TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan 200 SX '91 RFL
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=2232
17. leht 21-st

Autor:  Mihkel [ 04.12.2009 13:18 ]
Teema pealkiri: 

Vii detjonnide kätte katusepapisse.
Saad asja heaks tuunitud, mis ilmselt ka kepsusaalesid veidi paremini hoida aitab.

Autor:  zoom1 [ 05.12.2009 13:26 ]
Teema pealkiri: 

RFL kirjutas:
Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?


Kas see juuksekarva lõhkiajamisena ei tundu?

Autor:  uzzac [ 05.12.2009 13:46 ]
Teema pealkiri: 

kindlasti mitte. iga asi mis kasvõi 0,5% suurendab võimalust et mootoris ükski detail kuivale ei jää tasub end ära imo. vaevalt et detjonn selle töö eest nüüd hingehinda ka küsib.

Autor:  Kuuno [ 05.12.2009 20:57 ]
Teema pealkiri: 

niikaua kui mina tean teeb ta selle tasuta ära niiehknaa igale näntvõllile mida lihvib!
minul kõikidele töödele tasuta selle teinud :)

Autor:  Astrona [ 05.12.2009 22:30 ]
Teema pealkiri: 

zoom1 kirjutas:
RFL kirjutas:
Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?
Kas see juuksekarva lõhkiajamisena ei tundu?
CA ja saaled - mul neid vahepeal läks ja arvan, et juuksekarvast on asi kaugel eriti kui peale väikest sõitu soovitatakse saalesid vahetada, võiks õlitust parandada küll, eriti kui iga aasta tuleb aina rohkem rõhku ja pöördeid.
See kas nüüd ACL racing oma hinda tasub on iseküsimus, eriti kui peale 1000km jälle sisse vaadatakse ja ära soovitatakse vahetada. Std saaled raam+keps oli mul ~500eek, pakun, et acl-racing on kordades kallim, sellegi poolest tühine summa 200-300k võistlusmasina juures.

uzzac kirjutas:
kindlasti mitte. iga asi mis kasvõi 0,5% suurendab võimalust et mootoris ükski detail kuivale ei jää tasub end ära imo. vaevalt et detjonn selle töö eest nüüd hingehinda ka küsib.
0.5% nimel võiks õli kanaleid üle puurida, ühenduskohti portida, tõsta õli rõhku, modida pumpa jne jne keevitada täis ja puurida väiksemaid auke nukkvõlli jms õlikanalitesse, mis õli rõhu tõstmist ei tahtnud, lõputu töö kui 0.5% taga ajada. Samas tellida korralikud saaled, lased installida, teed ülekande ja on mure murtud :)

Autor:  635Driver [ 05.12.2009 22:45 ]
Teema pealkiri:  heiisaa

Minult tahtis 600 vända poleerimise eest ja tegi kanalid ka 6tk.Aga kuna oli kiire siis trügisin vahele ja viskasin 1000:)

Autor:  RFL [ 07.12.2009 10:32 ]
Teema pealkiri: 

zoom1 kirjutas:
RFL kirjutas:
Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?


Kas see juuksekarva lõhkiajamisena ei tundu?

Kusjuures osad peavad seda üheks tähtsamaks modiks CA mootoril.
Ka Šabalin küsis esimese asjana, et kas need tehtud, sest pidi olema selle mootori kohustuslik muudatus saalede kestma jäämiseks.

Autor:  Motary1 [ 07.12.2009 10:42 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Std saaled raam+keps oli mul ~500eek, pakun, et acl-racing on kordades kallim


Väga vähe kallim

http://www.frsport.com/index.php?target=products&mode=searchImproved&q=ca18det+acl&x=0&y=0

Autor:  Astrona [ 07.12.2009 16:59 ]
Teema pealkiri: 

Motary1 kirjutas:
Tsiteeri:
Std saaled raam+keps oli mul ~500eek, pakun, et acl-racing on kordades kallim
Väga vähe kallim
http://www.frsport.com/index.php?target=products&mode=searchImproved&q=ca18det+acl&x=0&y=0
seal lingil on odavaima postitusega raam + keps saaled 201.4$ + km = 2512EEK
500% on "väga vähe"? vähe = 2000%, palju = 10000% , väga palju = 100000%? Siiski +2000eek on enamus CA tarbijatel suht raske eelarvesse lisada. A la peab valima kas võtad Daido saaled ja uue õlipumba, või võtad acl-racing saaled.
Õlitusavade laiemaks tegemine maksab vähem ja on arvatavasti "more cost effective" "way to go" väljamaakeeli

Autor:  Motary1 [ 07.12.2009 17:28 ]
Teema pealkiri: 

Point tehtud, ma enda SRi ACL saaled sain lihtsalt ~1000 krooniga, kuid ma ostsin teisest käest juba, transpordi kulusid ma ei maksnud ja see oli ajal kui dollar 8 peal oli.

Enamus CA inimesi peaks siiski raha suunama õlisüsteemi mitte FMIC-desse ja suurtesse turbodesse esialgu :-D

Ma arvan, et RFL on oma mootori piisavalt kaugele arendanud, kus töökindluse suurendamise pealt see raha siiski väike on.

Autor:  RFL [ 26.05.2010 19:31 ]
Teema pealkiri: 

Pilt
625 Nm normaalskaalas siis....

Autor:  RICE BURNER [ 26.05.2010 20:57 ]
Teema pealkiri: 

Kas see on kõige värskem graafik?

Autor:  RFL [ 26.05.2010 21:25 ]
Teema pealkiri: 

RICE BURNER kirjutas:
Kas see on kõige värskem graafik?

Tänane jah.
Statoil AG 102 kütusega.
Varem oli 469 hj ja 570 Nm.

Autor:  $upr@ [ 26.05.2010 22:26 ]
Teema pealkiri: 

Väga kummaline graafik. Saavutab tipu ja kohe kukub ära. :?

Autor:  Astrona [ 27.05.2010 11:42 ]
Teema pealkiri: 

Iga-aastane OMC-eelne düno-sessioon?

Momendi järgi tundub, et 6000 peal on kõva 2.4-2,6bar boosti, mis kukub juba 7000 peal 1.5-1,6barile ära... Praktikas peaks peale käiguvahetust see peak kiire spooliga väheke siledamaks minema 475hp @5500-6500rpm. Ja siis peaks tekkima tunne, et on vaja käiku vahetada, kusjuures varakult a la 7000 peal vahetades ei tohiks eriti midagi kaotada. Samas miilil võib ootamatult tahhokas viiendaga sul 7000rpm peale kinni jääda :). Pane mingi traat WG vooliku külge, mille siis enne lõppu lahti tõmbad tuleb tubli 10-20kmh juurde :lol:.

17. leht 21-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/