Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 30.04.2024 11:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 161 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.10.2007 23:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
SKY kirjutas:
Jap naeb paris hea valja ja nuud saad vast muretult liigelda kah ilma,et peaks pidevalt jahutussusteemi puhastama :)


Mõõtmisel ilmnes et vana kaas oli kõver veidi. Kuna endal pole kuuma saanud ja sama häda kummitas auto ostust saati, siis võib arvata, et kunagi kuuma saanud. Kaanest saab asja muidugi aga ei viitsi praegu jännata.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.10.2007 16:43 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 16:18
Postitusi: 133
Sa oled ju ka keema lasknud :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.10.2007 17:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
rookierice kirjutas:
Sa oled ju ka keema lasknud :roll:


Ei, mul on vett välja visanud umbeläinud radikast tekkinud survest.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.10.2007 23:23 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 16:18
Postitusi: 133
Raceboy kirjutas:
rookierice kirjutas:
Sa oled ju ka keema lasknud :roll:


Ei, mul on vett välja visanud umbeläinud radikast tekkinud survest.

Jah ma mäletan ainult ujuvat dynoruumi põrandat mitte põhjust. ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.10.2007 17:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2006 10:12
Postitusi: 15
Asukoht: Jüri
Väike OT, aga mul oleks selle mootori suhtes üks küsimus targematele.
Huvitav küll miks porsche insenerid otsustasid sellel mootoril plokikaane altpoolt sellise täiesti sileda teha, et silindrite kohal ei ole süvendeid ega mingeid kumeraid ääri vaid kohe hakkab asi plokikaanetihendiga pihta. On see millegipärast hea või on lihtsalt sellega üritatud tootmiskulusid alla saada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.10.2007 19:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
siiim kirjutas:
Väike OT, aga mul oleks selle mootori suhtes üks küsimus targematele.
Huvitav küll miks porsche insenerid otsustasid sellel mootoril plokikaane altpoolt sellise täiesti sileda teha, et silindrite kohal ei ole süvendeid ega mingeid kumeraid ääri vaid kohe hakkab asi plokikaanetihendiga pihta. On see millegipärast hea või on lihtsalt sellega üritatud tootmiskulusid alla saada?


60ndatel ja 70ndatel arvati, et selline nn Heron-konstruktsioon suurendab põlemise efektiivsust. Kahjuks ei tee ta seda, ega taga ka suuremat võimsust nii et väldi selliseid mootoreid, millel plokikaanes puudub põlemiskamber. Lisaks on see mootor suhteliselt detonatsioonialdis.

Ja see pole Porsche inseneride väljamõeldud mootor, kuigi klapid, kolvid jm on Porsche toodang. Porsche enda konstrueeritud kaanel selle mootori jaoks (2.0 R4) on põlemiskamber ikka kaanes.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.10.2007 20:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Nonii, täna õhtul tegin siis esimesed sõidud uuenenud plokikaanega. tegelikult autoga ikka, millel uus plokikaas :) Ja peab ütlema, et parem on asi: ülemine ots ikka kõvasti tugevama kiirendusega (dataloggi järgi). Põhjuseks siis ilmselt kaks asja: remonditud kaas ja nukkvõlli 2 kraadi võrra hilisemaks keeramine. Mõtlesin, et mängiks veidi ja ennäe: mõjuski päris hästi ilma et alumist otsa täiesti tuimaks teinud oleks.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 19:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Nädalavahetusel võtsin ühe töö ette, mida tükk aega edasi lükanud olen. Nimelt armatuuri valgustuspirnide vahetuse valgusdioodide vastu. Tulemus sai väga hea, endised seasilmad on nüüd asendunud normaalse valgustusega. Lisasin ka shift-light-i, see jääb LCD kõrvale.
Mõned kehva kvaliteediga pildid ka:
Pilt
Pilt
Siin pilt, kui süüde on sees, aga jubedalt kiiskavad pildil. Tegelikkuses pole nii hullud silmatapjad:
Pilt
Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:49, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 20:36 
Eemal

Liitunud: 06.02.2007 19:50
Postitusi: 12
Täna päeval vaatasin,et möllad midagi auto kallal kapott oli püsti ja askeldasid midagi seal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2007 20:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Vahetasin jahutusvedelikku, talv on tulemas :p

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.10.2007 21:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Täna käisin autoga Maksimi juures dünos. Häälestamist ei teinud, vaid mõõtsin. Tulemusega võib rahule jääda: 206 hj ja 265 Nm rattast, Porsche transaxle ülekandel enamasti 16-18% veermikukadusid, optimistlikum arvutus näitab 245 hj ja 315 Nm :)

Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:49, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 19:41 
Eemal

Liitunud: 20.09.2007 22:08
Postitusi: 102
Asukoht: Tar2
Linnapeal tunneb selle auto ära "psss psss" järgi :lol: .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.10.2007 21:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Vägagi sarnane minu e30 graafikuga:

Pilt

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.11.2007 0:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Täna soetasin siis uue, 2,5liitrise 16klapilise mootori jaoks ka turbo, milleks on uus Holset HX40. Peaks paari nädala pärast kohale jõudma.

Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2008 15:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Vaikselt liiguvad asjad ikka tasapisi, aga järjekindlalt uue mootori suunas. Plokikaane osas niipalju, et väljalaskepordid said keraamikaga seestpoolt kaetud ja nüüd lähinädalail peaks lõpule jõudma uute r/v klappide, juhtpukside jm külgepanek.

Reedel sain pulbervärvimisest kätte ka sillatala, mida enne liivapritsida lasin. See on kohandatud 2.5liitrise mootori jaoks (lisatud mootoripadjad, 2liitrisel kinnitub mootor lonžeroonide külge):
Pilt

Pilt

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:50, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 161 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11