Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 22.05.2024 21:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 309 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 13:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sealt need ajad siis ka tulid, 60FT on küll kena.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 13:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Nüüd siis kasutusel õiged drag-i slickid?
Nüüd õige burnout - auto kadus valge suitsu sisse ära :) Hea ilm oli kah abiks! Ja stardialasse võis jalgupidi kinni jääda :)

Oled arvestanud, kas tuli EMV C klassi 4. kohta ära?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 13:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Tegelikult juba Tartus mu starter Andre Raud nõudis, et ma burniks teise käiguga, kuid kuna on ühe burni reegel per sõit, siis ei tihanud ma varem riskida auto väljasuretamisega.
Punktide pärast ei muretse, kuskil viie hulgas vist olen.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 14:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
kas panid sliki mõõdu ütlemisega puusse või on sinu nimetatud mõõdu kohta ülihead 60 feetid. :)
Palun kirjelda veidi oma starte. (Pöörded, wheelspin, boost jne)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 14:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Astrona kirjutas:
Oled arvestanud, kas tuli EMV C klassi 4. kohta ära?


Polnud siis enam kohal, töristasin katkise kaanetihendiga tallinna poole, aga vist on õiged numbrid.
3-nda koha +50 punni pole see aasta kordagi antud, seega seda ei arvesta.

Ljahh: 914
Sikk: 715
Erkki: 616
Erich: 613
Pavelson: 512
Poom: 511
Kash: 510

Aasta siis:
Erkki: 2164
Sikk: 1845
Poom: 1747
Pavelson 1436
Erich: 1339

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 15:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
jeff01 kirjutas:
kas panid sliki mõõdu ütlemisega puusse või on sinu nimetatud mõõdu kohta ülihead 60 feetid. :)
Palun kirjelda veidi oma starte. (Pöörded, wheelspin, boost jne)

Mõõt on õige. Stardin gaas põhjas 8100rpm, üle 0.5 bari on boost tänu pööretepiirajale. Launch controli ei kasuta, sest jebimist on siis liiga palju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 15:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Pilt
Leidsin netist ilusa pildi oma stardist Peeter Siku vastu, loodan, et omanik ei pahanda.
Kuigi sain stardis kõva edu (Siku esiots vaid paistab), siis lõpus jäin ikkagi 0,3 sekki alla toorele jõule.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 16:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Siis tuleb tunnistada nissani ülikeerulises tagasillas ka miskit head....
Se on ikka räige pidamine kui nii kõrge pöördega lubab startida sest minu NA startis sama rehvimõõdu juures 3000-3600 rpm sest üle selle liigne wheelspin ja 60 feeti vaid 1,9
Kindlasti polnud asi ka liialt jahedates rehvides kuna kogesin ka slikkide üle kuumutamist :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 16:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Haapsalu on ikka sitaks hea rada. Ülelombi sõidetakse õigetel radadel just samu 1,6s 60f aegu sarnaste jõunumbritega. Suured õnnitlused, ilus lõpp hooajale, ja mis kõige tähtsam, tehnika pidas ilusti vastu :evil:

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 16:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
jeff01 kirjutas:
Siis tuleb tunnistada nissani ülikeerulises tagasillas ka miskit head....
Se on ikka räige pidamine kui nii kõrge pöördega lubab startida sest minu NA startis sama rehvimõõdu juures 3000-3600 rpm sest üle selle liigne wheelspin ja 60 feeti vaid 1,9
Kindlasti polnud asi ka liialt jahedates rehvides kuna kogesin ka slikkide üle kuumutamist :)


Vaatasin ise siin hooaja sõite, ning RFL-i auto "istub ideaalselt maha" stardis.

Palju sul tagasilla kaal on? Palju spring-rate? kui pikad vedrud?

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 16:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Tubli tulemus !

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 17:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
RFL kirjutas:
Kuigi sain stardis kõva edu (Siku esiots vaid paistab), siis lõpus jäin ikkagi 0,3 sekki alla toorele jõule.


Juba sõitu vaadates arutlesime sõbraga, et kui sa sõitnuks oma parima aja, siis oleks Sikk kaotanud sama stardiga.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 18:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2008 19:09
Postitusi: 72
Asukoht: Keila/tln
Teiselt poolt ka üks pildike, sõit Ken Kaschi vastu.
Pilt
Varsti on esirattad maast lahti ja sumpapütt asendab wheeliebari :p
Väga kõva tulemus, keep it up!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 19:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Tagasilla kaalu ei tea, äkki Astronal on meeles, tal numbritega mingi imelik suhe ;) Koos minuga oli auto kaal 1290 vist.
Vedrud on lihtsalt Kilen -35mm ja amordid Koni kollased, esimesed keeratud keskmisele jäikusele ja tagumised nii pehmeks, kui saab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.08.2009 19:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
RFL kirjutas:
Tagasilla kaalu ei tea, äkki Astronal on meeles, tal numbritega mingi imelik suhe ;) Koos minuga oli auto kaal 1290 vist.
Vedrud on lihtsalt Kilen -35mm ja amordid Koni kollased, esimesed keeratud keskmisele jäikusele ja tagumised nii pehmeks, kui saab.


Selge. Mul lihtsalt plahvatas lõpuks mis jama mul startidega kogu hooaeg olnud on, kui istusin Q2-s sinu taga line-upis kui minema panid.
Keyword on spring-rate.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 309 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11