub seadistusest ja setupi efektiivsusest
koreas sõidab tänava autona üks lantra millel 385heppa rattast 1.0bar peal :) usun et sama teostatav ka nissaniga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.09.2005 22:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
:roll:
enne nr. teada ei tahaks, kui tehtud ja järgmised plaanid enne talve...
loodan, et saaled peavad vastu,kuna need ja turbo S13 üks nõrgemaid kohti...
imelik see, et orig. ajuga lasi isegi 1,2 bar`i boostida, kuid seda ikkagi fuel cut`iga...(sh. ei puudunud ka tulelont :p )
...aga audiphile:
suured tänud sulle, loodan, et by-passi ja koonusega hakkab asi veel huvitavalt susisema, kui see hääl, mis praegu tuleb...
boost tuleb juba pea 2500 r/pm`ilt taha, max saavutab kusagil 4500+ juures...
to be continued ... ;)
Renn

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.09.2005 9:45 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Tsiteeri:
enne nr. teada ei tahaks, kui tehtud ja järgmised plaanid enne talve...
loodan, et saaled peavad vastu,kuna need ja turbo S13 üks nõrgemaid kohti...
imelik see, et orig. ajuga lasi isegi 1,2 bar`i boostida, kuid seda ikkagi fuel cut`iga...(sh. ei puudunud ka tulelont )
...aga audiphile:
suured tänud sulle, loodan, et by-passi ja koonusega hakkab asi veel huvitavalt susisema, kui see hääl, mis praegu tuleb...
boost tuleb juba pea 2500 r/pm`ilt taha, max saavutab kusagil 4500+ juures...
to be continued ...
Renn


Uskumatu, sama spoolup mis minu autol ennem, tõenäoliselt on asi siin selles et turbo asub väljalaske portidele lähmal. Loodame et saad kogu kompoti tööle normaalselt, ootaks pilte ka...

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 66 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11