Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 14:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 161 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 26.03.2007 10:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Paneks siis selle projektikese ka siia üles.
Kuna 924 mootor originaalis just liiga kiire pole (125hj, 0-100km/h ~9s), siis otsustasin natuke särtsu juurde anda suveks enne kui uus 2.5liitrine 16V Turbo mootor peale läheb.

Turboks IHI, mis pärit 2.9liitrise Hyundai Terracanilt. Vahejahuti on Audi 200 oma.
Nii sisselaske kui väljalasketorustik enda tehtud ja summuti on ühe pütiga otseläbi. Kuna väljalase päris pikk, on hääl suht vaikne.

Puhub kenasti 0.8 bari välja ja suht konservatiivse süütegraafikuga liikus väga mehiselt. Kuna wastegate vaakum on kohe turbo juurest võetud on max boost käes u 3000 pöördel.
Turbiiniosa on selle mootori jaoks ülisobiv, kuna puhuma hakkab õige koha peal (al 2000p tuleb vaakumialast välja) ja kõrgematel pööretel mingit rõhulangu pole. 924 mootor on madalatel pööretel piisavalt jõuline, et niisama kruisata.

Esimene häda tuli kohe esimesel vajutamisel välja: jätsin tehase lõdviku gaasiklapi otsa ja tulemuseks oli, et 0.7 bari pealt läks see pikuti lõhki.
Egas midagi, meisterdasin r/v toru osa pikemaks ja keevitasin TIGiga kinni. Sai palju parem, kuid toru ja gaasiklapi vaheline lõdvikujupp oli väiksem ja pealevenitamine jättis toru päris inetult istuma. Esimesel võimalusel panen etema asja sinna.

Näis, kui hästi see kõik mootorile mõjub, tegu siiski '83a pensionäriga :)

Mõned pildid ka:

Cup 1 velgedega (7" ja 9" x17) 924. Tõstsin valgele oma 931 alt, kuna twistidel rehvid suht läbi ja uued jõuavad alles paari nädala pärast.
Variant oli ka mu kallikesed sepistet ja 3osalised BBS RS-id (8" ja 9" x16) panna, aga hoian neid ikka slikkide jaoks. Ei taha viletsatel tänavatel rikkuda.
Liikuma sai päris hästi ja lähiajal plaanis Liguri dünosse autot häälestama minna.
Pilt

Kapoti alune vajab tugevat korrastamist ja sättimist, kuna viimased liigutused sai ülikiirelt tehtud. Põhjuseks muidugi jube tahtmine autot proovida.
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

Vahejahuti jäi veidi viltu, aga tööd ei sega õnneks:
Pilt

Ja mõni aega tagasi jõudsid kohale ka 951 supordid. Lasin peenliivapritsiga puhtaks nad ja tänud ühele Porsche foorumi kasutajale kes nad üle värvis :wink:
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Viimati muutis Raceboy, 08.12.2011 10:48, muudetud 6 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2007 11:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kena projekt.
Kas see on juba 944 tagatiibadega või tava 924 ikka?
Kust need BBS RS-id pärit on? :p

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2007 12:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
Mihkel kirjutas:
Kena projekt.
Kas see on juba 944 tagatiibadega või tava 924 ikka?
Kust need BBS RS-id pärit on? :p


peale velgede on välimus originaal.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2007 12:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tegelikult päris originaal ei ole, sest antitiib pärineb 944-lt.

BBS RS-id on kunagi olnud Kerdi auto all, tol ajal oli auto James Herne omanduses. Õnnestus need pmst tasuta saada, õnnelik juhus lihtsalt.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2007 20:35 
Eemal

Liitunud: 25.03.2005 15:01
Postitusi: 55
Ei piduri supordid said küll kenad,eks näis kuna mees ise ka sinnamaani jõuab, et enda pillil selliseks värvida. aga jah edu siis edasi ehitamiseks. krt veel üks vilega porsche tartus juures ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2007 8:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
turbo diisel kirjutas:
eks näis kuna mees ise ka sinnamaani jõuab, et enda pillil selliseks värvida.


Misasja?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2007 18:43 
Eemal

Liitunud: 25.03.2005 15:01
Postitusi: 55
Segane lause oli vist vähe :) Pidasin silmas meest, kes sul need supordid ära värvis, et kuna ta ise sinnamaani jõuab,et enda suppordid sama kenasti ära teha, teadaolevalt on tal 944 turbo mootoriremont ja auto värvimine veel pooleli :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2007 18:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
turbo diisel kirjutas:
Segane lause oli vist vähe :) Pidasin silmas meest, kes sul need supordid ära värvis, et kuna ta ise sinnamaani jõuab,et enda suppordid sama kenasti ära teha, teadaolevalt on tal 944 turbo mootoriremont ja auto värvimine veel pooleli :!:


Nii see on, kuigi õnneks hakkab asi vaikselt lõpule jõudma.

