Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 05.05.2024 6:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 161 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2008 18:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Turbiinikoja number on 17, mis väga hea voolavusega kaane ja 2,5liitrise töömahu juures tagab viisaka spoolupi (full boost 3500 pöördel) ja korraliku võimsuse väga väikese vastusurvega.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2008 20:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Raceboy kirjutas:
Turbiinikoja number on 17, mis väga hea voolavusega kaane ja 2,5liitrise töömahu juures tagab viisaka spoolupi (full boost 3500 pöördel) ja korraliku võimsuse väga väikese vastusurvega.


Teen kohvi ja saiakesed välja, kui sa selle turbiinikojaga 3.5k peal max rõhule saad :lol:
Reaalses elus hakkab sul 3.5k peal ehk midagi toimuma alles :?

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2008 20:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
No sel juhul võid valmis panna, sest spoolupi parandavad esimesena korralik kolle, kus 1+4 ja 2+3 silindrid eraldatud ja see suudab Holseti topeltsisendiga turbiini ära kasutada.

Plussiks on superhea lõpp, millest tavapärase kuumakojaga võibki unistama jääda.

Spoolupi ei määra mitte ainult kuumakoda, vaid esimese asjana kaane voolavus koos töömahuga. Pealegi, WG dual-port juhtimine on ka asi, mida kiputakse alahindama.



Tsiteeri:
Reaalses elus hakkab sul 3.5k peal ehk midagi toimuma alles


Oled sa reaalselt mõne Porsche 16v kaanega mootoriga kokkupuutunud? Reaalselt näeb tulemust siis, kui auto sõidab.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2008 23:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Siin teemas tundub küll, et HX40 16 kuumakojaga tekitab full boosti varem, kui 4000 pöördel, pealegi 1,8liitrise mootoriga: http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18518

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2008 0:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Suure turboga hea spoolupi saavutamine on kunst, kui see sul tõesti õnnestub, au sulle!
Seni aga võrdluskõlbuliku materjali mitte omades olen pisut umbusklik.

vastukaaluks sinu toodud 1.8T näitele,
audi S2 2.5L hx40 super #14 kojaga saab fullboosti 4.1k peal

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2008 0:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2006 1:33
Postitusi: 99
Olen nainud moningaid ja lugenud vaga paljude autode kohta mis kasutavad holset turbosid ja noustun siinkohal Raceboy-ga.Samas see audi millest raakisid kasutab orig. aju voi progre aju(enda kogemustes tean,et seadistusega on spoolupil kova seos)

_________________
How Big Is Your Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2008 0:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Miks S2 väiksemat turbiini nõuab, on teada.

Võrdle S2 ja Porsche 16v (kas siis 944 S, S2 või 968) kaane voolavust, sealt tuleb ka vahe.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2008 6:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Masin, millest rääkisin
Kui jutt juba kaanele läks, mida porsche kaan keskmiselt voolab 10" rõhuga?

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2008 8:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mis rõhk on 10" rõhk? :)

944 S'i ja S2 kaas voolab igatahes 315 cfm, 968 kaas 330 cfm, seda siis modifitseerimata kujul.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2008 9:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Raceboy kirjutas:
Mis rõhk on 10" rõhk? :)

944 S'i ja S2 kaas voolab igatahes 315 cfm, 968 kaas 330 cfm, seda siis modifitseerimata kujul.


"testr6hk" ehk 10" v6i 28", millega need kaane voolavustestid on tehtud

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2008 10:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
mulk kirjutas:
Raceboy kirjutas:
Mis rõhk on 10" rõhk? :)

944 S'i ja S2 kaas voolab igatahes 315 cfm, 968 kaas 330 cfm, seda siis modifitseerimata kujul.


"testr6hk" ehk 10" v6i 28", millega need kaane voolavustestid on tehtud


se on vist 10" mingit sammast?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2008 10:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2006 1:33
Postitusi: 99
Audi uks suur probleem on ka see,et ei saa ara kasutada kuuma poole twin entrit ;)

_________________
How Big Is Your Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2008 11:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Tsiteeri:
se on vist 10" mingit sammast?


Jah, sellise k6rgusega veesamba poolt tekitatud r6hk.


Tsiteeri:
Audi uks suur probleem on ka see,et ei saa ara kasutada kuuma poole twin entrit


Praktiline kogemus omal puudub, kuid loetu ja sadu kollektoreid teinud inimese väidete p6hjal on kasu suhteliselt marginaalne, 200rpmi, v6i 1000rpmi, palju ta siis elu l6busamaks teeb?

edit:
ai nii, ma v6rdlen siin praktiliselt siga ja kägu ju :-D
Sul on hx35 60mm turbiinirattaga, mida ma kangesti hx40 65mmsega v6rdema kippusin
Igal juhul jään p6nevusega valmis paketi toimimist ootama

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2008 22:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
See on siiski HX40.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2008 22:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Raceboy kirjutas:
See on siiski HX40.


Kui sobib, siis anna mulle see assembly number sealt, siia, või u2u
Kui mu teadmised paika peavad, siis 60mm turbiiniga HX40 on ametlikult HX35
Sama sugu need HX35/40, laagrisektsioon ja kompressorid osaliselt ja ka koda samad.
Kui teadsin valesti, siis vabandust.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 161 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11