Tänaseks siis masinaga nädal sõidetud ja mootor täpselt sama elus, kui varem.
Tõsi, õliradikas ei teeks paha. Eks näis, kui ilmad kehvemaks lähevad, kruvin kastis vedeleva kiti külge :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2007 21:52 
Eemal

Liitunud: 22.10.2005 0:24
Postitusi: 22
Asukoht: Tartu
Kui ei eksi, siis nägin seda u. tund aega tagasi Tartus Raekoja platsi taga seismas. Lärmas natuke liiga palju... Turbo on sul ainult õlijahutusega ma eeldan?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2007 22:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Turbol on vesijahutusega keskosa, aga pole viitsinud ja ei näe vajadust veevoolikute vedamiseks.

Lärmamine? Nii ja naa. Kuna vaid üks otseläbi pütt ja 3", siis teatud pööretel on vast veidi vali, aga nt maanteekiirustel täiesti mõistliku valjusega. Eks näis, selle suve ootab ära, niiehknaa tuleb sügisel-talvel uus mootor.

Praegune seade muidugi annab päris palju võimalusi autot veel kiiremaks seadistada, kuna mul on maksimaalse momendi ala suht koservatiivne ja ega ma max hj alaski liiga optimistlikku süütegraafikut teinud. Ei viitsi küll kaanetihendit vms vahetama hakata. 330 000km sõitnud originaalmoto kohta peab kenasti ja WB, EGT, stetoskoobi ja küünalde järgi on masin täie tervise juures, detonatsiooni siiani null.

Õhufiltri HAI süsteemi ümbertegemine CAI'ks ei teeks samuti paha :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2007 12:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
...ja mina rumal arvasin, et see porge jääbki vabalthingavaks :=)
ilusti oli tagastane must summuti kohapealt, meenutas väga minu vana Nissanit!
Edu ja ehk näeme laupäeval Raadil:)

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2007 12:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Renn kirjutas:
...ja mina rumal arvasin, et see porge jääbki vabalthingavaks :=)
ilusti oli tagastane must summuti kohapealt, meenutas väga minu vana Nissanit!
Edu ja ehk näeme laupäeval Raadil:)


Loodan tulla, aga kodanik cmf ajab mind vägisi Tlnsse, kuna ta kolle ootab auto külge istutamist. Eks ole näha.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.04.2007 8:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Nonii, Raadil siis käidud ja muljed päris head.

Tegin autoga 10 sõidu ringis, mingeid äpardusi ei juhtunud. Liikus päris hästi, kuigi see"HAI" õhusüsteem annab ennast ikka tunda: pärast päikeseloojangut on auto minek lausa pe**edünoga tunda.
Sellegipoolest suutsin ühe Audi S4 finišis kinni püüda ja Renn-i S6 lähenes ka pärast starti jõudsalt.
Aaa, Pontiac GTO vastu oli sõit eriti huvitav: 1. ja 2. käik sõitsin lihtsalt eest ära, aga 3. käigu ja oma 450 Nm+ momendiga liikus järgi.

Eks näis, teen ühe dünosessiooni, meisterdan külmaõhu võtu ja panen boost control solenoidi vahele. Mitte rõhu tõstmiseks, vaid WG kinnihoidmiseks seni, kuni max boost saavutatud on.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2007 12:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Nüüdseks külmaõhuvõtt valmis koos veidi parema õhufiltriga, samuti täiendasin summutit ühe 3" resokaga, mis endise suht valju hääletämbri päris stock auto tasemele tõmbas. Maanteel nüüd väga chill sõita: mootori häält pea et polegi kuulda.

Ja modifikatsioonid on auto palju paremini tööle pannud: eilsel Raadi sõidul S-Audidest (Renni S6 japaar S4) vastaseid polnud :) Stardis lähevad küll eest ära tänu 4WD-le, aga jõuga võtab mehed enne finišijoont vabalt kinni.

Kui nüüd IC-le ka nädala sees uued otsavannid teha, siis võib asi veelgi paraneda. Ahjaa, dünosse häälestama minek ka veel tegemata, ilmselt sealt saaks enim kasu.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2007 13:49 
Eemal

Liitunud: 27.05.2006 12:50
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn
Raceboy kirjutas:
Ja modifikatsioonid on auto palju paremini tööle pannud: eilsel Raadi sõidul S-Audidest (Renni S6 japaar S4) vastaseid polnud :) Stardis lähevad küll eest ära tänu 4WD-le, aga jõuga võtab mehed enne finišijoont vabalt kinni.

[OT] SR-foorumis mainiti mingit BMW-d, mis Sulle (poole)autopikkusega ära tegi. Arvestades, et Sinu auto nagu nalja S-Audisid kotib, siis tekib väga suur huvi mis imebemmiga tegu? :) [/OT]

_________________
Kvaliteetsed autovaruosad ja lisavarustus! | MSN & E-Mail: varuosad@m-tuning.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 161 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11